PRACUJEMY 9.00-17.00 od pn. do pt. | tel. 602-119-000

PRACUJEMY 9.00-17.00 od pn. do pt. | tel. 602-119-000

BOSKIE WAKACJE – GIRLS POWER

obóz militarno-survivalowy dla dziewczyn

To już 5. rok BOSKICH WAKACJI w Mrówkach nad pięknym Jeziorem Wilczyńskim. Tegorocznemu spotkaniu towarzyszyć będzie hasło „Wiara i rozum: skrzydła, które unoszą nas do prawdy.”

Boskie Wakacje umożliwiają wyrażanie wiary w sposób entuzjastyczny i wolny, odpowiadający na potrzeby młodych ludzi. Boskie Wakacje, to czas pełen zabawy, sportowych aktywności, indywidualnych i zespołowych wyzwań, wypoczynku, rozważań, uwielbienia i modlitwy. 

Podobnie, jak w roku ubiegłym, zapraszamy na dzień otwarty dla rodzin naszych uczestników, przyjaciół i sympatyków: FESTIWALOWY DZIEŃ POD HASŁEM „WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ”. Będzie to niezapomniany czas zabawy, wspólnych aktywności sportowo-rekreacyjnych, gier i konkursów, podsumowany modlitwą i koncertem chwytającym za serce.

Boskie Wakacje, to czas i miejsce dla Ciebie! Niezapomniane spotkanie z Bogiem, a w szczególności z samym sobą i gronem przyjaciół.

Podstawowe informacje:

WIEK

Od 9-13 lat

OŚRODEK

"Sun Sport" 
w Mrówkach

FAQ

Strefa rodzica

0  PORÓWNAJ

To już 5. rok BOSKICH WAKACJI w Mrówkach nad pięknym Jeziorem Wilczyńskim. Tegorocznemu spotkaniu towarzyszyć będzie hasło „Wiara i rozum: skrzydła, które unoszą nas do prawdy.”

Boskie Wakacje umożliwiają wyrażanie wiary w sposób entuzjastyczny i wolny, odpowiadający na potrzeby młodych ludzi. Boskie Wakacje, to czas pełen zabawy, sportowych aktywności, indywidualnych i zespołowych wyzwań, wypoczynku, rozważań, uwielbienia i modlitwy. 

Podobnie, jak w roku ubiegłym, zapraszamy na dzień otwarty dla rodzin naszych uczestników, przyjaciół i sympatyków: FESTIWALOWY DZIEŃ POD HASŁEM „WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ”. Będzie to niezapomniany czas zabawy, wspólnych aktywności sportowo-rekreacyjnych, gier i konkursów, podsumowany modlitwą i koncertem chwytającym za serce.

Boskie Wakacje, to czas i miejsce dla Ciebie! Niezapomniane spotkanie z Bogiem, a w szczególności z samym sobą i gronem przyjaciół.

Program obozu

Zajęcia: 5 bloków zajęciowych dziennie, każdy od 1,5 do 3 godzin, w tym codzienny blok zajęć specjalistycznych.

 

BOSKI PROGRAM ZAJĘĆ

KU BOGU – codzienne spotkanie z Panem Bogiem, Jego ojcowskim dobrem, otwartym sercem i mądrym słowem. Msza Św. w scenerii obozowej: las, jezioro, czasem ognisko, wschód lub zachód słońca.

FACE TO FACE – WARSZTATY W GRUPACH - świat, którego pragniemy, to świat, w którym ludzie żyją według praw Bożych, dbają o bliźniego, kierują się miłością i dobrem drugiego człowieka. Każdy z nas, każda osoba wierząca, zmaga się czasem z kryzysem lub wątpliwościami. Są też tacy, których wiara i miłość są ugruntowane i stałe. Zastanów się w jakim Ty jesteś miejscu i napisz do Pana Boga sms z pytaniem, prośbą, a może podziękowaniem….

ADORACJA – ŚWIATŁO MIŁOŚCI – w dawaniu świadectwa o Bogu nie jesteście sami. Pragniemy Wam towarzyszyć modlitwą, ucząc się zgłębiać wiedzę o swoim sercu! Pragniemy, aby ten czas był zaczynem miłości i jedności w naszych rodzinach i środowiskach.

WAKACYJNA AKADEMIA INSPIRACJI – GOŚĆ SZYTY NA MIARĘ… witajcie w świecie radosnej zabawy, inspiracji, wiedzy i entuzjazmu. To wyjątkowe spotkanie z wyjątkowym gościem, na którym otrzymacie dużą dawkę radości życia, pasji i wiary w swoje możliwości. Gwarantujemy dużo motywacji, inspiracji, uśmiechu i ciepła.

GRA TERNOWA - SKRÓT DO NIEBA – W POSZUKIWANIU BOGA WE WSZYSTKIM - to fantastyczna przygoda w grupie kolegów i koleżanek pod okiem ulubionych wychowawców. W duchu dobrej zabawy i rywalizacji między drużynami, w atmosferze pobudzającej do twórczych działań, będziemy poznawać przyrodę, która nas otacza. Czy łatwo jest znaleźć drogę do nieba? Na to i inne pytania odpowiedź znajdziesz już na miejscu! Możemy obiecać, że będzie po prostu Bosko!

UNIWERSYTET ŻYCIA – podczas panelu UNIWERSYTET ŻYCIA gotowi jesteśmy na dyskusję o świecie, wierze, o sensie codzienności i spełnieniu w życiu. Otwarci jesteśmy na pytania, wątpliwości, problemy, które szczególnie Was dotyczą. Spotkanie poprowadzone będzie w formie otwartych pytań kierowanych do grona zaproszonych gości.

DZIEŃ FESTIWALOWY – to wydarzenie będzie wyjątkowe, nie tylko ze względu na okoliczności i formę. DZIEŃ FESTIWALOWY POD HASŁEM „WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ” To niezapomniany dzień wspólnych aktywności sportowo-rekreacyjnych, gier i konkursów. Podsumowany modlitwą i koncertem.

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

UMUNDUROWANIE – do zadań specjalnych, niezbędny jest specjalny strój. Odbierzecie wyjątkowe uniformy formacji Girls Power! Jednolite umundurowanie naszej formacji to wyznacznik profesjonalizmu. Uniformy wtopią Was w otoczenie, ochronią przed owadami, zapewnią ochronę przed nieprzychylnymi warunkami atmosferycznymi.

MUSZTRA - dwuszereg, trójszereg, kolumna i inne ustawienia, które sprawią, że nic waszego szyku nie jest w stanie zburzyć. Sprawne wykonywanie rozkazów to zasadniczy element każdej strategii! Mobilizujący okrzyk i nie ma takiej drugiej grupy jak GIRLS POWER!

SZTUKA PRZENIKANIA – Sztuka kamuflażu, to podstawa działania girls power, bez względu na miejsce i warunki. Jak poruszać się pozostając niezauważoną? Kadra Sun Sport zna na to pytanie odpowiedź.

MILITARNY TOR PRZESZKÓD – czas na test! Tor przeszkód nie jest tylko sprawdzianem sprawności fizycznej, ale także Waszej wytrwałości, sprytu oraz szybkości. Czekają na Was, które musicie pokonać w jak najkrótszym czasie. GIRLS POWER do dzieła!

POWER GIRLS - czas na smukłą, wysportowaną sylwetkę. Różnorodność zajęć fitness pozwoli na ogólnorozwojowy trening lub skupienie się na wybranych partiach ciała. To nad czym chcecie popracować – zależy od Was! 🙂

MORO CROSS – efektywne poruszanie się girls power, podczas misji specjalnych wymaga przygotowania. Specjalnie ułożony trening na świeżym powietrzu i energiczna muzyka! W ten sposób zawojujecie świat ;).

SZYFRY I TERENOZNAWSTWO - tajna grupa girls power zobowiązuje. Szyfry, ukryte znaki, świetne rozpoznanie terenu to elementarz tajnych misji.

ŁUCZNICTWO – zajęcia, które uczą samodyscypliny, precyzji i opanowania. To czas na wyciszenie i skupienie, a wszystko po to, aby oddać celny strzał.

