STREFA LEGO CITY

Ośrodek Aktywnego Wypoczynku Michasiówka w Giewartowie

Podstawowe informacje:

WIEK

Od 7-11 lat

OŚRODEK

Michasiówka

MAPA

Zobacz na mapie

FAQ

Strefa rodzica

WAŻNA INFORMACJA!

ten obóz sprzeda się w ciągu kilku dni

Młodzi konstruktorzy na start! Damy Wam szansę urzeczywistnienia najśmielszych pomysłów! Zbudujecie centrum ratunkowe, lotnisko, stację benzynową, posterunek policji, remizę strażacką, warsztat samochodowy i wiele innych miejsc, które stworzą wspaniałe miasto. Tylko od Was zależy czy zainscenizujecie włamanie do muzeum i zorganizujecie pościg za złodziejami, czy ugasicie pożar w sklepie zoologicznym i uratujecie ekipę wesołych szympansów 🙂 . Dziewczynki będą miały okazję wyprawić dla przyjaciółek mieszkających na jednym z uroczych osiedli kolorowego miasteczka przyjęcie, pomóc im w przygotowaniach do udziału w szkolnym przedstawieniu albo towarzyszyć im podczas letniego obozu konnego nad jeziorem. Każdy budowniczy, strażak, policjant musi być silny, odważny i wysportowany. Dlatego codziennie prócz klockowych zabaw przygotujemy sporą porcję zdrowej rywalizacji, dobrej zabawy i prawdziwie aktywnego wypoczynku!  

Zajęcia: 5 bloków zajęciowych dziennie, od 1,5 do 3 godzin każdy, w tym zajęcia Lego codziennie od 1,5 do 3 godzin.

. 

 

ZAJĘCIA LEGO

ZAJĘCIA LEGO - otworzymy przed Wami świat pełen fantazji. Zabawimy się w architektów naszej planety, dzięki Wam nowoczesna metropolia będzie się rozwijać aż osiągnie szczyt, a na koniec zaprezentujemy nasze dzieło sunsportowej publiczności.

 

ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE 

AQUAGLIDE –  dla miłośników mokrego 🙂 szalone skoki indywidualne lub w parach, półobroty jak w klasie mistrzowskiej i oczywiście szansa na zabłyśnięcie podwójnym saltem 🙂

KAJAKARSTWO – jak wiosłować, płynąć, kontrować, robić tratwy i wodować kajak. Uzbrojeni w  niespożyte siły i dobry humor wyruszamy na wyprawę po jeziorze.  

PŁYWANIE – PLAŻOWANIE – KĄPIEL – w gorące dni i po gorących wrażeniach będziemy odpoczywać na plaży, kąpiąc się i plażując. Dla aktywnych piłka wodna, podczas której połączycie wytrzymałość i technikę najlepszych pływaków z piłkarską kreatywnością, a dla miłośników wodnej rywalizacji kosz wodny. 

SIATKÓWKA PLAŻOWA  – akcja, koordynacja i szybka reakcja 🙂

BALONIADA – zamienimy piłkę do siatki na baloniki z wodą 🙂 . Mokry przegrywa 🙂 . 

KONKURSY – kto popisze się umiejętnościami najlepszego budowniczego zamków, fos i morskich stworów, kto na piasku stworzy najpiękniejszą pocztówkę dla stęsknionej mamy, a może kto szybciej wrzuci kierownika do wody? 🙂

ZAWODY SPORTOWE – spacer pingwina, balonowa katapulta, wielbłąd na plaży, tropienie Robinsona, a do każdych zawodów trzeba dodać trochę sprytu, czasem szybkości i pomysłowości 🙂

ZAJĘCIA INTEGRACYJNE

NOWOŚĆ!! PUZZLE XXL – nowa odsłona klasycznej układanki ?  Odsłona w naprawdę duuużym rozmiarze ?  

NOWOŚĆ!! LABIRYNT KOLORÓW na pierwszy rzut oka sprawa wydaje się prosta… nic bardziej mylnego. Sprawne pokonanie zawiłych ścieżek i zdobycie nagrody umożliwi system kolorów, ale także współpraca grupy, spryt i szybkość. 

