PRACUJEMY 9.00-17.00 od pn. do pt. | tel. 602-119-000

PRACUJEMY 9.00-17.00 od pn. do pt. | tel. 602-119-000

Zajęcia: 5 bloków zajęciowych dziennie, od 1,5 do 3 godzin każdy, w tym zajęcia specjalistyczne codziennie od 1,5 do 3 godzin.

Turnus 10-dniowy: 6 zajęć paintball’owych (w tym regulaminy) oraz 5 zajęć quad’owych (w tym regulaminy)

Turnus 9-dniowy: 5 zajęć paintballowych (w tym regulaminy) oraz 4 zajęć quad’owych (w tym regulaminy)

Turnus 8-dniowy: 4 zajęcia paintballowe (w tym regulaminy) oraz 3 zajęć quad’owych (w tym regulaminy)

 

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

UMUNDUROWANIE I PRACA NAD KONDYCJĄ – zwykły strój nie ma tu racji bytu! W tych warunkach sprawdzi się jedynie dobrze dobrany strój ochronny oraz jednakowy kamuflaż, w którym będziecie prezentowali się jak grupa do zadań specjalnych! Zajęcia „praca nad kondycją” to doskonały sposób na rozwijanie zdrowego stylu życia i wzmocnienie kondycji fizycznej, która z pewnością przyda się podczas paintballowych rozgrywek.

REGULAMIN PAINTBALL’OWY- czy paintball jest bezpieczny? TAK! Wystarczy, że zapoznacie się z zasadami obowiązującymi na polu gry. Nie mniej ważna jest również obsługa markera paintball’owego oraz zastosowanie zasad fair play. Podczas regulaminów, instruktorzy Sun Sport objaśnią wszystkie zasady, dzięki którym gra dostarczy Wam wielu niezapomnianych wrażeń.

REGULAMINY QUADOWE – jazda na quadach to niezły odjazd ;), ale musicie być profesjonalistami! A dla nich prócz prędkości i skuteczności ważne jest bezpieczeństwo i znajomość sprzętu. Dlatego zanim zaczniecie swoją przygodę, poznacie naszą flotę quad’ową, tor jazdy i obowiązujące zasady bezpieczeństwa.

TRENING PAINTBALL – pamiętaj, trening czyni mistrza. Jeżeli nigdy nie grałeś, nie przejmuj się, po to trenujemy. Jeżeli paintball nie jest dla ciebie niczym nowym, będziemy szlifować twoje umiejętności! Trening obejmuje sposoby poruszania się po polu oraz ćwiczenie celności. Po tych zajęciach uwierzycie, że w grupie jest siła!

NOWOŚĆ! PAINTBALL GAMES – rozgrywka na arenie z wykorzystaniem nowoczesnych atrap oraz gier zaprogramowanych na specjalnych paintballowych boxach. Na paintball’owej arenie Sun Sport znajdują się przeszkody, okopy oraz ściany. Jesteście gotowi na ekstremalną dawkę adrenaliny?

QUADY – sunsportowa quad’owa flota na pewno przypadnie wam do gustu! Musicie być czujni, uważni i szybcy, żeby okiełznać tę 4-kołową maszynę. Quady dostosowane do wieku i wzrostu uczestników. Jazdy na torze odbywają się zawsze pod opieką instruktora. Czasami ze względu na serwis lub niesprzyjającą pogodę zajęcia mogą być skumulowane.

ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE

ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE

ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE

Sezon 2024 ma dla nas wyjątkowe znaczenie i niesie ze sobą liczne zmiany, także w kontekście Sezon 2024 ma dla nas wyjątkowe znaczenie i niesie ze sobą liczne zmiany, także w kontekście przygotowania miejsc zajęciowych. Nawet strefa plażowa nie pozostała obojętna na te przemiany, które miały na celu zapewnić naszym obozowiczom pełne korzystanie z uroków Jeziora Powidzkiego w gorące dni. To ogromne szczęście i atut dla naszego ośrodka, że znajdujemy się w sercu Powidzkiego Parku Krajobrazowego, co oznacza, że jezioro objęte jest strefą ciszy. Podczas wypoczynku nie tylko delektujemy się spokojem i pięknem natury, ale także czujemy się bezpieczni z dala od łodzi napędzanych silnikami spalinowymi.

NOWOŚĆ! WODNA ZJEŻDŻALNIA AQUAGLIDE- wodny ślizg to jedna z najlepszych wakacyjnych zabaw wodnych! Tutaj nie ma co się zastanawiać, po prostu wskakuj w strój i widzimy się na plaży! Zobaczymy kto pobije rekord długości wodnego ślizgu.

NOWOŚĆ! SPLASH & PLAY- wodne bitwy, to coś czego nie może zabraknąć w upalne lato! Emocje gwarantowane, jak również to, że na tych zajęciach dosłownie przesiąkniemy dobrą zabawą 😉Szykujemy wodne armatki, okularki do pływania dla bezpieczeństwa i ruszamy na wodną przygodę!