DZIAŁANIA W TERENIE (SURVIVAL) – survival to sztuka przetrwania. Umiejętności nabyte podczas tych zajęć z pewnością przydadzą się każdej girl power. Dowiecie się zatem jak zbudować zieloną kuchnię, jak przefiltrować wodę, rozpalić ognisko i zbudować szałas.

NOCNA GIRL POWER- puśćmy wodzę fantazji i poczujmy się jak na prawdziwej misji. Uwierzcie, świat w nocy bywa zupełnie inny niż ten widziany za dnia. Gdy zapada zmrok, nasz ośrodek zmienia się w wielką planszę do gry. Zdobycie celu nie będzie łatwe, ale ułatwią to Wam zdobywa wiedza i nasi agenci specjalni – instruktorzy ;).

GIRLS DESIGN - Girls Power to dziewczyny, które zawsze trzymają się razem. Podczas tych zajęć przygotujecie bransoletki przyjaźni, które ozdobią Wasze nadgarstki. Będą znakiem rozpoznawczym podczas obozu i pamiątką na długie lata, kiedy wakacyjna przygoda dobiegnie końca.                                                                                                                                                             

ZAJĘCIA LINOWE

SKRZYNKI - niezbędna będzie umiejętność zachowania równowagi i stoickiego spokoju. Wyposażona w sprzęt asekuracyjny sprawdź swoje możliwości, podczas obozu Sun Sport i zbuduj najwyższą wieżę ze skrzynek.

ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE

Sezon 2023 jest dla nas wyjątkowy i niesie wiele zmian, również pod kątem przygotowania miejsc zajęciowych, zmiany dosięgły nawet strefy plażowej, a wszystko po to by w upalne dni wszyscy obozowicze mogli w pełni korzystać z uroków jeziora Wilczyńskiego.

NOWOŚĆ PARK TRAMPOLIN AQUAGLIDE – trampoliny, katapulty, równoważnie połączone z wodnym szaleństwem to naprawdę idealny duet na upalne dni. Potężna dawka emocji gwarantowana.

KAJAKI KLASYCZNE LUB KAJAKI BEZBURTOWE - podczas zajęć nabędziesz podstawowych umiejętności kajakarskich, dowiesz się jak bezpiecznie zachować się na wodzie, nacieszysz oczy pięknym krajobrazem rozpościerającym się wokół jeziora oraz poprawisz swoją kondycję! Atrakcyjności tym zajęciom dodadzą zabawy na wodzie, których nasi ratownicy znają całe mnóstwo.

PŁYWANIE – PLAŻOWANIE - KĄPIEL – dla jednych czas leniuchowania i opalania, dla innych wodne wariacje, pływanie i aktywny wypoczynek chociażby podczas siatkówki plażowej.

SUP – karaibskie cudo do pływania, na którym można siedzieć, skakać, tańczyć, ćwiczyć, medytować :). Niby nic nowego, niby deska podobna do surfingowej, a jednak trochę inna, a zamiast żagla – wiosło. Przemierzymy jezioro, a w pakiecie ekstrawidoki, wolność, zabawa i szerokie możliwości.

NOWOŚĆ: PLAŻOWA STREFA GIER ZESPOŁOWYCH:

BALONIADA – świetna, kolorowa zabawa na upalne dni! Uzbrojeni w ręczniki, balony napełnione wodą i dobry humor oddajemy się mokremu szaleństwu. Zabierzcie stroje kąpielowe, wodę zapewniamy my!

SIATKÓWKA PLAŻOWA – nie ma nic fajniejszego podczas wakacji niż piasek, bliskość wody i ekipa sprawdzonych przyjaciół. Do tego trochę słońca, boisko z siatką, piłką i piaskiem w roli głównej.

BEACH SOCCER - co wy na to, aby zagrać w piłkę nożną, ale na piasku? Bo my na to jak na lato! Zbierzcie drużynę i dołączcie do nas. Połączymy klimat lata i stadionowych emocji, z pewnością jest to przepis na najlepszą zabawę pod mrówkowym słońcem.

WATER SLIDE - wodny ślizg to jedna z najlepszych wakacyjnych zabaw wodnych! Tutaj nie ma co się zastanawiać, po prostu wskakuj w strój i widzimy się na plaży! Zobaczymy kto pobije rekord długości wodnego ślizgu.

NOWOŚĆ: INTEGRACYJNE EVENTY SUN SPORT

NOWOŚĆ PIANA PARTY – taniec i megadużo piany, w której można tańczyć, skakać i wygrywać nagrody. Idealna impreza na upalne dni. Sumer vibes tylko dla obozowiczów Sun Sport.

NOWOŚĆ COLOR GAME OF THE DAY- To będzie dzień pełen zabaw, konkursów z wielką grą o najlepszy kolor dnia. Jesteście gotowi? Sprawdźmy za tym jaki kolor otrzymała Wasza strefa. Maszyna losująca …. Wskazuje kolor niebieski, więc koniecznie zabierz ze sobą niebieski element garderoby koszulkę spodenki, bluzę lub spodnie. W tym dniu czekają na Was takie atrakcje jak:

Sunsportowa megakolorowa gra terenowa – fascynująca rozgrywka drużynowa! Razem rozwiążecie zadania, których sprawne i szybkie wykonanie zapewni Wam pierwsze miejsce na mecie 😊

Turniej play off - między innymi rzut podkową, speedball, turniej piłki nożnej, streetball, turniej gier kreatywnych, podczas którego z pewnością będzie dużo śmiechu.

Konkurencje plażowe - w programie między innymi: turniej siatkówki plażowej, wyścigi na kajakach bezburtowych, konkurs na rzeźbę z piasku i wiele innych.

Holi show – wyjątkowa eksplozja kolorów, dzięki kolorowym proszkom, liczne animacje i konkursy. Kolorowe szaleństwo zachwyci każdego.

Full color party - na zakończenie wielobarwnych zmagań odbędzie się kolorowa impreza. Będą DJ, scena

 i kolorowe efekty specjalne.

ZAJĘCIA ROZRYWKOWE

DYSKOTEKA – to integralna część obozu, wspaniały moment na to, aby zintegrować się, poznać ulubione piosenki swoich kolegów i koleżanek. Atrakcji podczas zabawy zza konsoli będzie dostarczał DJ oraz animator. Dzięki oświetleniu i nagłośnieniu scenicznemu, poczujecie się jak w najlepszym tanecznym klubie.

OGNISKO – wieczór, zapach jeziora i lasu, trzask płonących konarów... Płonący stos drewna, a wokoło niego my, śpiewający i wsłuchujący się do melodii płynącej z gitary. Obozowe ognisko to idealny czas na integracje, budowanie więzi oraz pełen relaks.

STREFA CISZY I RELAKSUpo dawce wakacyjnych emocji czasami warto po prostu złapać oddech i odpocząć, porozmawiać, powspominać, pomyśleć. Ładujemy baterie na łonie natury, w ciszy, spokoju, z widokiem na las.

JAM SESSION – obozowy pokaz talentów w superwydaniu. Ma na celu promowanie twórczości, zarażanie artystycznym duchem oraz wyłonienie najciekawszych osobowości spośród występujących obozowiczów. Temat przewodni podczas tego wydarzenia buduje wspaniały klimat.

THE END – czas mija nieubłaganie i przychodzi moment, w którym możemy podziękować sobie za wspólnie spędzony czas, za miłe chwile, za wsparcie i uśmiech każdego dnia.

ZAJĘCIA WYCHOWAWCZE

To czas, w którym wspieramy się, poznajemy, wspólnie rozwiązujemy problemy, integrujemy i wyznaczamy nowe cele, aby zabawa na obozie była jeszcze lepsza, a wakacyjne wspomnienia na długie lata pozostały w pamięci.

KODEKS OBOZOWICZA – zasady są jak drogowskazy, porządkują wiedzę. W ten sposób otaczający nas świat staje się bardziej przewidywalny i bezpieczniejszy. Wspólnie ustalimy i zapiszemy zbiór zasad, co da nam większą motywację do ich przestrzegania.

UZUPEŁNIAJĄCE ZAJĘCIA SPORTOWO - REKREACYJNE

Realizowane indywidualnie lub w grupach, w zależności od warunków pogodowych, realizacji pozostałych punktów programu i wolnego czasu.

