JEŹDZI MAMA, JEŹDZI TATA, JEŻDŻĘ JA

obóz narciarsko – snowboardowy dla rodziców z dziećmi ze szkoleniem narciarskim lub snowboardowym* w ośrodku z basenem, sauną i jacuzzi

Podstawowe informacje:

WIEK

od 6 (skończonych) lat 🙂

OŚRODEK

STASINDA/GRAND STASINDA

MAPA

Zobacz na mapie

FAQ

Strefa rodzica

Narty, snowboard? Jednym słowem białe szaleństwo! Ale co z dzieckiem? Nie musicie drodzy Państwo „bunkrować” ☺ maluszka u babci. Przygotowaliśmy ofertę dla dużych i małych ☺, narciarzy i amatorów ☺, każdy może się z nami wybrać w góry! Nawet maluchy – w końcu im też się coś od życia należy! Po tej imprezie pokochają swoje małe deseczki, bitwę na śnieżki, a saneczkowe szaleństwa nie będą im już straszne! W czasie, gdy będą one zdobywały pierwsze szlify narciarskie, Państwo będziecie doskonalić technikę, ewentualnie …. będziecie liczyć każdego nowego siniaka i każde nowe stłuczenie ☹.

Dla naszych najmłodszych 6-8-letnich milusińskich przygotowaliśmy najmniejsze deseczki i najbardziej kolorowe kaski ☺. Czekają na nich profesjonalni i wyrozumiali instruktorzy.  Dołożymy wszelkich starań, aby zaszczepić w nich ducha prawdziwego narciarza, jednak w trosce o zachowanie jak najlepszych zimowych wspomnień, o tym czy maluszek będzie mógł kontynuować naukę zadecyduje instruktor. Receptą na zmęczenie i bunt przed „białym” będą gry i zabawy z naszymi wychowawcami. Każdego „strajkującego” smyka z pewnością zainteresuje Bajkowa Maszyna Czasu czy Balonowe Zoo. Nie zapomnimy o „starszyźnie” ☺ - zrobimy wszystko, abyście Państwo zostawili codzienność za sobą, zapomnieli o pracy i obowiązkach, a doskonale zapamiętali co oznacza góralski taniec i grzaniec, ogień trzaskający w kominku i zabawa do białego rana!

*Jeśli Państwa maluszek skończył już 6 lat jest gotowy do założenia nart, ale dopiero 10-latek może spróbować szaleństwa na snowboardzie. W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).

MALUSZKOWY PROGRAM dla dzieci od 6 (SKOŃCZONYCH) do 8 lat

NARTY: ze względu na fizyczny i emocjonalny rozwój maluchów ich zajęcia mają specyficzny charakter. Doświadczenia instruktorskie i rodzicielskie nauczyły nas, że dzieci potrafią być absolutnie nieprzewidywalne i mogą zasypać nas mnóstwem szalonych pomysłów, dlatego nie określamy dokładnej liczby godzin szkolenia. Staramy się tak długo walczyć i poprawiać dopóki nasz mały narciarz nie czmychnie ze stoku ☺. Szkolenie ma na celu przygotowanie dzieci do zawodów narciarskich. Zawody dostosowane są do umiejętności i możliwości fizycznych dzieci.

Może się jednak zdarzyć tak, że jego chęci, i zaangażowanie w narciarskie szaleństwo będą niewielkie ☹, a nasze starania spełzną na niczym. Wówczas w trosce o dobre samopoczucie smyka, świetną zabawę i zachowanie jak najlepszych wspomnień zajęcia narciarskie zostaną zastąpione innymi. Decyzję taką podejmuje instruktor. W każdej jednak sytuacji zapewniamy Was Drodzy Rodzice, że dzieci będą się doskonale bawić!

Po wyczerpującym narciarstwie Maluszkowy program Apres Ski. Każdego dnia zajęcia z ulubionymi wychowawcami dzieci: gry i zabawy, konkursy, animacje, seanse bajkowe, malowanie twarzy, a może balonowe ZOO? Postaramy się także wcielić w życie każdy Wasz pomysł na zabawę, nawet ten najbardziej szalony. Pod koniec turnusu każdy będzie mógł sprawdzić poziom swoich niezwykłych, wyjątkowych ☺ umiejętności, a do najlepszych trafią dyplomy i nagrody. Każdy Maluszek otrzyma certyfikat określający poziom nabytych umiejętności, a z całą pewnością będzie on wysoki ☺. Dzieciaczki zakochane nie tylko w śniegu, ale i w wodzie będą mogły skorzystać z przyjemności ośrodkowego basenu lub jacuzzi.