NOWOŚĆ!! BIERKI XXL – kto jest większy? Ty, czy nasze bierki?  

GRA TERENOWA – fascynująca rozgrywka drużynowa. Każdy odegra swoją rolę w Poszukiwaczach skarbów, Rycerzach okrągłego stołu, a może w Misji Atlantis?  

CHUSTA ANIMACYJNA – bawi, integruje, kolorowa, odlotowa i na  wiele pomysłów gotowa!  

ZGADUJ ZGADULA – sprawdzimy, kto z Was jest najbardziej spostrzegawczy i ma najdoskonalszą pamięć! 

LIGA BARW – pojedynek drużyn na szybkość, spryt, zręczność, gibkość i dobrą zabawę.  

ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE 

NOWOŚĆ!!  LABIRYNT – zapamiętajcie trzy słowa: zwinność, tempo i współpraca! Gra integracyjna, w której współdziałanie, sprawność i spryt pozwolą dotrzeć do celu i ….  znaleźć drogę powrotną! 

EURO JUMPING – skoczyć na jumpie w górę nic prostszego! Zapinamy uprząż, naciągamy linę i ….. aż dech zapiera tak szybko szybuje się w górę. 

JASKINIA –  zwinność i sprawność okażą się niezbędne! Labirynt szczelin, przejść i wąskich korytarzy przeprowadzi Was na drugą, tajemną stronę.  

ŁUCZNICTWO – rzecz najważniejsza by w ułamku sekundy trafić w cel. Trafić w 10, to efekt zdolności, odpowiedniej techniki i pracy. Jak zwykle dobra zabawa i bezpieczeństwo będą najważniejsze. 

PODCHODY – podążymy śladem znaków, ukrytych zagadek i rebusów,  by sprawdzić, co kryje tajemnicze hasło!  

BATUT – super zabawa dla małych, średnich i całkiem dużych. Potrafisz zrobić salto i wylądować na nogi? Nasi instruktorzy pokażą Wam wiele ciekawych ćwiczeń na batucie. Zabezpiecza nas siatka, która nie pozwoli wylądować poza batutem. Dla najwyżej skaczących spadochron – tak na wszelki wypadek 🙂 . 

PLAY OFF, CZYLI: KOSZYKÓWKA– spróbujemy nie tylko poznać zasady profesjonalnej gry, ale postaramy się też poznać najfajniejsze koszykarskie triki ORAZ PIŁKA SIATKOWA – poćwiczymy przyjęcia i odbicia. Doskonalić będziemy ekspresową orientację i błyskawiczną reakcję  🙂 . 

SALA GIER – ping-pong dla zwinnych, cymbergaj dla posiadających refleks, dart dla mających celne oko, bilard wymagający precyzji, piłkarzyki dla wielbicieli piłki oraz dla kochających rywalizację stanowisko gier planszowych. 

GRY I ZABAWY SPORTOWE – ostry doping, czasem zagorzała walka i zawsze dobra zabawa podczas unihokeja, gry w krokieta, badmintona czy bule, gibona i wielu, wielu innych fantastycznych gier i zabaw… Świetne samopoczucie, przyjacielskie kontakty i wspólna zabawa zapewnione! 

GRY I ZABAWY STOLIKOWE – wspólnie stworzymy atmosferę dobrej zabawy i  przyjacielskiej rywalizacji. Doprowadzimy do burzy mózgów przy grach planszowych, pojedynku na znajomość państw i miast i ostrych rozgrywek pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA …  

GOKARTY – kubełkowe, sportowe siedzenia, siła nóg 🙂 wpływająca na przyśpieszenie! 

TRICKERY – płynne pokonywanie ostrych zakrętów w pozycji leżącej 🙂

HULAJNOGI – trochę zmysłu równowagi i dwa obłędne koła 🙂 . Tylko od was zależy poziom wypracowanej adrenalinki! 