NOWOŚĆ: MINI GRY SUN SPORT:

Cornhole – zespołowa gra wywodząca się z USA. Wystawi Was na próbę sprytu, zwinności i celności. Zasady gry są proste, jak bułka z masłem! Niech Was to jednak nie zmyli! 

Bule– w grze, oprócz zawodników, biorą udział metalowe kule oraz jedna kulka drewniana, zwana pieszczotliwie "świnką". Towarzystwo dobrych humorów niezbędne!

Krokiet – boisko, drewniany młotek i kula – kto najszybciej przetoczy kulę wg ustalonego schematu? Gra historyczna, ale zapewniamy: na pewno nie jest nudna. Co znaczy siła, kiedy liczy się szybkość i precyzja! 

Mini golf - na specjalnie przygotowanym torze, będziecie mieli okazję popracować nad swoją celnością. Gra nie jest na czas, więc będziecie mieli możliwość zrelaksować się i spędzić aktywnie czas z przyjaciółmi. Uwierzcie nam, każde celne uderzenie przyniesie wam wiele radości, a cała gra zapewnia niezapomniane emocje. 

MEGA ZBIJAK – ponadczasowa gra w mega wydaniu! Nasi obozowicze staną po obu stronach dużego boiska i zmierzą się ze sobą na zwinność, spryt i gibkość. Klimat podkręcą kolorowe przebrania i muzyczne hity sezonu.

QOOLTURKA – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów przy Scrabblach, rozgrywek pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas długich rozmów o życiu, przyjaźni, miłości.

PLAY OFF - czas wykazać się w grach zespołowych! Kompleks boisk czeka z utęsknieniem. Wybierzcie ulubioną grę: mecz koszykówki, piłki nożnej, siatkówkę, a może tag rugby? Każdy znajdzie sport dla siebie.

SALON GIER - w sunsportowym salonie gier, czeka na was ogrom zabawy. Zapewnimy Wam niezapomnianą rozrywkę, podczas gry w bilard oraz relaks z nutką rywalizacji, podczas gry w cymber gaja, tenisa stołowego czy piłkarzyki.

UNIHOKEJ– budzi wiele emocji zarówno na boisku, jak i na trybunach. Jedno jest pewne: mniejsza piłka wcale nie ułatwia trafienia do bramki.

GRY XXL – panuje moda na XS, ale my przekonamy Was, że czasem XXL jest fajniejsze: Jenga, chińczyk, bierki, twister oraz grzybobranie! Wielkoformatowe plansze, pionki oraz duże kości do gry, naprawdę robią wrażenie 🙂

BECZKI – ponadczasowa gra zespołowa, która zweryfikuje nasz spryt i zwinność, nauczy zdrowej rywalizacji. Będziecie grali w nią do znudzenia!

KARAOKE – konieczna jest odważna prezentacja skali głosu i umówmy się, że faktyczne umiejętności nie mają tu większego znaczenia. Liczy się zabawa i dobry team, który zawładnie sceną i skradnie serca publiczności.

BADMINTON– gra dla osób uwielbiających szybkość. Uczy refleksu, spontaniczności i strategicznego myślenia. Jak nie pomyślisz to się nabiegasz Zobaczmy czego zdobędziesz więcej: kilometrów czy punktów.

WARSZTATY EDUKACYJNE - lato to czas odpoczynku i zabawy z rówieśnikami, ale to także okazja do zdobywania wartościowej wiedzy i umiejętności! A w programie:

Zajęcia z pierwszej pomocy – pierwsza pomoc to niezwykle ważny temat, a my Wam pokażemy, jak można zostać superbohaterem.

Media w życiu – świat mediów jest z nami codziennie. Jak mądrze wykorzystywać media w naszym życiu? I co to właściwie oznacza? Odpowiedzi na te pytania już niebawem!

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian realizujemy różnorodne zajęcia sportowo-rekreacyjne.

PLAN DNIA

Your Subtitle Goes Here
3

W OŚRODKU AKTYWNEGO WYPOCZYNKU SUN SPORT  W MRÓWKACH

 

Terminy i ceny
BOSKIE WAKACJE  GIRLS POWER
TURNUS DATA LICZBA DNI WIEK UCZESTNIKÓW ZALICZKA PLN CENA W PLN
8 23.08-30.08.2023 8 9-13 lat 600,00 1490,00
 

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE

Your Subtitle Goes Here
3

PROGRAM: zgodny z opisem w zakładce "PROGRAM OBOZU".
ZAKWATEROWANIE DOMKI/POKOJE:

uczestnicy kwaterowani są:

  • w domkach murowanych typu studio (domki składają się z dwóch pokoi: 7 i 3 os. oraz dwóch łazienek), każdy domek posiada taras lub

  • w domkach murowanych 6 os. łazienkami i tarasami lub

  • w pokojach zlokalizowanych w pawilonie, 4-7 osobowych z łazienkami, każdy pokój posiada balkon.

WYŻYWIENIE: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem.
KADRA: opieka i prowadzenie zajęć.
OPIEKA MEDYCZNA: pielęgniarka lub ratownik medyczny lub umowa z najbliższym ośrodkiem zdrowia.
APTECZKA: w ośrodku dysponujemy bardzo dobrze wyposażoną w ogólnodostępne leki (bez recepty) apteczką.
UBEZPIECZENIE: NNW, na sumę 10 tys. zł oraz KL do 500 zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka, a także zwrot kosztów leczenia. Ogólne warunki ubezpieczenia dostępne są tutaj.
POWIADOMIENIA SMS: pozostajemy z Państwem w kontakcie i za pośrednictwem wiadomości sms informujemy m.in. o wysłaniu umowy, o publikacji godzin wyjazdu z poszczególnych miast, przypominamy o terminie płatności itp,
NAGRODY: podczas pobytu na obozie zwycięzcy konkursów i wydarzeń specjalnych otrzymują nagrody.

 

 

CENA NIE OBEJMUJE

Your Subtitle Goes Here
3

DIETY SPECJALNEJ:
  • Wegetariańska – bez dopłat
  • Wybiórcza – od 120 zł za turnus - do uzgodnienia szczegóły i ceny
  • Dieta bezglutenowa – dopłata 140 -180 zł za turnus
  • Dieta bezlaktozowa - dopłata 120 zł za turnus
  • Wegańska – dopłata 140 -180 zł za turnus
  • Celiakia – dopłata 200-250 zł za turnus
TRANSPORTU (zorganizowany/własny): patrz zakładka poniżej
WAŻNE, UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI: zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu (np. choroba dziecka, złamanie) w dowolnie wybranym przez Państwa towarzystwie ubezpieczeniowym. Jednym z towarzystw, które oferuje taką możliwość jest firma SIGNAL IDUNA.

.

SPRAWDŹ PROMOCJE

Your Subtitle Goes Here
3

AKTUALNE PROMOCJE I RABATY

Poniżej znajdą Państwo wszystkie aktualne promocje.

WAŻNE ZASADY WSZYSTKICH PROMOCJI OGŁASZANYCH PRZEZ SUN SPORT

Drodzy Państwo,

 

Nasza elastyczna polityka rabatowa jest wyrazem naszej wdzięczności za zaufanie, jakim obdarzają nas Państwo od 21 lat! Niezależnie od tego, czy jesteście naszymi Stałymi Klientami czy dopiero rozważacie wyjazd Waszego Dziecka na jeden z naszych obozów, pragniemy, abyście poczuli się wyjątkowo i aby nasza misja była Wam bliska.

 

Główna nowość w naszej polityce promocyjnej w sezonie 2024 polega na tym, że rabaty dla stałych klientów będą zawsze łączone z innymi promocjami (z wyjątkiem promocji Last Minute i specjalnych kodów promocyjnych w indywidualnych przypadkach).

 

Zapewniamy również możliwość łączenia dwóch dowolnych promocji i/lub rabatów, które Państwo uznają za najbardziej dla siebie korzystne.

 

 

Zapraszamy do polubienia naszego FanPage’a na Fb oraz profilu na Instagramie. Może się zdarzyć, że właśnie na Fb  lub Instagramie opublikujemy informacje o rabatach specjalnych.