PROGRAM DLA DZIECI POWYŻEJ 8 ROKU ŻYCIA

NARTY LUB SNOWBOARD (wyboru należy dokonać w chwili zapisu, przy czym na snowboard można się zapisać po ukończeniu 10 lat i przy założeniu posiadania już podstawy: minimum poziom "2" opisany poniżej): codzienne szaleństwa na tatrzańskich stokach. Szkolenia z instruktorami odbywają się w grupach do 15 osób. Uczestnicy podzieleni są na grupy ze względu na stopień zaawansowania w jeździe. W obozie mogą wziąć udział zarówno początkujący, średniozaawansowani, jak i świetnie dający sobie radę z deskami. Zajęcia to nie tylko szkolenie – również elementy freestyl’u, fun’u.

UWAGA! W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).

PROGRAM APRES SKI: niestety na nartach nie da się jeździć całą dobę i kiedyś trzeba zejść ze stoku. Po nartach proponujemy zatem wiele wspaniałej zabawy:

  • ognisko z kiełbaskami, oscypkowymi przysmakami i góralską muzyką ☺
  • mini disco - nie przy muzyce góralskiej chyba, że bardzo będziecie chcieli ☺,
  • turnieje gier zespołowych – ping-pong, cymbergaj, piłkarzyki stołowe, cornholle, konkursy warcabowe, układania puzzli…,
  • turniej gier planszowych – a więc burza mózgów, żarliwe starcia i smak zwycięstwa,
  • karaoke - konieczna jest odważna prezentacja skali głosu i umówmy się, że faktyczne umiejętności nie mają tu żadnego znaczenia :-),
  • gry i zabawy integracyjne - okazja do rywalizacji i integracji, zadania, od których bolą ręce i gotuje się głowa, jednym słowem odlotowa zabawa sunsportowa ☺,
  • gry XXL – panuje moda na XS ☺ ale my przekonamy Was, że czasem XXL znaczy fajniej ☺,
  • konkurs plastyczny – świetny pretekst do zaprezentowania talentu i zdobycia nagrody ☺,
  • basen w ośrodku – okazja do rozruszania obolałych po stokowych szaleństwach mięśni, wodnych zabaw, podwodnych zdjęć, relaksu, relaksu, relaksu….

Poza zajęciami dzieciaczki wracają pod kuratelę rodziców.

PROGRAM DLA RODZICÓW

NARTY LUB SNOWBOARD (wyboru należy dokonać w chwili zapisu): zajęcia odbywają się codziennie (poza dniem zawodów) w grupach, podzielonych ze względu na stopień zaawansowania. Oczywiście robimy przerwę na ciepłą herbatę z dowolnym dodatkiem☺. Dostosowujemy liczbę godzin na stoku do chęci, zaangażowania i kondycji naszych uczestników.

UWAGA! W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).

JAZDA NOCNA (dla osób bardzo dobrze jeżdżących): w dwóch wersjach: dla jednych na stoku, dla innych w knajpce … ☺ z pięknym widokiem na Tatry ☺. Wybierajcie!!! Z całą pewnością jazda nocą jest niezapomnianą przygodą, szczególnie dla początkujących narciarzy i snowboardzistów. Przy sztucznym świetle stoki wyglądają zupełnie inaczej! Uwaga na prędkość nie wolno przekraczać 50!!!

ZAWODY I CERTYFIKATY: pokażecie, co potraficie podczas zawodów, otrzymacie certyfikaty umiejętności narciarsko-snowboardowych, a dla najlepszych narciarzy i snowboardzistów dyplomy z nagrodami.

PROGRAM APRES SKI: czyli co miłośnicy desek robią po powrocie ze stoku? Wrzucają na luz ☺! Nawet rodzice swoich dzieci mają totalną swobodę ☺, ponieważ zatroszczą się o to nasi wychowawcy i wypełnią młodziakom czas grami i zabawami. Zadbamy o to, byście Państwo nie tylko wyjeździli się na nartach, lecz również dobrze bawili wieczorami przy kominku, podgrzejemy atmosferę ogniskiem z kiełbaskami, a podczas biesiady ☺ na Państwa życzenie prawdziwie góralskim grzańcem: w smaku, ilości i jakości. Pozwolimy Wam drodzy Państwo pochwalić się wokalem podczas karaoke ☺

Każdego dnia na pewno znajdzie się chwila na wypoczynek na basenie, w saunie, czy jacuzzi. Wielu przyjemności dostarczą na pewno przytulne knajpki i restauracje oraz stoiska z pamiątkami, na których każdy znajdzie coś dla siebie ☺ od owiecki, przez kierpcyki po ciupaski, copki, oscypki i korbacyki ☺.