CORNHOLE – brzmi zagadkowo i nie będziemy rozwiewać waszych domysłów 🙂 powiemy tylko: ćwiczcie celność 🙂

GIBON – zbadamy zmysł równowagi i poziom wybujałych wyobrażeń: przejście nad wodospadem Niagara, Wielkim Kanionem, czy między wieżami Notre Dame 🙂 ? 

ZAJĘCIA RELAKSACYJNE

SEANS BAJKOWY – a właściwie seansik 🙂 Zwykle odbywa się tylko raz podczas turnusu, ponieważ nasi ukochani kierownicy nie przepadają za szklanym ekranem 🙂 .

MUZYCZNA RELAKSACJA – spokój, relaks, harmonia 🙂 i pasjonujące opowieści. Ciekawe jak daleko posunie się wasza wyobraźnia? 

POGADUCHY DO PODUCHY – zmęczeni przeżyciami minionego dnia spotykamy się w zaciszu domków na pidżamowym  wieczorze, by podzielić się  wrażeniami, opowiedzieć o wszystkich tajemnicach, problemach, wątpliwościach, radościach, fascynacjach. To czas wyciszenia, integracji, uspokojenia emocji i wspólnych planów na dzień następny. 

BAJKI NIEZNAJKI, czyli OPOWIADANIA DO OCZU ZASYPIANIA – niezbędny element dla wszystkich „Nieśpiochów” lub dla wielbicieli nieziemskich bajek.  

ZAJĘCIA LINOWE 

ŚCIANKI WSPINACZKOWE O RÓŻNEJ SKALI TRUDNOŚCI 🙂 – wystarczy jeszcze kilka kroków, a zdobędziesz najwyższy szczyt. Świat z tej wysokości jest naprawdę piękny, a Ty będziesz dumny, że udało Ci się pokonać wszystkie obawy! 

WIEŻA ZE SKRZYNEK– zaczniesz od jednej, małej skrzyneczki, a skończysz na 25. Jak wygląda świat z 10 metrów? Każdego dnia bijemy rekord Króla Skrzynkowego … a może Królowej? 🙂 .

PAJĘCZA SIEĆ – ta sieć jest całkowicie bezpieczna! Gęsto utkane i rozbujane liny pobudzą Waszą wyobraźnię do granic możliwości, a skok ze szczytu pajęczyny będzie niczym skok Spidermena 🙂 To kolejna próba zwinności, siły i sprytu! 

ZAJĘCIA EDUKACYJNE

SUNSPORTOWE FORUM OBOZOWE – ich szerokie uśmiechy i czerwone koszulki towarzyszą Wam prze cały obóz! Kreatywni, opiekuńczy, zwariowani i zawsze pomocni – INSTRUKTORZY. Ciekawi Was co porabiają na co dzień, jakie mają hobby, dokąd podróżują, czy mają psa lub chomika 🙂 , jaki smak lodów lubią najbardziej? Przygotujcie pytania. Czas poznać ich bliżej, czas waszych pytań i naszych odpowiedzi. 

ZAJĘCIA Z PIERWSZEJ POMOCY – w kryzysowych sytuacjach nie stoisz w tłumie! Jesteś bohaterem, który reaguje i sprawnie działa. Podczas obozu spotkasz taką sytuację 🙂 Niemożliwe? A jednak 🙂 Przygoda, adrenalina i lekcja życia są w Twoim zasięgu! 

ZAJĘCIA ROZRYWKOWE

NOWOŚĆ!! KOŁO FORTUNY coś dla wielbicieli niespodzianek 🙂 W Waszych rękach losy grupy i kadry 🙂 Tajemniczo?  

KARAOKE – sunsportowa scena będzie Wasza! Niezapomniana szansa zabłyśnięcia i demonstracji kilkuoktawowego głosu. 

MAM TO COŚ – czyli doskonała okazja do zaprezentowania waszych licznych talentów 🙂 .

OGNISKO – wieczór, trzaskający ogień, pyszne, pachnące dymem z ogniska kiełbaski,  gitarowe dźwięki i fantastyczna atmosfera wspólnej zabawy.  