 

Wczesny zapis daje Państwu najszerszy wybór imprez, terminów i miejsc. Kolejne dni i tygodnie ograniczają możliwość wyboru.  Jeżeli dokonają Państwo rezerwacji w czasie obowiązywania promocji i spełnią  jej warunki, rabat na pewno znajdzie się w umowie. Muszą Państwo tylko dopełnić wszystkich formalności w terminach wyznaczonych umową.  Decydując się na ten krok muszą się też Państwo liczyć także z tym, że np. za tydzień, miesiąc lub dwa miesiące może zostać ogłoszona promocja, której warunki mogą Państwo uznać za bardziej satysfakcjonujące. Może się jednak również stać tak, że korzystniejszej promocji nie będzie lub nie zostanie ogłoszona już żadna inna akcja rabatowa.

Prosimy pamiętać, że wszystkie warunki danej promocji ogłaszane są w tej zakładce. Jednym z ważniejszych punktów każdych warunków każdej promocji są terminowe płatności (wpłata zaliczki i wpłata pozostałej należności w wyznaczonych umową terminach) oraz terminowe odesłanie dokumentów. Niedopełnienie tych formalności skutkuje anulacją rabatu, a więc końcowa wpłata wzrośnie o kwotę wpisanego w umowie rabatu.

PROMOCJA DLA STAŁYCH KLIENTÓW

Drodzy Klienci!

 

To dla nas wszystkich niesamowita radość, gdy Państwa dzieci wciąż wracają na nasze obozy.

 

Dziękując za Państwa zaufanie i lojalność wobec firmy SUN SPORT, przyznajemy rabaty dla stałych klientów, których dzieci wyjeżdżały na obozy letnie SUN SPORT przynajmniej jeden raz.

 

  • 150 zł dla każdego MAKSIKLIENTA, a więc takiego, który wyjeżdżał z nami 3-krotnie (rabat naliczany jest przy czwartym wyjeździe)
  • 100 zł dla każdego EKSTRAKLIENTA, a więc takiego, który wyjeżdżał z nami 2-krotnie (rabat naliczany jest przy trzecim wyjeździe)
  • 50 zł dla każdego SUPERKLIENTA, a więc takiego, który jeden raz już z nami wyjeżdżał (rabat naliczany jest przy drugim wyjeździe)

 

Rabaty dla stałych klientów łączą się z innymi promocjami (z wyjątkiem promocji Last Minute, KDR i specjalnych kodów promocyjnych w indywidualnych przypadkach).

Rabaty będą mogły zostać ograniczony do wybranych turnusów lub obozów.

 

 

 

 

WARUNKI SKORZYSTANIA Z RABATU

 

  1. Rezerwacja miejsca poprzez formularz on-line.
  2. Podczas dokonywania rezerwacji wybranie z rozwijanej listy odpowiedniej nazwy rabatu.
  3. Wpłata wszystkich należności oraz zwrot dokumentów w wyznaczonych umową terminach. Rabat wskazany w umowie jest warunkowy, co oznacza, że brak wpłat z wyznaczonych umową terminach (liczy się data wpływu należności na kontro Organizatora) skutkuje automatycznym anulowaniem rabatu.
  4. Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI
  5. Rabat łączy się z innymi rabatami.

KARTY DUŻEJ RODZINY

100 ZŁ RABATU DLA POSIADACZY KARTY DUŻEJ RODZINY I WLKP. KARTY RODZINY

 

Warunkami skorzystania z rabatu są: 

  1. Należy w formularzu rezerwacyjnym podać nr karty dotyczącej danego uczestnika, a następnie przesłać skan karty uczestnika, którego rabat ma dotyczyć mrowki@sun-sport.pl – obozy w Mrówkach; giewartow@sun-sport.pl  obozy w Giewartowie). 
  2. Wpłata wszystkich należności oraz zwrot dokumentów w wyznaczonych umową terminach. Brak wpłaty i zwrotu dokumentów w wyznaczonych terminach skutkuje anulacją rabatu. 
  3. Rabat nie łączy się z innymi rabatami i promocjami. 
  4. Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI

AŻ DO 300 ZŁ RABATU!

AKTUALNE PROMOCJE

LAST MINUTE TURNUS 1

 

Rabat 150 zł dla każdego klienta, który dokona rezerwacji dowolnego obozu na TURNUSIE 1 (23.06. - 01.07.) 

 

Promocja trwa od 18.04.2024 do 07.05.2024 lub do wyczerpania miejsc promocyjnych.

 

Aby skorzystać z promocji, wystarczy podczas rezerwacji obozy wpisać w odpowiedne pole formularzu kod rabatowy:

 

LAST-T1

 

Ilość miejsc promocyjnych ograniczona do 70.

 

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji w terminie od 18.04.2024 do 07.05.2024 (godz. 23:59) wyłącznie poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wpisanie w odpowiednie pole formularzu kodu rabatowego LAST-T1.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na konto Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Promocja nie łączy z innymi rabatami

 

 

Rabat 150 zł dla każdego klienta, który dokona rezerwacji dowolnego obozu na TURNUSIE 1 (23.06. - 01.07.) 

 

Promocja trwa od 18.04.2024 do 07.05.2024 lub do wyczerpania miejsc promocyjnych.

 

Aby skorzystać z promocji, wystarczy podczas rezerwacji obozy wpisać w odpowiedne pole formularzu kod rabatowy:

 

LAST-T1

 

Ilość miejsc promocyjnych ograniczona do 70.

 

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji w terminie od 18.04.2024 do 07.05.2024 (godz. 23:59) wyłącznie poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wpisanie w odpowiednie pole formularzu kodu rabatowego LAST-T1.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na konto Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Promocja nie łączy z innymi rabatami

 

 

PROMOCJA SIERPNIOWA PRZYGODA

 

Rabat 100 zł dla każdego klienta, który od 18.04.2024 do 07.05.2024 dokona rezerwacji dowolnego obozu na TURNUSIACH 7 i 8. 

 

Promocja obowiązuje na dowolny obóz zarówno w Giewartowie jak i Mrówkach:

  • na turnusie 7 (15.05 - 23.08)
  • na turnusie 8 (23.08 - 30.08)

 

Rabat łączy się z jednym dowolnym rabatem i nie dotyczy Boskich Wakacji.

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji w terminie od 18.04.2024 do 07.05.2024 (godz. 23:59) wyłącznie poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wybranie z rozwijanej listy nazwy promocji (SIERPNIOWA PRZYGODA).
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na konto Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI.
  • Promocja łączy się z jednym dowolnym rabatem.

 

 

 

Rabat 100 zł dla każdego klienta, który od 18.04.2024 do 07.05.2024 dokona rezerwacji dowolnego obozu na TURNUSIACH 7 i 8. 

 

Promocja obowiązuje na dowolny obóz zarówno w Giewartowie jak i Mrówkach:

  • na turnusie 7 (15.05 - 23.08)
  • na turnusie 8 (23.08 - 30.08)

 

Rabat łączy się z jednym dowolnym rabatem i nie dotyczy Boskich Wakacji.

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji w terminie od 18.04.2024 do 07.05.2024 (godz. 23:59) wyłącznie poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wybranie z rozwijanej listy nazwy promocji (SIERPNIOWA PRZYGODA).
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na konto Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI.
  • Promocja łączy się z jednym dowolnym rabatem.

 

 

PROMOCJA NA OBÓZ ŻEGLARSKI TOPAZ TAZ

 

Zachwyć się wodnymi przygodami! Spełnij żeglarskie marzenie swojego dziecka! Teraz z kodem rabatowym 150zł!

 

Dołączając do naszej żeglarskiej ekipy od 3 kwietnia  do 30 kwietnia otrzymacie od nas rabat 150zł!

Wystarczy podczas rezerwacji obozu wpisać kod promocyjny:

 

TOPAZTAZ150

 

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!

 

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji obozu TOPAZ TAZ na dowolnym turnusie w terminie od 03.04.2024 do 30.04.2024 (godz. 23:59) wyłącznie poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wpisanie w odpowiednie pole formularzu kodu rabatowego TOPAZTAZ150.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na konto Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Promocja nie łączy się z jednym dowolnym rabatem.