Ostatni dzień obozu to czas zaprezentowania swoich umiejętności ☺, nie będziemy Was już szkolić, a tylko dopingować podczas zawodów narciarsko – snowboardowych. Każdy uczestnik otrzyma medal i certyfikat ze stopniem zaawansowania w jeździe, a zwycięzca puchar!

UWAGA!

  • Drodzy Państwo, ponieważ program jest przygotowywany z uwzględnieniem godzin pracy personelu ośrodka, najdogodniejszych dla nas stoków, zaangażowania instruktorów oraz możliwości transportowych musicie Kochani duzi i mali w pełni dostosować się do ogłaszanego przez kierownika programu. I jeszcze jedna bardzo ważna sprawa:  Rodzice Swoich Mniejszych i Większych Pociech! Pod żadnym pozorem nie zabierajcie dziecka z jakichkolwiek zajęć bez powiadomienia instruktora i pamiętajcie, że każda strata godziny jazdy na stoku powoduje, że nadrobienie zaległości staje się bardzo trudne!
  • W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).
  • W dniu rozpoczęcia imprezy w Bukowinie odbędzie się spotkanie organizacyjne, na którym poznają Państwo kierownika, instruktorów-wychowawców, plan dnia, odbędzie się też podział na grupy.
  • W przedostatnim dniu otrzymają Państwo informacje nt. umiejętności dziecka nabytych w czasie zajęć.
  • Jeżeli wypożyczają Państwo od nas sprzęt, to podawane w chwili rezerwacji rozmiary stanowią dla nas tylko informację orientacyjną, a na miejscu sprzęt dobieramy indywidualnie.

 

Stopnie zaawansowania w jeździe, na podstawie których tworzymy grupy zajęciowe
  • Poziom „0” – narty – osoba, która nigdy nie jeździła na nartach.
  • Poziom „1” – narty - – osoba, która potrafi zjeżdżać na nartach po „oślej łączce”, zmieniać kierunek jazdy i zatrzymać się, choć jeszcze nie opanowała tych umiejętności w stopniu dobrym, nie korzysta z wyciągów lub korzysta, ale z trudnościami.
  • Poziom „2” – narty lub snowboard – osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego.
  • Poziom „3” – narty lub snowboard – osoba pewnie poruszająca się po niebieskich i czerwonych trasach oraz swobodnie korzystająca z wyciągów, doskonaląca równoległe prowadzenie nart oraz podejmująca próby jazdy na czarnych trasach.
  • Poziom „4” – narty lub snowboard – osoba pewnie poruszająca się po wszystkich przygotowanych do jazdy stokach, w dobrym stylu i dobrą techniką jazdy.
Liczba godzin szkolenia

pierwsze dwa dni to ok. 3 godziny szkolenia przed obiadem i 1,5 godziny po obiedzie, dzień czwarty ok. 3 godziny przed obiadem, po obiedzie basen, dzień piąty ok. 3 godziny przed obiadem i 1,5 godziny po obiedzie oraz jazda nocna ok. 2 godzin, dzień 6 to 1,5 godziny jazdy na stokiem pod okiem instruktora, zawody i po obiedzie ok. 1,5 godziny szkolenia dla chętnych). Rozkład zajęć w poszczególnych dniach może ulec zmianie. W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian zostanie zrealizowany program możliwy do wykonania.