CHRZEST OBOZOWY – emocjonujące chwile dla każdego Nowicjusza, który musi udowodnić, że może stać się obozowym wyjadaczem 🙂 . Czeka na Was kilka stacji zadaniowych: stacja obozowych tradycji, stacja sportowa, łamigłówkowa i oczywiście stacja wiedzy o kadrze oraz sztafeta śmiechu. 

WIELKI FINAŁ – każde, nawet te najbardziej fantastyczne dni kiedyś się kończą 🙂 ale każde zakończenie może być radosne! To czas rozstrzygnięcia konkursów, rozdania dyplomów, nagród i zdjęć. To także doskonała okazja by sprawdzić jak w ciągu tych dni widziało Was oko aparatu 🙂 Pamiętajcie spiszcie numery telefonów i adresy mailowe wszystkich ulubionych koleżanek i kolegów! W przeciwnym razie cały rok będziecie tęsknić. Pamiętajcie, że bajeczne wspomnienia wakacyjnych dni towarzyszyć Wam będą przez długie, szkolne miesiące, a kolorowe fotografie złagodzą szkolny trud.  

POCZTÓWKI  Z WAKACJI – sunsportowa poczta działa! Kolorowe zdjęcie lub śmieszny rysunek na pewno ucieszą stęsknionych rodziców 🙂 .

MEGADISCO – rozkręcimy imprezę dla fanów tańców, hulanek i (kontrolowanej 🙂 ) swawoli! 

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian realizujemy różnorodne zajęcia sportowo-rekreacyjne.

CO ZABRAĆ NA OBÓZ?

standardowe wyposażenie każdego obozowicza (szczegóły w ABC sunsportowego podróżnika).