 

 

 

Zachwyć się wodnymi przygodami! Spełnij żeglarskie marzenie swojego dziecka! Teraz z kodem rabatowym 150zł!

 

Dołączając do naszej żeglarskiej ekipy od 3 kwietnia  do 30 kwietnia otrzymacie od nas rabat 150zł!

Wystarczy podczas rezerwacji obozu wpisać kod promocyjny:

 

TOPAZTAZ150

 

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!

 

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji obozu TOPAZ TAZ na dowolnym turnusie w terminie od 03.04.2024 do 30.04.2024 (godz. 23:59) wyłącznie poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wpisanie w odpowiednie pole formularzu kodu rabatowego TOPAZTAZ150.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na konto Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Promocja nie łączy się z jednym dowolnym rabatem.

 

 

RABAT ZA POLECENIE

 

RAZEM JEST FAJNEJ! ZABIERZ ZE SOBĄ NA OBÓZ ZNAJOMYCH I OTRZYMAJ 50 ZŁ RABATU ZA KAŻDEGO Z NICH.

 

NOWOŚĆ 2024! Każdy polecony przez ciebie przyjaciel też dostaje 50 zł rabatu!

 

NAJWAŻNIEJSZY WARUNEK: muszą to być osoby, które nigdy wcześniej nie brały udziału w naszych obozach.

 

WARUNKI PROMOCJI:

  • Dokonanie rezerwacji poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wybranie nazwy rabatu (Rabat za polecenie) oraz podanie imion i nazwisk znajomych.
  • Podanie przyjaciołom kodu specjalnego, otrzymanego w kopii przesłanej do nas rezerwacji.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na kontro Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Rabat zostanie naliczony, gdy znajomi:

– dokonają rezerwacji obozu tego samego dnia

– wpisze w odpowiednie pole formularza kodu, otrzymanego od polecającego

– dokonają płatności w terminach wyznaczonych umową.

 

  • W przypadku rezygnacji znajomego (podanego w formularzu) z rezerwacji obozu przyznany rabat zostanie anulowany.
  • W przypadku rezygnacji z rezerwacji uczestnika polecającego obozy swoim znajomym, zniżka zostaje anulowana dla wszystkich znajomych.
  • Rabat łączy się z innymi rabatami.
  • Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI.

 

IM WIĘCEJ ZNAJOMYCH ZAPROSISZ, TYM WIĘCEJ OTRZYMASZ!

RAZEM JEST FAJNEJ! ZABIERZ ZE SOBĄ NA OBÓZ ZNAJOMYCH I OTRZYMAJ 50 ZŁ RABATU ZA KAŻDEGO Z NICH.

 

NOWOŚĆ 2024! Każdy polecony przez ciebie przyjaciel też dostaje 50 zł rabatu!

 

NAJWAŻNIEJSZY WARUNEK: muszą to być osoby, które nigdy wcześniej nie brały udziału w naszych obozach.

 

WARUNKI PROMOCJI:

    • Dokonanie rezerwacji poprzez formularz rezerwacyjny.
    • Podczas dokonywania rezerwacji wybranie nazwy rabatu (Rabat za polecenie) oraz podanie imion i nazwisk znajomych.
    • Podanie przyjaciołom kodu specjalnego, otrzymanego w kopii przesłanej do nas rezerwacji.
    • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na kontro Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
    • Rabat zostanie naliczony, gdy znajomi:

    – dokonają rezerwacji obozu tego samego dnia

    – wpisze w odpowiednie pole formularza kodu, otrzymanego od polecającego

    – dokonają płatności w terminach wyznaczonych umową.

     

    • W przypadku rezygnacji znajomego (podanego w formularzu) z rezerwacji obozu przyznany rabat zostanie anulowany.
    • W przypadku rezygnacji z rezerwacji uczestnika polecającego obozy swoim znajomym, zniżka zostaje anulowana dla wszystkich znajomych.
    • Rabat łączy się z innymi rabatami.
    • Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI.

 

IM WIĘCEJ ZNAJOMYCH ZAPROSISZ, TYM WIĘCEJ OTRZYMASZ!

RABAT DLA RODZEŃSTWA

 

PO 50 ZŁ RABATU DLA RODZEŃSTWA (BRATA LUB SIOSTRY) PRZY ZAKUPIE OBOZÓW W SEZONIE LATO 2024

 

WARUNKI PROMOCJI:

 

  • Dokonanie rezerwacji poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wybranie z rozwijanej listy nazwy rabatu (Rabat dla rodzeństwa) oraz podanie imienia i nazwiska brata lub siostry.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na kontro Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Rabat nie łączy się z innymi rabatami.
  • Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI
  • Rabat zostanie naliczony, gdy brat/siostra:

– dokonają rezerwacji obozu tego samego dnia

– dokonają płatności w umowach wyznaczonych umową

PO 50 ZŁ RABATU DLA RODZEŃSTWA (BRATA LUB SIOSTRY) PRZY ZAKUPIE OBOZÓW W SEZONIE LATO 2024

 

WARUNKI PROMOCJI:

 

  • Dokonanie rezerwacji poprzez formularz rezerwacyjny.
  • Podczas dokonywania rezerwacji wybranie z rozwijanej listy nazwy rabatu (Rabat dla rodzeństwa) oraz podanie imienia i nazwiska brata lub siostry.
  • Dokonanie wszystkich płatności w terminach wskazanych w umowie (liczy się data wpływu należności na kontro Organizatora). Uwaga! Rabat zawarty w umowie jest warunkowy tzn., brak płatności w wymaganych terminach skutkuje anulacją rabatu.
  • Rabat nie łączy się z innymi rabatami.
  • Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI
  • Rabat zostanie naliczony, gdy brat/siostra:

– dokonają rezerwacji obozu tego samego dnia;

– dokonają płatności w umowach wyznaczonych umową.

Transport

TRANSPORT WŁASNY

Dzieci korzystające z transportu własnego należy dowieźć do ośrodka w dniu rozpoczęcia obozu o godzinie 16.00 i odebrać w ostatnim dniu obozu do godziny 11.00

 

TRANSPORT ORGANIZOWANY PRZEZ PARAFIĘ

W przypadku wyboru transportu zorganizowanego przez parafię należy zgłosić się do parafii i zapisać na transport. W tej kwestii pozostają Państwo w kontakcie z przedstawicielem parafii.

 

W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

Co zabrać na obóz

ABC SUNSPORTOWEGO PODRÓŻNIKA

Ponieważ uczestniczyć będziecie w obozach sportowo-rekreacyjnych, podczas których każdy dzień jest bardzo aktywny zabierzcie rzeczy, których nie będzie Wam szkoda poświęcić w imię dobrej zabawy. Wystrzałowe ciuchy tylko na dyskotekę 🙂 Pamiętajcie jednak, że wyjeżdżacie tylko na 8-11 dni więc nie zabierajcie szafy i komody 🙂 Każdy sunsportowicz powinien „dźwigać” swój bagaż, choć tym najmłodszym staramy się pomóc. 

Bagaże dzieci najmłodszych, a także wartościową odzież (kurtki, spodnie, bluzy, buty) prosimy podpisać imieniem i nazwiskiem. Ułatwia to namierzenie rzeczy zagubionych lub pozostawionych w ośrodku.

W sprawie rzeczy pozostawionych na obozie prosimy o e-mailowy kontakt z biurem (Giewartów: giewartow@sun-sport.pl, Mrówki: mrowki@sun-sport.pl). W mailu prosimy opisać zgubę, wskazać turnus i ośrodek, a my postaramy się ją namierzyć 🙂

Pozostawione przez uczestników rzeczy odsyłamy na Państwa koszt. Pozostawioną odzież przechowujemy przez 2 tygodnie po zakończeniu turnusu, po tym czasie przekazujemy ją do instytucji wspierających osoby w trudnej sytuacji. Nie przechowujemy bielizny, kosmetyków, grzebieni czy szczoteczek do zębów.