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie. 
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym. 
  3. Numer konta: BANK PKO SA, nr 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy. 
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres agata@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu. 
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wypełnienie formularza „Wniosek o wystawienie FV” dostępnego w zakładce „Płatności” (można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy). UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.  
  7. Wszystkie zmiany postanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila). 
  8. Ewentualnych zwrotów (wynikających np. z nadpłaty, zmiany postanowień umowy, rezygnacji lub odwołania transportu itp.) dokonujemy w terminie do 60 dni od dnia potwierdzenia konieczności zwrotu. Oczywiście staramy się dokonywać ich wcześniej. Jednym z powodów, dla których czasem zwrot trwa długo jest fakt, że niektórzy z naszych Klientów wpłacając należność za obóz zaokrąglają wpłacaną kwotę. Być może Państwo o tym nie wiedzą, ale każdą nadpłatę czy będzie to 5 złotych, 10 złotych czy 10.000 złotych jesteśmy zobowiązani zwrócić na Państwa konto. Takich przypadków jest niestety bardzo dużo a zwroty pochłaniają wiele czasu. Dlatego raz jeszcze prosimy o wpłacanie należności bez zaokrąglania kwot. 
  9. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  10. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwraca wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  11. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 
Rezygnacja z udziału w imprezie
  1.  Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w formie e-mailowej zrezygnować z udziału w imprezie. Wówczas organizator dokonuje potrącenia kosztów poniesionych na przygotowanie imprezy i informuje o tym Klienta także w formie e-mailowej. Od czego uzależniona jest wysokość dokonywanych potrąceń? W zależności od terminu rezygnacji organizator ponosi koszty związane z przygotowaniem imprezy. Są to m.in. umowy z kadrą instruktorską, kadrą socjalną, techniczną, umowy z przewoźnikiem dotyczące organizacji transportu, umowy z ośrodkami niebędącym własnością organizatora. Na wysokość potrącenia mają wpływ także koszty związane z obsługą biura, ubezpieczeniem NNW, zakupem sprzętu związanego z organizacją danego obozu, a także w zależności od terminu rezygnacji koszty wyżywienia uczestnika. 
  2. Zalecamy zatem abyście zawarli Państwo umowę ubezpieczenia rezygnacji z wyjazdu z dowolnie przez siebie wybranym towarzystwem ubezpieczeniowym. 
  3. Odpowiadając na Państwa częste zapytania jakiej wielkości są to potrącenia informujemy, że wynoszą one około: 
  • w sytuacji, gdy do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 70 dni – potrącenie wynosi 0 złotych, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 50 dni potrącenie wynosi ok. 20% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje 50-35 dni potrącenie wynosi ok. 30% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 34-20 dni potrącenie wynosi ok. 40% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 19-10 dni potrącenie wynosi ok. 50% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje mniej niż 10 dni potrącenie wynosi ok. 70% wartości umowy, 
  • jeżeli z jakiegoś powodu odbierają Państwo dziecko w trakcie trwania turnusu, to obozu organizator ponosi w tym momencie wszystkie koszty związane z organizacją obozu poza tzw. „wsadem do kotła” i wówczas w zależności od tego, który jest to dzień potrącenie wnosi około 80% wartości umowy. 
Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez
  1. Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:  
  2. KONTAKT 1: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji. 
  3. KONTAKT 2: dzień 2 obozu w godzinach 14.15-15.00.
  4. KONTAKT 3: dzień 3 obozu w godzinach 14.15-15.00.
  5. KONTAKT 4: dzień przed zakończeniem turnusu w godzinach 14.15-15.00.  
  6. WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał.  
  7. ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 14.15-15.00. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu. 
  8. Całą dobę czynny będzie telefon alarmowy w ośrodku Prosimy jednak, aby po godzinie 21.00 i przed 8.00 rano dzwonić wyłącznie w sprawach najwyższej wagi. Numer zostanie opublikowany w zakładce Komunikaty dla rodziców, na kilka dni przed rozpoczęciem turnusu. 
  9. Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu. 
  10. MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe.  
Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu. 
  2. Opieka medyczna dotyczy tylko i wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ. 
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto. 
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty. 
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu.Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku. 
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń. 
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. 
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat. 
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz. 
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż.,liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób. 
  4. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport. 
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia. 
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. 
  7. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. 
  8. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy. 
  9. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy. 
  10. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy. 
  11. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp. 
Posiłki, zakwaterowanie
  1.  W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych. 
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz. 
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośbę można do nas skierować najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem turnusu.
    Maile prosimy wysyłać na adres
    : agata@sun-sport.pl 
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki lub w pawilonie, w pokojach 4-6 osobowych z łazienkami. Każdy pokój posiada balkon. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  6. Zakwaterowanie wBukowinie Tatrzańskiej: mogą Państwo dokonać zakupu imprezy z możliwością zakwaterowania w STASINDZIE lub GRAND STASINDZIE. W obu budynkach dysponujemy pokojami 2-7 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym. UWAGA! Uczestnicy Obozu narciarsko-snowboardowy czad mieszkają wyłącznie w Stasindzie. Rodzice biorący udział w imprezach Jeździ mama, jeździ tata, jeżdżę ja lub Góralskich wczasach dla rodzin z dziećmi mogą dokonać wyboru miejsca zakwaterowania (w chwili rezerwacji imprezy), co oczywiście znajdzie odzwierciedlenie w umowie. 
  7. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie różnica wieku może wynieść rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci. 
  8. W przypadku rodzinnych wyjazdów do Bukowiny Tatrzańskiej za każde niewykorzystane miejsce w pokoju pobieramy opłatę w wysokości 350 zł. Dokonanie tej opłaty nie jest jednoznaczne z możliwością udostępnienia miejsca jakiejkolwiek innej osobie bez wiedzy i zgody organizatora. Dotyczy to przede wszystkim sytuacji, w których macie Państwo życzenie korzystać z pokoju większego niż liczba członków rodziny. Nie dotyczy to samodzielnego pobytu uczestników niepełnoletnich wyjeżdżających samodzielnie. 
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 
Zdjęcia, facebook
  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów. Prosimy pamiętać, że publikowane na Fb https://www.facebook.com/kalisz.sun.sport/?fref=tszdjęcia są wyłącznie zapowiedzią relacji fotograficznej, która będzie dostępna po zakończeniu sezonu w Fotobanku na naszej stronie. 
  2. Po zakończeniu turnusu mogą Państwo zarejestrować się w zakładce FOTOBANK na naszej stronie. Na tej podstawie, otrzymają Państwo link, którego kliknięcie umożliwi dostęp do wszystkich zdjęć wykonanych przez Sun Sport. 
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 
JEŹDZI MAMA, JEŹDZI TATA, JEŻDŻĘ JA
TURNUS TERMINY LICZBA
DNI
WOJEWÓDZTWA STASINDA GRAND STASINDA
CENA dla osób dorosłych CENA dla osób pon. 18 r.ż CENA dla osób powyżej 10 r. ż.* oraz dorosłych CENA dla osób pon. 10 r.ż**
I 13.01-19.01.2019 7 • kujawsko-pomorskie
• lubuskie
• małopolskie
• wielkopolskie
• świętokrzyskie
1640,00 1440,00 1920,00 1630,00
II 19.01-26.01.2019 8 • kujawsko-pomorskie
• lubuskie
• małopolskie
• świętokrzyskie
• wielkopolskie
• podlaskie
• warmińsko-mazurskie
1690,00 1490,00 1990,00 1680,00
III 26.01-02.02.2019 8 • podlaskie
• warmińsko-mazurskie
• dolnośląskie
• mazowieckie
• opolskie
• zachodniopomorskie
1690,00 1490,00 1990,00 1680,00
IV 02.02-09.02.2019 8 • dolnośląskie
• mazowieckie
• opolskie
• zachodniopomorskie