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie. 
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym. 
  3. Numery kont: dla imprez organizowanych w Mrówkach i Nowym Dworku: Bank BZ WBK 74 1090 1128 0000 0001 3361 0391. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „WBKPPLPP”. Dla imprez organizowanych w Giewartowie: PKO BP 33 1020 2212 0000 5102 0313 6660, dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy. 
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres paulina@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu. 
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wypełnienie formularza „Wniosek o wystawienie FV” dostępnego w zakładce „Płatności” (można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy). UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.  
  7. Wszystkie zmiany postanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila). 
  8. Ewentualnych zwrotów (wynikających np. z nadpłaty, zmiany postanowień umowy, rezygnacji lub odwołania transportu itp.) dokonujemy w terminie do 60 dni od dnia potwierdzenia konieczności zwrotu. Oczywiście staramy się dokonywać ich wcześniej. Jednym z powodów, dla których czasem zwrot trwa długo jest fakt, że niektórzy z naszych Klientów wpłacając należność za obóz zaokrąglają wpłacaną kwotę. Być może Państwo o tym nie wiedzą, ale każdą nadpłatę czy będzie to 5 złotych, 10 złotych czy 10.000 złotych jesteśmy zobowiązani zwrócić na Państwa konto. Takich przypadków jest niestety bardzo dużo a zwroty pochłaniają wiele czasu. Dlatego raz jeszcze prosimy o wpłacanie należności bez zaokrąglania kwot. 
  9. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  10. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwraca wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  11. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 
Rezygnacja z udziału w imprezie
  1.  Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w formie e-mailowej zrezygnować z udziału w imprezie. Wówczas organizator dokonuje potrącenia kosztów poniesionych na przygotowanie imprezy i informuje o tym Klienta także w formie e-mailowej. Od czego uzależniona jest wysokość dokonywanych potrąceń? W zależności od terminu rezygnacji organizator ponosi koszty związane z przygotowaniem imprezy. Są to m.in. umowy z kadrą instruktorską, kadrą socjalną, techniczną, umowy z przewoźnikiem dotyczące organizacji transportu, umowy z ośrodkami niebędącym własnością organizatora. Na wysokość potrącenia mają wpływ także koszty związane z obsługą biura, ubezpieczeniem NNW, zakupem sprzętu związanego z organizacją danego obozu, a także w zależności od terminu rezygnacji koszty wyżywienia uczestnika. 
  2. Zalecamy zatem abyście zawarli Państwo umowę ubezpieczenia rezygnacji z wyjazdu z dowolnie przez siebie wybranym towarzystwem ubezpieczeniowym. 
  3. Odpowiadając na Państwa częste zapytania jakiej wielkości są to potrącenia informujemy, że wynoszą one około: 
  • w sytuacji, gdy do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 70 dni – potrącenie wynosi 0 złotych, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 50 dni potrącenie wynosi ok. 20% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje 50-35 dni potrącenie wynosi ok. 30% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 34-20 dni potrącenie wynosi ok. 40% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje więcej niż 19-10 dni potrącenie wynosi ok. 50% wartości umowy, 
  • jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostaje mniej niż 10 dni potrącenie wynosi ok. 70% wartości umowy, 
  • jeżeli z jakiegoś powodu odbierają Państwo dziecko w trakcie trwania turnusu, to obozu organizator ponosi w tym momencie wszystkie koszty związane z organizacją obozu poza tzw. „wsadem do kotła” i wówczas w zależności od tego, który jest to dzień potrącenie wnosi około 80% wartości umowy. 
Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez
  1. Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:  
  2. KONTAKT 1: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji. 
  3. KONTAKT 2: dzień 2 obozu w godzinach 14.15-15.00.
  4. KONTAKT 3: dzień 3 obozu w godzinach 14.15-15.00.
  5. KONTAKT 4: dzień przed zakończeniem turnusu w godzinach 14.15-15.00.  
  6. WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał.  
  7. ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 14.15-15.00. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu. 
  8. Całą dobę czynny będzie telefon alarmowy w ośrodku Prosimy jednak, aby po godzinie 21.00 i przed 8.00 rano dzwonić wyłącznie w sprawach najwyższej wagi. Numer zostanie opublikowany w zakładce Komunikaty dla rodziców, na kilka dni przed rozpoczęciem turnusu. 
  9. Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu. 
  10. MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe.  
Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu. 
  2. Opieka medyczna dotyczy tylko i wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ. 
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto. 
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty. 
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu.Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku. 
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń. 
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. 
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat. 
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz. 
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż.,liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób. 
  4. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport. 
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia. 
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. 
  7. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. 
  8. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy. 
  9. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy. 
  10. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy. 
  11. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp. 
Posiłki, zakwaterowanie
  1.  W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych. 
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz. 
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci.
    Zima oraz imprezy w Nowym Dworku i Mrówkach: paulina@sun-sport.pl
    Imprezy w Giewartowie: agata@sun-sport.pl 
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Nowym Dworku: mogą Państwo dokonać zakupu imprezy z możliwością zakwaterowania w domku drewnianym 6 os. z łazienką (domek typu studio 3+3) lub w pawilonie, w pokojach 6 os., łazienki na korytarzu. 
  6. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  7. Zakwaterowanie wBukowinie Tatrzańskiej: mogą Państwo dokonać zakupu imprezy z możliwością zakwaterowania w STASINDZIE lub GRAND STASINDZIE. W obu budynkach dysponujemy pokojami 2-7 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym. UWAGA! Uczestnicy Obozu narciarsko-snowboardowy czad mieszkają wyłącznie w Stasindzie. Rodzice biorący udział w imprezach Jeździ mama, jeździ tata, jeżdżę ja lub Góralskich wczasach dla rodzin z dziećmi mogą dokonać wyboru miejsca zakwaterowania (w chwili rezerwacji imprezy), co oczywiście znajdzie odzwierciedlenie w umowie. 
  8. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie różnica wieku może wynieść rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci. 
  9. W przypadku rodzinnych wyjazdów do Bukowiny Tatrzańskiej za każde niewykorzystane miejsce w pokoju pobieramy opłatę w wysokości 350 zł. Dokonanie tej opłaty nie jest jednoznaczne z możliwością udostępnienia miejsca jakiejkolwiek innej osobie bez wiedzy i zgody organizatora. Dotyczy to przede wszystkim sytuacji, w których macie Państwo życzenie korzystać z pokoju większego niż liczba członków rodziny. Nie dotyczy to samodzielnego pobytu uczestników niepełnoletnich wyjeżdżających samodzielnie. 
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 
Zdjęcia, facebook
  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów. Prosimy pamiętać, że publikowane na Fb https://www.facebook.com/kalisz.sun.sport/?fref=tszdjęcia są wyłącznie zapowiedzią relacji fotograficznej, która będzie dostępna po zakończeniu sezonu w Fotobanku na naszej stronie. 
  2. Po zakończeniu turnusu mogą Państwo zarejestrować się w zakładce FOTOBANK na naszej stronie. Na tej podstawie, w ciągu 1-2 dni roboczych, otrzymają Państwo login i hasło umożliwiające dostęp wszystkich zdjęć wykonanych przez Sun Sport. 
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 
STREFA LEGO CITY
TURNUS DATA LICZBA DNI WIEK UCZESTNIKÓW*