                       

WSZYSCY POWINNI ZABRAĆ:

STREFA HIGIENY: 

  • szczoteczka do zębów
  • pasta do zębów
  • mydło do mycia rąk (najlepiej mała butelka mydła w płynie)
  • żel pod prysznic
  • balsam do ciała jeśli używasz
  • żel do mycia twarzy
  • krem nawilżający typu nivea, bambino lub inny, który lubisz
  • szampon do włosów
  • odżywka do włosów jeśli używasz
  • szczotka do włosów lub grzebień
  • dla dziewczynek spinki, gumki, opaski
  • ręczniki kąpielowe i plażowe (pamiętajcie, że jeśli nie ma pogody wszystko bardzo wolno schnie minimum 2 ręczniki + 1 na plaże)
  • wilgotne chusteczki jednorazowe jeśli używasz
  • chusteczki higieniczne
  • worki na brudną bieliznę/odzież
  • podpaski higieniczne dla dziewczynek

STREFA ODZIEŻY: 

  • bielizna (proponujemy zabrać większą ilość lub minimum tyle ile dni będziecie na obozie – raczej nie wierzymy, że będziecie mieli ochotę prać:-)),
  • koszulki z krótkim rękawem (około 10 szt.),
  • koszulki na ramiączkach na wielkie upały,
  • piżama,
  • 2 lub 3 koszulki z długim rękawem na zimne dni,
  • krótkie spodenki (minimum 2 pary),
  • długie spodnie (minimum 2 pary),
  • strój sportowy (dres, dziewczynki mogą zabrać legginsy, t-shirt’y, bluzy),
  • ciepłe ubranie (bluzy dresowe lub polarowe, 2 sztuki),
  • cienka bluza i/lub sweter na chłodniejsze wieczory (1 sztuka),
  • kurtka przeciwdeszczowa,
  • koniecznie czapka, kapelusz lub chustka chroniące przed słońcem,
  • strój kąpielowy (przynajmniej 2),
  • odpowiednie buty (adidasy, sandały, klapki do użytku „domowego”, przydać się mogą kalosze),
  • wystrzałowe ciuchy na dyskotekę 🙂

AKCESORIA: 

  • okulary przeciwsłoneczne,
  • pomadkę ochronną lub wazelinę kosmetyczną  (nie tylko dziewczynki 😊 )
  • krem z filtrem 50, środek przeciw komarom, meszkom i kleszczom (najlepiej MUGGA)
  • ciekawą książka na wypadek bezsenności.
  • Mały plecak lub worek w którym możesz zabrać rzeczy na plażę
  • Butelka na wodę szklana lub plastikowa – najlepiej podpisana

UWAGA!

  • Nie zabierajcie: laptopów, konsol, PSP i innych „zabawiaczy” i innych wartościowych przedmiotów (także cennych telefonów komórkowych, słuchawek itp).
  • Bagaże dzieci najmłodszych, a także wartościową odzież (kurtki, spodnie, bluzy, buty) prosimy podpisać imieniem i nazwiskiem. Ułatwia to namierzenie rzeczy zagubionych lub pozostawionych w ośrodku. Jeżeli zdarzy się, że po powrocie dziecka dostrzeżecie Państwo brak części bagażu prosimy o e-mailowy kontakt tylko z biurem w Kaliszu. W mailu prosimy o podanie opisu zagubionych rzeczy.

OBOZY W GIEWARTOWIE:

STREFA MŁODZIKA 8-10 LAT:

ODJAZDOWE WAKACJE

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

ODLOTOWE AGENTKI

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza — patrz strefa rodzica.
  • dodatkowe ubranie na zajęcia survivalowe, którego nie będzie wam szkoda ubłocić, ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
  • na zajęcia tematyczne zabierzcie: wysokie buty sportowe lub trapery w ciemnym kolorze, czarną koszulkę, czarne leginsy i spodenki.
  • strój sportowy i obuwie sportowe
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

OBÓZ ARTYSTYCZNY

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • fartuszek lub koszulkę, której nie będzie żal pobrudzić podczas zajęć artystycznych
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

BRYGADA NERF

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • jeżeli uczestnik przywiezie swój sprzęt nerfowy trafia on do depozytu i wydawany jest wyłącznie na czas rozgrywek.
  • buty sportowe i wygodny strój do rozgrywek nerf.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  •  na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
  •  na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz kombinezon paintball’owy zapewnia organizator.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

OBÓZ TANECZNY DANCE SHOW

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • czarne, długie legginsy i czarne krótkie spodenki.
  • wygodne, sportowe obuwie taneczne.
  • wygodny strój sportowy.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

OBÓZ ZABAW WODNYCH

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowy strój kąpielowy i ręcznik.
  • dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy.
  • chustka lub czapka z daszkiem, która przyda się na kajaki.
  • okularki do pływania.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

SURVIVALOWA PRZYGODA

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • parciany pasek do munduru.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić,  przynajmniej 2 pary butów (najlepiej ciemne, trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

 

STREFA JUNIORA 10-12 LAT:

WAKACYJNY VIBE

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • koszulka, której nie będzie żal pobrudzić podczas zajęć kreatywnych i artystycznych.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

ARCHERY CAMP

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • wygodne obuwie i strój sportowy na zajęcia z archery tag.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

SURVIVAL GIRLS

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowe ubranie na zajęcia survivalowe, którego nie będzie wam szkoda ubłocić ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
  • na zajęcia tematyczne zabierzcie : wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, czarną koszulkę, czarne leginsy i spodenki.
  • strój i buty sportowe.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  •  na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
  •  na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz kombinezon paintball’owy zapewnia organizator.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

 

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

WODNY CHILLOUT

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowy strój kąpielowy i ręcznik.
  • dla chętnych okulary do nurkowania.
  • dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

OBÓZ MILITARNO-PAINTBALLOWY

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz kombinezon paintball’owy zapewnia organizator.
  • parciany pasek do munduru.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • na zajęcia militarne: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić,  przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

HOLI DAY BOOM

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • strój i buty sportowe.
  • dodatkowy strój kąpielowy i ręcznik.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Pamiętaj! Zabierz ze sobą czerwoną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY

 

OBOZY W MRÓWKACH:

STREFA JUNIOR 12-14 LAT

WAKACYJNY VIBE

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • koszulka, której nie będzie żal pobrudzić podczas zajęć kreatywnych i artystycznych.
  • wygodny strój na wyprawę rowerową.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

TAJNA MISJA

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
  • parciany pasek do munduru.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić,  przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie, ciemne buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy 10-20L.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

SZKOŁA PRZETRWANIA

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • parciany pasek do munduru.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić,  przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie, ciemne buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy 10-20L
  • koniecznie zabierzcie śpiwór razem z karimatą oraz małą latarkę na noc w lesie.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

 


Uwaga!
 Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
  • na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
  • parciany pasek do munduru.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).


Uwaga!
 Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

WODNE SZALEŃSTWO

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowy strój kąpielowy i ręcznik.
  • dla chętnych pianka i okulary do nurkowania.
  • chustka lub czapka z daszkiem.
  • dodatkowe okulary przeciwsłoneczne.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

GIRLS POWER

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowe ubranie na zajęcia survivalowe, którego nie będzie wam szkoda ubłocić ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
  • na zajęcia tematyczne zabierzcie : wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, czarną koszulka, czarne leginsy i spodenki.
  • strój i buty sportowe.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

OBÓZ ŻEGLARSKI TOPAZ TAZ

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik.
  • dla chętnych pianka do pływania.
  • Kurtka przeciwwiatrowa.
  • chustka lub czapka z daszkiem.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

RC CARS CAMP

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

 

STREFA MŁODZIEŻY 14-17 LAT

ODDZIAŁY SPECJALNE

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • jeżeli jesteście pasjonatami stylu militarno-survivalowego i posiadacie własny mundur – zabierzcie go ze sobą.
  • ubranie, którego wam nie będzie szkoda ubłocić, czyli podkoszulki, spodnie (co najmniej 2 pary), przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, wysokie ciemne buty mogą też być wysokie, ciemne buty sportowe), ciepłe skarpety, ciepłe bluzy, kurtkę przeciwdeszczową. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
  • parciany pasek do spodni munduru.
  • na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod mundur. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
  • strój sportowy oraz wygodne buty sportowe.
  • na noc w lesie zabierzcie śpiwór z karimatą i małą latarkę.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
  • na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod mundur. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
  • parciany pasek do munduru.
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • małą latarkę na nocny Game House.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