1690,00 1490,00 1990,00 1680,00
V 09.02-16.02.2019 8 • lubelskie
• łódzkie
• podkarpackie
• pomorskie

• śląskie
1690,00 1490,00 1990,00 1680,00
Uwaga!

  • * dzieci urodzone w roku 2008 i starsze
  • ** dzieci urodzone w roku 2009 i młodsze
  • Dzieci do lat 3 (rocznik 2016 i młodsze) jeżeli nie korzystają ze świadczeń (wyżywienia, oddzielnego łóżka) nie ponoszą kosztów pobytu w Stasindzie. W Grand Stasindzie jest to możliwe pod warunkiem zakwaterowania z minimum dwiema osobami dorosłymi. W przeciwnym razie ponoszą koszt pobytu osoby niepełnoletniej.

W CENIE IMPREZY:  

PROGRAM: zgodny z opisem w zakładce "PROGRAM OBOZU"
WYŻYWIENIE: 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.

Śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu.

Kawa i herbata gratis - ekspresy dostępne całą dobę.

W dniu rozpoczęcia imprezy pierwszym posiłkiem jest obiadokolacja, w ostatnim śniadanie.

SZKOLENIE: codziennie z instruktorami narciarstwa i snowboardu z wyjątkiem dnia zawodów.
KADRA: wychowawcy, instruktorzy narciarstwa i snowboardu.
UBEZPIECZENIE: NNW, Warta Travel Plus, na sumę 10 tys. zł w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta SA, ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa

Ogólne warunki ubezpieczenia dostępne są na WWW.warta.pl.

ZAKWATEROWANIE: Pensjonat w Bukowinie Tatrzańskiej (STASINDA oraz GRAND STASINDA) – pokoje 2-6 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, TV.

Organizator informuje, że za każde niewykorzystane miejsce w pokoju pobiera opłatę w wysokości 350 zł. Dokonanie tej opłaty nie jest jednoznaczne z możliwością udostępnienia miejsca jakiejkolwiek innej osobie bez wiedzy i zgody organizatora. Dotyczy to przede wszystkim sytuacji, w których macie Państwo życzenie korzystać z pokoju większego niż liczba członków rodziny.

POZOSTAŁE ŚWIADCZENIA, KTÓRE ZAWIERA CENA W ZALEŻNOŚCI OD MIEJSCA ZAKWATEROWANIA:

STASINDA:
  • Jeden wstęp na basen, do sauny i jacuzzi. Uwaga! Dzieci korzystają z basenu wyłącznie pod opieką rodziców. Pozostałe wejścia: opłata zgodnie z cennikiem ośrodka.
GRAND STASINDA:
  • Nielimitowany wstęp na basen, do sauny i jacuzzi. Uwaga! Dzieci korzystają z basenu wyłącznie pod opieką rodziców.