CENA W PLN

DOMKI/POKOJE NAD STOŁÓWKĄ Z ŁAZIENKAMI

2 02.07-11.07.2018 10 7-11 lat 1790,00
4 20.07-29.07.2018 10 7-11 lat 1790,00
6 07.08-16.08.2018 10 7-11 lat 1790,00
8 24.08-31.08.2018 8 7-11 lat 1490,00
* najstarsze dzieci, które mogą wziąć udział w obozie to roczniki 2007

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE:  

program, wyżywienie 4xdziennie (dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem, w pozostałe dni uczestnicy otrzymują śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację), kadra, ubezpieczenie NNW na sumę 5 tys. zł. – Warta, pakiet Podróżnik, wariant I, opieka medyczna, zakwaterowanie: 

  • uczestnicy zakwaterowani są: 
    • w domkach drewnianych składających się z 4 lub 6 pokoi. Przy każdym pokoju jest zadaszony taras. Pokoje w domkach są 5 lub 6 osobowe, każdy ma osobne wejście i własną łazienkę. 
    •  w domkach drewnianych typu studio z łazienkami. W każdym domku znajdują się dwa pokoje 3 i 5 osobowy. Każdy domek ma taras. 
    • w pokojach 4-7 osobowych z łazienkami, zlokalizowanymi na piętrze budynku pięknej, klimatycznej stołówki. UWAGA! Wybór miejsca zakwaterowania należy do Organizatora. 

CENA NIE OBEJMUJE:

transportu (patrz zakładka TRANSPORT). 

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY

GIEWARTÓW LATO 2018

MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU*

CENA ZA TRANSPORT*

PLN

BYDGOSZCZ

160,00

KALISZ

150,00

POZNAŃ

150,00

ŁÓDŹ (STRYKÓW)

180,00

WARSZAWA

180,00

WROCŁAW

180,00

KATOWICE

180,00

SZCZECIN**

200,00

* TRANSPORT ODBYWA SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD WARUNKIEM WYJAZDU Z DANEGO MIASTA MINIMUM 10 OSÓB!!

MIEJSCA I GODZINY WYJAZDU BĘDĄ DOSTĘPNE W BIURZE NA 3-5 DNI PRZED DNIEM ROZPOCZĘCIA IMPREZY.

** GRUPY ZBIERAMY NA TURNUSACH 3,4,5.

Informacje nt. transportu
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

OŚRODEK AKTYWNEGO WYPOCZYNKU MICHASIÓWKA W GIEWARTOWIE NAD JEZIOREM POWIDZKIM

Ośrodek Michasiówka położony jest nad przepięknym i krystalicznie czystym jeziorem Powidzkim w Giewartowie (około 10 km od Słupcy, 40 km od Konina i 85 km od Poznania). Ośrodek jest ogrodzony, posiada bezpośredni dostęp do wody (130 m linii brzegowej), własną plażę, pomost, położony jest w zatoce, gdzie woda jest płytsza (do 1,20 m) i cieplejsza niż na otwartym jeziorze – idealne miejsce dla początkujących pływaków.