OBÓZ SPORTÓW WODNYCH

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • dodatkowy strój kąpielowy i ręcznik.
  • dla chętnych pianka i okulary do nurkowania.
  • chustka lub czapka z daszkiem.
  • dodatkowe okulary przeciwsłoneczne.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

OBÓZ ASG

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • jeżeli jesteście pasjonatami stylu militarno-survivalowego i posiadacie własny mundur – zabierzcie go ze sobą.
  • ubranie, którego wam nie będzie szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie, ciemne buty sportowe), ciepłe skarpety, ciepłe bluzy, kurtkę przeciwdeszczową. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
  • parciany pasek do spodni munduru.
  • na zajęcia ASG : cienka czapka lub chustka, cienkie rękawiczki, wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod mundur. Maskę oraz mundur zapewnia organizator.
  • na noc w lesie zabierzcie śpiwór z karimatą i małą latarkę.
  • strój sportowy oraz wygodne buty na poranną zaprawę
  • środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga).
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

 Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni, ładowarek do akumulatorów. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy zostaną one zdeponowane u wychowawcy.

MŁODZIEŻOWY CAMP: SPORT & RELAX

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  •  na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie, ciemne buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
  • dodatkowy strój kąpielowy i ręcznik.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

AESTHETIC CAMP

  • standardowe wyposażenie każdego obozowicza – patrz strefa rodzica.
  • koszulka, której nie będzie żal pobrudzić podczas zajęć kreatywnych i artystycznych.
  • wygodny strój na wyprawę rowerową.
  • koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na sunsportowy event fluoparty.
  • na terenie ośrodka dzieci i młodzież mają stały dostęp do wody. Bardzo prosimy o zabranie podpisanych bidonów. W ośrodku jest możliwość zakupienia bidonu (o pojemności 250ml i 500ml).

 

Ważne warunki oferty

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie

Your Subtitle Goes Here
3
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 600 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie (do 5 dni). Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie (różne sytuacje losowe np. choroba dziecka, złamanie, inne) w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym. Jednym z towarzystw, które oferuje taką możliwość firma SIGNAL IDUNA.
  3. Płatności o których mowa powyżej można dokonywać:
    • przelewem bankowym (krajowym) na wskazany przez Organizatora indywidualny nr konta bankowego, który zostanie przesłany do Państwa w mailu przewodnim wraz z dokumentami, dla przelewów zagranicznych: BANK Pekao SA, NR 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693, IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW” Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności imię i nazwisko uczestnika imprezy lub
    • za pośrednictwem usługi szybkich płatności internetowych przypisanych dla kont indywidualnych udostępnionych w serwisie Tpay (System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań), do której link Organizator udostępnia w odrębnej wiadomości mailowej, lub
    • gotówką albo kartą płatniczą w kasie biura SUN SPORT pod adresem: ul. Szlak Bursztynowy 11, 62-800 Kalisz.
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: w przypadku imprez w Giewartowie: giewartow@sun-sport.pl, w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: określony termin dokonania rezerwacji, wskazanie w formularzu rezerwacyjnym rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu.
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest przesłanie maila z prośbą o wystawienie FV na adres finanse@sun-sport.pl . Można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. Bardzo prosimy o precyzyjne ustalenie w zakładzie pracy na kogo ma zostać wystawiona FV (rodzica, dziecko, zakład pracy).
  7. Jeżeli po zawarciu umowy, chcą Państwo dokonać jakichkolwiek zmian np. tematyki obozu, daty wyjazdu, transportu, to konieczne jest wysłanie do nas w tej sprawie e-maila. Dopiero na podstawie takiego pisemnego wniosku możemy dokonać aneksowania umowy. Aneks otrzymują Państwo e-mailem i prosimy o jego niezwłoczne podpisanie i odesłanie.  
  8. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  9. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub proponujemy zamianę terminu wyjazdu lub zwracamy wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  10. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 

Rezygnacja z udziału w imprezie

Your Subtitle Goes Here
3

1.Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w każdym czasie zrezygnować z udziału w imprezie. Rezygnacja musi mieć formę pisemną (e-mail przesłany do biura lub listownie na adres siedziby firmy). Wówczas są Państwo zobowiązani, zgodnie z zapisami umowy, do zapłacenia opłaty za odstąpienie od umowy w imprezie turystycznej w wysokości zależnej od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej doszło do odstąpienia od umowy:

  • 50 zł w przypadku odstąpienia od umowy w terminie powyżej 50 dni przed rozpoczęciem imprezy,
  • 10 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 49 a 40 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 20 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 39 a 30 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 30 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 29 a 21 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 50 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 20 a 15 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 70 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 14 a 8 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 90 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie poniżej 8 dni przed rozpoczęciem imprezy.

2. Zachęcamy do skorzystania z usług dowolnego towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym będą Państwo mogli zawrzeć polisę Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu. Jednym z towarzystw, które świadczy taką usługę jest firma Signal Iduna. Koszty rezygnacji dotyczą przede wszystkim sytuacji losowych, m.in. takich jak choroba dziecka, złamanie, a także koszty przerwania udziału w imprezie. 

Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez

Your Subtitle Goes Here
3

Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:

 

KONTAKT PIERWSZY: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji.

 

KOLEJNE KONTAKTY: dzień 2, dzień 3 obozu w:

GIEWARTOWIE: w godzinach 17.00-17.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

DZIEŃ PRZEDOSTATNI obozu w:

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00-15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał. Bardzo prosimy o niezabieranie drogich aparatów telefonicznych.

W DNIU ROZPOCZĘCIA TURNUSU WIECZOREM LUB NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA DO GODZINY 12.00 otrzymają Państwo sms od wychowawcy, który w ten sposób przekaże Państwu swój numer kontaktowy. Sms zostanie wysłany na numer podany przez Państwa w formularzu rezerwacyjnym.

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 15.00 - 15.45. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.

Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, APARATÓW FOTOGRAFICZNYCH, PSP I INNYCH) PROSIMY USTALAĆ W INDYWIDUALNEJ ROZMOWIE Z KIEROWNIKIEM OBOZU.  PROSIMY, ABY DZIECI NIE ZABIERAŁY WARTOŚCIOWYCH PRZEDMIOTÓW, W TYM TAKŻE DROGICH APARATÓW TELEFONICZNYCH, SZCZEGÓLNIE MŁODZIEŻ.

Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania

Your Subtitle Goes Here
3
  1. Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia zobowiązani są przedstawić zaświadczenie lekarskie potwierdzające możliwość udziału w imprezie turystycznej o charakterze sportowo-rekreacyjnym.
  2. Opieka medyczna dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ.
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę to skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty.
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy rodzic/opiekun prawny może zostać zobowiązany do natychmiastowego odbioru uczestnika lub poniesienia kosztów i przejęcia na siebie odpowiedzialności za skutki wynikające z tego tytułu.  Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku.
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zobowiązani są przedstawić zaświadczenie lekarskie potwierdzające możliwość udziału w imprezie turystycznej o charakterze sportowo-rekreacyjnym.
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, złamania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. W przypadku gdy opieka w tym terminie nie zostanie przejęta, rodzic/opiekun prawny może zostać obciążony kosztami indywidualnej opieki zorganizowanej dodatkowo dla uczestnika. 

Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe

Your Subtitle Goes Here
3
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich jest możliwy wówczas, gdy dziecko ukończyło lat 8.  
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz.
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż., liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób.
  4. Ewentualna zmiana profilu obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego dokonywana jest tylko w miarę dostępności miejsc i nie powoduje zwrotu różnicy w cenie, może natomiast wiązać się z dodatkową opłatą w przypadku wyboru profilu droższego.
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy i wartościowych przedmiotów w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport zastrzega, że w przypadku niezdeponowania pieniędzy i wartościowych przedmiotów u instruktora, odpowiedzialność za ewentualne zgubienie lub kradzież może być wyłączona.
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. Odzież pozostawiona w ośrodku odsyłana jest na Państwa koszt.
    Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu na adres e-mail biura w Kaliszu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej.
  7. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy.
  8. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy.
  9. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp

Posiłki, diety

Your Subtitle Goes Here
3

 

W każdym ośrodku uczestnicy otrzymują 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). Godziny posiłków wskazujemy w planie dnia zamieszczonym przy każdym z obozów. Dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem.