CENA NIE OBEJMUJE:

TRANSPORTU (zorganizowany/własny): istotne informacje dotyczące zarówno transportu własnego, jak i organizowanego przez biuro znajdują się w zakładce "Transport, bagaż i sprzęt". Osobom korzystającym z transportu własnego zalecamy wykupienie transferów.
KARNETÓW: cena karnetu TATRYSKI - KOTELNICA, JURGÓW, KOZINIEC-CZARNA GÓRA, LITWINKA-GRAPA (6 dni) (jazda nocna – Kotelnica) rok 2018*:

- dzieci do 9 r.ż. 375 zł + 10 zł kaucja

- dzieci i młodzież 10-15 lat 405 zł +10 zł kaucja

- osoby powyżej 16 r.ż. 425 zł + 10 zł kaucja

*w przypadku istotnych zmian cen karnetów w roku 2019 będziemy Państwa informować na stronie w tym miejscu

SPRZĘTU: nie masz własnego? Wypożycz od nas. Dobry sprzęt w super cenie.

Komplet narciarski już od 150 zł.

Ze względu na bezpieczeństwo i obowiązujące przepisy wszystkie dzieci i młodzież do 16 roku życia obowiązkowo jeżdżą w kaskach.

UBEZPIECZENIA OD KOSZTÓW REZYGNACJI: zalecamy zawarcie umowy ubezpieczenia w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym.

TRANSPORT WŁASNY, TRANSFERY

Wszystkim osobom wybierającym się na nasze imprezy własnym transportem sugerujemy wykupienie w naszym biurze „transferów – dojazdów na stoki”. Zapewni to Państwu możliwość dojazdów na wszystkie wyciągi autokarem (tym bardziej, że w przypadku wyjazdów rodzinnych zdarza się często, że każdy członek rodziny wybiera się ze swoją grupą na inny stok). Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby, które nie wykupią „transferów” będą zmuszone dojeżdżać do stoków transportem własnym. Uprzedzamy, że na miejscu w Bukowinie Tatrzańskiej wykupienie transferów może okazać się już niemożliwe z powodu braku miejsc w autokarze/busie. Koszt transferów od osoby wynosi 130 zł.

TRANSPORT ZORGANIZOWANY PRZEZ BIURO

Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:

  • 1 DUŻEJ TORBY (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie może przekraczać 20 kg,
  • BAGAŻU PODRĘCZNEGO (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  • NARTY lub SNOWBOARD, buty, kask – w pokrowcach z opisem.

 

Organizator ma prawo odmowy przyjęcia bagażu dodatkowego w przypadku braku miejsca w lukach bagażowych!!!!

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY

BUKOWINA TATRZAŃSKA 2019

MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU*

CENA ZA TRANSPORT*

PLN

POZNAŃ 250
KALISZ 250
WARSZAWA 250
ŁÓDŹ 250
WROCŁAW 250
LUBLIN 250
KATOWICE 200
KRAKÓW 200

*Cena za transport obejmuje transport w obie strony oraz transfery do wyciągów. Transporty z wybranych miast realizowane są zgodnie z terminami ferii poszczególnych województw.

Szczegółowe informacje nt. transportu
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU NARACIARSKO - SNOWBORDOWEGO

Jeśli nie posiadasz własnego sprzętu, a nie chcesz kupować, bo nie wiesz czy Ci się spodoba, możesz skorzystać z naszej wypożyczalni. Tu znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do super zabawy na śniegu: narty carvingowe, snowboardy, buty, kije, kaski. Dbamy także o maluchy (6 letnie)! Mamy dla niech specjalne kompleciki narciarskie: butki, nartki, kije i kaski. Mało tego: Ty tylko zamawiasz, a my zajmujemy się już resztą: dowozimy na miejsce imprezy, nasi instruktorzy indywidualnie dobierają i ustawiają sprzęt dla Ciebie. Komfortowa sprawa ☺.

WAŻNE:     Każdy, kto chce, aby sprzęt czekał na niego w Bukowinie musi zgłosić chęć wypożyczenia już w momencie  zapisu! Trzeba będzie podać wzrost oraz długość stopy (rozmiary europejskie np. 35, 36, 39).

NAZWA SPRZĘTU

CENA WYPOŻYCZENIA ZA TYDZIEŃ

PLN

Narty carvingowe 120
Narty carvingowe – komplet (narty+buty+kije) 150
Narty carvingowe – komplet plus (narty+buty+kije+kask) 170
Snowboard 120
Snowboard – komplet (deska+buty) 150
Snowboard – komplet plus (deska+buty+kask) 170
Buty narciarskie 50
Buty snowboardowe 50
Kije 20
Kask* 35

*wszystkich wypożyczających kaski zobowiązujemy do zabrania cieniutkich, bawełnianych czapek pod kask.