Mieszkamy w ładnie wykończonych domkach drewnianych lub murowanych, dysponujących 3-7 osobowymi pokojami z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach 4-7 osobowych zlokalizowanych na piętrze drewnianej, klimatycznej stołówki. Teren ośrodka jest bardzo zadbany, a piękna zieleń i wspaniałe kwiaty wypielęgnowane i dopieszczone :). W sąsiedztwie duża stadnina koni (około 1 km od ośrodka). Jeśli marzycie o udanym wypoczynku w uroczym zakątku Michasiówka okaże się miejscem idealnym.

Adres ośrodka: Ośrodek Aktywnego Wypoczynku Michasiówka, Armii Krajowej 123, 62-402 Giewartów, gm. Ostrowite.

Na terenie ośrodka dysponujemy:

  • rozbudowaną infrastrukturą sportową:
    •  parkiem linowym,
    •  ściankami wspinaczkowymi,
    •  boiskami do siatkówki plażowej, unihoka, koszykówki, boiskami piłkarskimi,
    •  polem quadowym,
    •  strefą survivalową z szałasem mieszkalnym,
    •  sprawnościowym torem przeszkód,
    •  polem paintball’owym,
    •  polem speedball’owym,
    •  stanowiskiem strzelniczym,
  • studiem multimedialnym,
  • świetlicą (stoły do ping-ponga, piłkarzyki, cymbergaj, bilard,
  • salą dyskotekową i salą taneczną,
  • strefą gier XXL,
  • strefą relaksacyjną,
  • namiotem do zajęć rekreacyjnych (150m2),
  • wiatą do zajęć artystycznych,
  • grilowiskiem i miejscem na ognisko,
  • własną plażą,
  • pomostem.

Galeria zdjęć - Ośrodek Michasiówka

Galeria zdjęć - Domki

Galeria zdjęć - Domki komandosów

Galeria zdjęć - Pokoje nad stołówką

Galeria zdjęć - Stołówka

Galeria zdjęć - Przyjazd i zakwaterowanie

DOJAZD

do Ośrodka Aktywnego Wypoczynku w Giewartowie

Drodzy Państwo, w trosce o szybki i bezproblemowy dojazd postanowiliśmy stworzyć mapę dojazdu do Ośrodka Aktywnego Wypoczynku w Giewartowie. Opisy dojazdu znajdują się u dołu zdjęć w postaci opisu tekstowego.

Dodatkowe informacje po dotarciu do ośrodka.

Autami prywatnymi wjazdem numer 1

Autobusy wjeżdżają bramą numer 2

W strefie parkingowej czekać będą na Państwa nasi instruktorzy, którzy pomogą w organizacji ruchu oraz wskażą miejsca do zaparkowania. Prosimy zachować szczególną ostrożność i dostosować się do komunikatów instruktora.

Następnie zapraszamy do punktu zakwaterowania dzieci, gdzie czekać będą na Państwa instruktorzy oraz pani pielęgniarka.

DOKUMENTY

Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową): umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa” oraz kartę kwalifikacyjną (karta przeznaczona jest dla niepełnoletnich uczestników imprez). Prosimy też o dokładne zapoznanie się z ofertą opublikowaną na naszej stronie www.sun-sport.pl 

Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: 

UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz. 

PŁATNOŚCI

  • Zaliczka wynosi 400 złotych i płatna jest w ciągu 7 dni od dnia wystawienia umowy. Dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie. 
  • Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy (dzień, w którym należność powinna być na naszym koncie znajduje się w umowie). 
  • Rabat. Prosimy pamiętać, że jeżeli udało się Państwu skorzystać z jakiegoś rabatu, promocji muszą Państwo pilnować terminów płatności. UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego rabatu. 
  • Numery kont: dla imprez organizowanych w Mrówkach i Nowym Dworku: Bank BZ WBK 74 1090 1128 0000 0001 3361 0391. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „WBKPPLPP”. Dla imprez organizowanych w Giewartowie: PKO BP 33 1020 2212 0000 5102 0313 6660, dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy. 