 

W GIEWARTOWIE I MRÓWKACH stworzyliśmy dla Państwa dzieci jadłospis, który pozwala nam wprowadzać etapami zasady racjonalnego żywienia, opartego na naturalnych produktach. Naszych dostawców staramy się weryfikować i kupować produkty najwyższej jakości. Do każdego posiłku włączamy jak najwięcej warzyw, owoców i zdrowych produktów w zachęcającej formie. Zupy, sosy są zagęszczane warzywami oraz śmietaną, nie mąką. Ograniczyliśmy do minimum spożycie cukru zastępując go często miodem lub ksylitolem. Podajemy zawsze świeże, smaczne, dobrze doprawione potrawy. Nie podajemy jedzenia z puszek, nie korzystamy z kostek rosołowych, wykorzystujemy wyłącznie naturalne przyprawy i mieszanki warzywne bez glutaminianu sodu. Podajemy czystą wodę lub wodę z cytryną, pomarańczami i miodem zamiast napoi gazowanych, słodzonych soków itp. Ciepłe napoje to herbata, prawdziwe kakao i kawa zbożowa. Stosujemy wyłącznie jogurty naturalne najlepszej jakości i na ich bazie przygotowujemy desery.

 

Ze względu na częste kontrole Sanepid’u prosimy, aby dzieci nie przywoziły ze sobą zapasów jedzenia, napojów, słodyczy. Dzieci otrzymują 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek. W każdej chwili mogą otrzymać wodę lub wodę z sokiem. Na terenie ośrodków znajdują się sklepiki, w których można dokonać drobnych zakupów. Produkty w nich sprzedawane są świeże i zawsze odpowiednio przechowywane. Chipsy, napoje gazowane, cukierki, czekolada itp. przewożone przez dzieci często są konsumowane w całości dnia pierwszego, co niejednokrotnie kończy się bólami brzucha lub dzieci nieumiejętnie przechowują żywność, która się psuje lub którą atakują wszędobylskie owady :).

 

DIETY W przypadku potrzeb wynikających z zachowania diety, konieczne jest zaznaczenie tego faktu w formularzu rezerwacyjnym, a następnie szczegółowe pisemne ustalenia zawarte w karcie kwalifikacyjnej. Maile w sprawie ustalenia szczegółów diety prosimy kierować: giewartow@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Mrówkach). Przykładamy ogromną wagę w przygotowanie diet specjalnych tym bardziej, że niektóre z nich wymagają specjalnych warunków sanitarnych, oddelegowania jednej osoby do ich przygotowania, a także zakupów w wyspecjalizowanych sklepach.

 

DIETY SPECJALNE (dodatkowo płatne):

  • Celiakia – dopłata 200-250 zł za turnus
  • Dieta bezglutenowa – dopłata 140 -180 zł za turnus
  • Wegańska – dopłata 140 -180 zł za turnus
  • Wegetariańska – bez dopłat
  • Wybiórcza – od 120 zł za turnus - do uzgodnienia

Zakwaterowanie

Your Subtitle Goes Here
3

 

Z uwagi na  konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii organizatora. 

 

Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośby przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed wyjazdem. Jeżeli wyślą Państwo taką prośbę później postaramy się spełnić prośbę, ale może się zdarzyć, że nie będzie to możliwe. Zmiany zakwaterowania na miejscu w ośrodku często są niemożliwe. Maile z prośbą o wspólne zakwaterowanie prosimy kierować: giewartow@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Mrówkach).

 

W przypadku ośrodków w Giewartowie oraz Mrówkach standard domków oraz pokoi nad stołówką jest jednakowy. W Giewartowie nad stołówką zamieszkują instruktorki, dlatego najczęściej kwaterujemy tam dziewczynki. Zaspokaja to ich częstą potrzebę kontaktu, szczególnie w przypadku najmłodszych uczestniczek naszych obozów.

 

Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb, kwaterujemy w jednym domku/pokoju/pawilonie równolatki, ewentualnie różnica wieku może wynieść rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci.

 

W każdym z ośrodków prócz wyznacznika wieku i płci uczestników ważnym argumentem przy zakwaterowaniu jest ta sama grupa zajęciowa. W miarę możliwości dążymy do tego, aby w jednym miejscu zakwaterowania mieszkali uczestnicy tego samego obozu. Nierzadko jednak, z uwagi na konieczność dopasowania wieku i płci, w jednym domku/pokoju/pawilonie mieszkają uczestnicy 2 lub 3 obozów.

 

Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, w miarę możliwości przekwaterowujemy dzieci.

 

Prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii i jednocześnie zapewniamy, że system ten opracowany został na podstawie wieloletniego doświadczenia, rozmów z pedagogami, psychologami i dziećmi.  

 

 

OŚRODEK W GIEWARTOWIE   

W ośrodku Michasiówka w Giewartowie stworzyliśmy dwie strefy:

  • Strefę Młodzika 8-10 lat
  • Strefę Juniora 10-12 lat

uczestnicy kwaterowani są w ramach stref:

  • w domkach drewnianych składających się z 4 lub 6 pokoi. Przy każdym pokoju znajduje się zadaszony taras. Pokoje w domkach są 5 lub 6 osobowe, każdy ma osobne wejście i własną łazienkę
  • w domkach drewnianych typu studio z łazienkami. W każdym domku znajdują się dwa pokoje 3 i 5 osobowy. Każdy domek ma taras
  • w pokojach 3-6 osobowych z łazienkami, zlokalizowanymi na piętrze budynku pięknej, klimatycznej stołówki.

UWAGA! Wybór miejsca zakwaterowania należy do Organizatora. Jednak będziemy strać się spełniać Państwa prośby. Trzeba je jednak przesłać do nas drogą e-mailową, najpóźniej 14 dni przed wyjazdem i otrzymać od nas pisemne potwierdzenie.

 

OŚRODEK W MRÓWKACH   

W ośrodku Sun Sport w Mrówkach stworzyliśmy dwie strefy:

  • Strefę Junior 12-14 lat
  • Strefę Młodzieży 14-17  lat

uczestnicy kwaterowani są w ramach stref:

  • w domkach murowanych typu studio (domki składają się z dwóch pokoi: 7 i 3 os. oraz dwóch łazienek), każdy domek posiada taras lub
  • w domkach murowanych 6 os. łazienkami i tarasami lub
  • w pokojach zlokalizowanych w pawilonie, 4-7 osobowych z łazienkami, każdy pokój posiada balkon.

UWAGA! Wybór miejsca zakwaterowania należy do Organizatora. Jednak będziemy strać się spełniać Państwa prośby. Trzeba je jednak przesłać do nas drogą e-mailową, najpóźniej 14 dni przed wyjazdem i otrzymać od nas pisemne potwierdzenie.

Upoważnienia do odbioru dziecka

Your Subtitle Goes Here
3
  1.  

W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ.

Zdjęcia, Facebook

Your Subtitle Goes Here
3

Na naszej stronie facebookowej zamieszczamy króciutkie relacje fotograficzne, czasem filmowe z naszych obozów. To fantastyczny sposób, abyście mogli Państwo poczuć atmosferę naszych obozów, podejrzeć jak bawią się dzieci, jak zdobywają nowe doświadczenia i przeżywają wyjątkowe chwile 🙂Na Instagramie sun_sport_obozy pojawiać się będą relacje filmowe, a na sunsportowym YouTube po zakończeniu sezonu mogą być dostępne relacje filmowe.

Organizator dokumentuje przebieg turnusu za pośrednictwem fotografii lub nagrań video udostępnianych Klientowi w formie elektronicznej w zamkniętej galerii określonych turnusów pod adresem: https://fotobank.sun-sport.pl/

Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka, w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 

X
I