Uwaga: Każdy uczestnik, który przyjeżdża z własnym sprzętem musi mieć narty/snowboard  przygotowane/y do jazdy. Sprzęt wypożyczany przez organizatora jest sprawny. Każdemu uczestnikowi instruktorzy ustawiają sprzęt.

BUKOWINA TATRZAŃSKA

cieszy się opinią jednego z najpiękniejszych ośrodków turystycznych w Polsce

Bukowina Tatrzańska to doskonałe miejsce dla wszystkich tych, którzy marzą o zimowym wypoczynku w atmosferze górskiego miasteczka z mnóstwem kameralnych knajpek, regionalnych restauracji, tras spacerowych, świetnymi stokami, a jednocześnie z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Dla tych z Państwa, którzy zapragną kolorowych świateł dyskotek i wesołego tłumu oddalone o kilka kilometrów Zakopane. Bukowina to raj dla narciarzy i snowboardzistów. Trasy narciarskie są różnorodne, a ich stopień trudności odpowiada zarówno starym wyjadaczom, jak i tym, którzy mają mniejsze umiejętności. Położenie Bukowiny 1000 m n.p.m to niezaprzeczalny atut: w sytuacji załamania pogody, na tej wysokości jej skutki są zdecydowanie mniejsze niż gdzie indziej. Daje to niewątpliwy komfort wypoczynku oraz co bardzo ważne, stabilne warunki na stokach. O ogromnej popularności bukowińskich basenów termalnych nikogo nie trzeba przekonywać! To doskonała zabawa dla dużych i małych oraz relaks dla każdego! I jak tu nie kochać Bukowiny 🙂 ?

Ośrodek to kompleks 2 budynków oddalonych od siebie o ok. 70m. Oba budynki to wysoki standard zakwaterowania i obsługi.

STASINDA, do której zapraszamy rodziny z dziećmi oraz dzieci wyjeżdżające samodzielnie na obóz „Narciarsko-snowboardowy czad” dysponuje:

  • pokojami 2 - 6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym (wc, prysznic, umywalka, suszarka) i TV (pokoje 2 i 3 os. przeznaczone są wyłącznie dla rodzin)
  • basenem, sauną i jacuzzi
  • świetlicą,
  • stylową jadalnią z domową kuchnią,
  • salami gier i zabaw: piłkarzyki, automaty, cymbergaj,
  • stołem do bilarda,
  • stołem do ping - ponga,
  • salą konferencyjną,
  • salami kominkowymi,
  • mini barem,
  • ogrzewaną narciarnią,
  • drewnianym domkiem z grillem i miejscem na ognisko,
  • ekspresami - kawa i herbata gratis - 24 h,
  • bezpłatnym, niestrzeżonym parkingiem,
  • dostępem do WiFi

GRAND STASINDA (standard hotelowy), do której zapraszamy osoby dorosłe lub rodziny z dziećmi dysponuje:

  • pokojami 2 - 5 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym (suszarka, ręczniki, podstawowy zestaw kosmetyków) i TV i balkonem,
  • bezpłatnymi basenem, sauną i jacuzzi
  • salami zabaw dla najmłodszych
  • stylową jadalnią z domową kuchnią,
  • barem,
  • salą kominkową,
  • salami gier i zabaw: piłkarzyki, cymbergaj,
  • stołem do bilarda,
  • stołem do ping - ponga,
  • salą konferencyjną,
  • salami kominkowymi,
  • salą sportową,
  • siłownią,
  • salą do squasha,
  • kręgielnią
  • mini barem,
  • ogrzewaną narciarnią,
  • drewnianym domkiem z grillem i miejscem na ognisko,
  • kącik internetowy dostępny całą dobę (bez dodatkowych opłat),
  • ekspresami - kawa i herbata gratis - 24 h,
  • bezpłatnym, niestrzeżonym parkingiem.