FAKTURY

  • Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. 
  • Bardzo prosimy o sprawdzenie w firmie, czy zakładzie pracy, na kogo ma zostać wystawiona FV (na Państwa, dziecko, firmę) tak, aby uniknąć wystawiania korekt.  
  • Standardowo FV zawiera następujące informacje: 
    • termin i miejsce wypoczynku 
    • imię i nazwisko uczestnika 
    • informację „wypoczynek dzieci i młodzieży” 
  • W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wypełnienie formularza zamieszczonego poniżej. 
  • FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy.  
  • Wniosek o wystawienie FV można zgłosić najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! 
  • FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 
Formularz dot. wystawienia faktury

UWAGA! Fakturę wystawiamy najpóźniej do dwóch tygodni po zakończeniu imprezy!

DANE UCZESTNIKA IMPREZY, KTÓREGO DOTYCZY FAKTURA:



DANE DO WYSTAWIENIA FAKTURY:






W opisie FV standardowo wpisywane jest imię i nazwisko uczestnika imprezy, data imprezy oraz uwaga „wypoczynek dzieci i młodzieży” lub „wypoczynek dorosłych”.

PROSZĘ PRZESŁAĆ FAKTURĘ VAT NA ADRES:



* prosimy o dokładne sprawdzenie w zakładzie pracy na kogo FV ma zostać wystawiona (na rodzica/opiekuna prawnego; na zakład pracy)

Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do wglądu:

Każdy uczestnik jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków (Pakiet Podróżnik – NNW – WARTA POMOC W WYPADKU). Z ogólnymi warunkami ubezpieczenia można zapoznać się na stronie www.warta.pl. – tutaj – http://www.warta.pl/ubezpieczenia/podroz/nnw-warta-pomoc-w-wypadku/dokumenty

PODOBNE DO TEJ OFERTY

LEGO STAR WARS

Zobacz ofertę

WODNE WAKACJE

Zobacz ofertę

ODJAZDOWE WAKACJE

Zobacz ofertę
?

Śledź nas również na:

INSTAGRAMIE: sun_sport.pl

oraz

SNAPCHACIE: Sun Sport

KONTAKT

 

Organizator Aktywnego Wypoczynku SUN SPORT
ul. Częstochowska 25,
62-800 Kalisz
tel. 62 502-45-40
tel. 62 760-39-39
tel. kom. 664-932-172 oraz 664-178-883

Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00

NEWSLETTER

ZAREZERWUJ !

FORMULARZ ONLINE

INFORMACJA TELEFONICZNA DOTYCZĄCA REZERWACJI:

62 502 45 40

LUB

664 932 172

Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Bądź ze wszystkimi informacjami na bieżąco. Dowiaduj się jako pierwszy o najnowszych ofertach, promocjach i artykułach ! Już 10.000 klientów subskrybuje nasze wiadomości!
Twoje informacje nigdy nie zostaną użyte w innym celu.
Udało się, sprawdź maila :)
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
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDI0MjkuMzc3MTI0NzU0NDczMiEyZDE4LjExODExNjcxNTg1MDE3ITNkNTIuNDkwNDEyNjc5ODA4NjE0ITJtMyExZjAhMmYwITNmMCEzbTIhMWkxMDI0ITJpNzY4ITRmMTMuMSEzbTMhMW0yITFzMHg0NzA0YjFlOTIzYTVjYjg1JTNBMHgyMTI0NzAyMjdmYWYzYTUwITJzU3VuU3BvcnQrTXIlQzMlQjN3a2khNWUwITNtMiExc3BsITJzcGwhNHYxNTExMTc3MzgzNjU3IiB3aWR0aD0iNjAwIiBoZWlnaHQ9IjQ1MCIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6MCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPg==
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