POBLISKIE ATRAKCJE:

  • w okolicy znajduje się 7 wyciągów
  • do centrum 1 km
  • do Zakopanego 14 km
  • do Łysej Polany 10 km
  • basenów termalnych 1,5 km

Do tego wszystkiego miła obsługa i dużo śniegu za oknem ☺. Któż nie chciałby choć kilku dni spędzić w komfortowym miejscu, w cudownej okolicy? My od lat czujemy się tutaj jak w domu i zapewniamy, że atmosfera tego miejsca udziela się wszystkim :-). Ośrodek położony jest w przepięknej, niepowtarzalnej scenerii Tatrzańskiego Parku Narodowego z widokiem na Giewont. To tutaj, jak nigdzie indziej prowadzi się rozmowy do białego rana, to tutaj herbata z miodem smakuje doskonale, a przy wesoło trzaskającym ogniu w kominku każdy wieczór upływa w mig, to tutaj popołudniami rozkoszujemy się bąbelkami jacuzzi i wzmacniamy mięśnie na basenie! Pokochacie to miejsce za jego urok, widok za oknem oraz za podhalańską ciepłą i przyjazną atmosferę :-). UWAGA! Uczestnicy Obozu narciarsko-snowboardowy czad zakwaterowani są wyłącznie w budynku Stasindy.

DOKUMENTY

Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową): umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa” oraz kartę kwalifikacyjną (karta przeznaczona jest dla niepełnoletnich uczestników imprez). Prosimy też o dokładne zapoznanie się z ofertą opublikowaną na naszej stronie www.sun-sport.pl 

Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: agata@sun-sport.pl.

UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz. 

PŁATNOŚCI

  • Zaliczka wynosi 400 złotych i płatna jest w ciągu 7 dni od dnia wystawienia umowy. Dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie. 
  • Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy (dzień, w którym należność powinna być na naszym koncie znajduje się w umowie). 
  • Rabat. Prosimy pamiętać, że jeżeli udało się Państwu skorzystać z jakiegoś rabatu, promocji muszą Państwo pilnować terminów płatności. UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego rabatu. 
  • Numer konta: dla imprez organizowanych w Bukowinie Tatrzańskiej: BANK PKO SA 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy. 

FAKTURY

  • Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. 
  • Bardzo prosimy o sprawdzenie w firmie, czy zakładzie pracy, na kogo ma zostać wystawiona FV (na Państwa, dziecko, firmę) tak, aby uniknąć wystawiania korekt.  
  • Standardowo FV zawiera następujące informacje: 
    • termin i miejsce wypoczynku 
    • imię i nazwisko uczestnika 
    • informację „wypoczynek dzieci i młodzieży” 
  • W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wypełnienie formularza zamieszczonego poniżej. 
  • FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy.  
  • Wniosek o wystawienie FV można zgłosić najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! 
  • FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 
Formularz dot. wystawienia faktury

UWAGA! Fakturę wystawiamy najpóźniej do dwóch tygodni po zakończeniu imprezy!

DANE UCZESTNIKA IMPREZY, KTÓREGO DOTYCZY FAKTURA:



DANE DO WYSTAWIENIA FAKTURY:






W opisie FV standardowo wpisywane jest imię i nazwisko uczestnika imprezy, data imprezy oraz uwaga „wypoczynek dzieci i młodzieży” lub „wypoczynek dorosłych”.

PROSZĘ PRZESŁAĆ FAKTURĘ VAT NA ADRES:



* prosimy o dokładne sprawdzenie w zakładzie pracy na kogo FV ma zostać wystawiona (na rodzica/opiekuna prawnego; na zakład pracy)

Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do wglądu:

Każdy uczestnik jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków (Warta Travel Plus, Pakiet podstawowy, suma ubezpieczenia 10.000 zł). Z ogólnymi warunkami ubezpieczenia można zapoznać się na stronie www.warta.pl.

?

Śledź nas również na:

INSTAGRAMIE: sun_sport.pl

oraz

SNAPCHACIE: Sun Sport

ZAREZERWUJ !

FORMULARZ ONLINE

INFORMACJA TELEFONICZNA DOTYCZĄCA REZERWACJI:

62 502 45 40

LUB

664 932 172

NEWSLETTER

KONTAKT

Organizator Aktywnego Wypoczynku SUN SPORT
ul. Częstochowska 25,
62-800 Kalisz
tel. 62 502-45-40
tel. 62 760-39-39
tel. kom. 664-932-172 oraz 664-178-883

Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDE3NjkxLjU3MzEwNjcyNzkxITJkMjAuMDk1MzgyMzI1NTQ0NTIhM2Q0OS4zMzk2MTUwMzI2MTgyOCEybTMhMWYwITJmMCEzZjAhM20yITFpMTAyNCEyaTc2OCE0ZjEzLjEhM20zITFtMiExczB4NDcxNWY2YWMzZmYwODY2YiUzQTB4MzYyZTY0Njg0Zjc3YjJjOCEyc0J1a293aW5hK1RhdHJ6YSVDNSU4NHNrYSE1ZTAhM20yITFzcGwhMnNwbCE0djE1MzY4NTkyMTM1MDAiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iNDUwIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjowIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+