NOWOŚĆ! PLAŻOWANIE – nasza plaża w tym sezonie zachwyci każdego! Wiemy jak kochacie wypoczynek nad jeziorem, dlatego przygotowaliśmy kilka tematycznych stref, tak aby każdy znalazł to czego szuka. Miękki piasek, wygodne leżaki, parasole to idealna strefa dla każdego kto kocha kąpiele słoneczne! Dla tych, którzy wolą ciszę i spokój przygotowaliśmy strefę relaksu z obozową biblioteczką. Nie zabraknie nowości również w strefie animacji i konkursów. W czasie sunsportowego plażowania każdy odnajdzie swój idealny sposób na relaks 😊

NOWOŚĆ! AQUAWAKACJE: JEZIORO, ZABAWA, PRZYGODA - całkowicie nowy wymiar wodnego szaleństwa: nowa jeszcze większa infrastruktura kąpieliska, najlepszy sprzęt do zabaw wodnych, dmuchańce i plażowe zabawki, a nad bezpieczeństwem czuwać będą ratownicy Sun Sport.

SUP – karaibskie cudo do pływania, na którym można siedzieć, skakać, tańczyć, ćwiczyć, medytować 😊 Niby nic nowego, niby deska podobna do surfingowej, a jednak trochę inna, a zamiast żagla – wiosło. Przemierzymy jezioro, a w pakiecie ekstra widoki, wolność, zabawa i szerokie możliwości.

KAJAKARSTWO podczas zajęć nabędziesz podstawowych umiejętności kajakarskich, dowiesz się jak bezpiecznie zachować się na wodzie, nacieszysz oczy pięknym krajobrazem rozpościerającym się wokół naszego ośrodka oraz poprawisz swoją kondycję! Atrakcyjności tym zajęciom dodadzą przeróżne zabawy na wodzie, których nasi ratownicy znają całe mnóstwo.

WODNY PARK TRAMPOLIN AQUAGLIDE – trampoliny, równoważnie i inne przeszkody połączone z wodnym szaleństwem to naprawdę idealny duet na upalne dni. Potężna dawka emocji gwarantowana.

NOWOŚĆ! FIŃSKI PRYSZNIC - w duchu prawdziwej fińskiej tradycji, udajemy się na chłodzący "prysznic" na świeżym powietrzu 😉

PLAŻOWA STREFA RELAKSU – klimatyczna strefa, która pozwoli na błogie lenistwo i relaks z książką w ręku.

PLAŻOWA STREFA ANIMACJI I KONKURSÓW– kiedy jedni ładują baterie na leżakach, innych napędza dobra zabawa, a na naszej plaży znajdziecie jej całkiem sporo. Gorące rytmy animacji tanecznych, konkursy i zabawy czekają na Was w nowej strefie animacji i konkursów.

PLAŻOWA STREFA GIER ZESPOŁOWYCH – kompleks dwóch pełnowymiarowych boisk plażowych przystosowanych do gier zespołowych między innymi: beach soccer, siatkówka, ringo, badminton, frisbee i wiele innych 😊

BALONIADA – zamienimy piłkę do siatki na baloniki z wodą 😉 Mokry przegrywa 😉

INTEGRACYJNE EVENTY SUN SPORT

INTEGRACYJNE EVENTY SUN SPORT

ZAJĘCIA INTEGRACYJNE EVENTY SUN SPORT

PIANA SHOW – taniec i megadużo piany, w której można tańczyć skakać i wygrywać nagrody, idealna impreza na upalne dni. Summer vibes tylko dla obozowiczów Sun Sport.

II EDYCJA! COLOR GAME OF THE DAY- to będzie dzień pełen zabaw, konkursów z wielką grą o najlepszy kolor dnia. Jesteście gotowi? Sprawdźmy za tym jaki kolor otrzymała Wasza strefa. Maszyna losująca …. Wskazuje kolor czerwony, więc koniecznie zabierz ze sobą czerwony element garderoby: koszulkę, spodenki, bluzę lub spodnie.

NOWOŚĆ! FLUOPARTY Z POKAZEM EFEKTÓW ŚWIETLNYCH - na zakończenie wielobarwnych zmagań odbędzie się kolorowa impreza. Nie zabraknie DJa i kolorowych efektów specjalnych.

GIEWARTOWSKA LIGA MISTRZÓW - Wielkie wydarzenie w Michasiówce, które współtworzy cały obóz! Prezentacja medali, drużyn, występy cheerleaderek, a przede wszystkim pełen emocji mecz piłki nożnej z najlepszą strefą kibica w okolicy! Pełna integracja! Uwaga! Zajęcia odbywają się w czasie gdy organizowane jest wyjście wyłącznie dla chętnych dzieci, które będą chciały uczestniczyć w niedzielnej mszy świętej.

MAM TO COŚ – to naprawdę jest COŚ! Niezwykły pokaz talentów, gdzie to Wy jesteście gwiazdami! Specjalnie przygotowana scena, oświetlenie sceniczne, tematyczna scenografia i jury, które będzie Was wspierać i służyć dobrym słowem! Oczywiście nie zabraknie pucharów, statuetek i nagród! Trzymamy kciuki!

ELIMINACJE DO KONKURSU TALENTÓW - Pamiętajcie, że Finał konkursu MAM TO COŚ poprzedzają eliminację! Czekamy na wasze talenty!

ZABAWY INTEGRACYJNE PRZY OGNISKU - wieczór, trzaskający ogień, gitarowe dźwięki i fantastyczna atmosfera wspólnej zabawy.

WIELKI FINAŁ – każde, nawet te najbardziej fantastyczne dni kiedyś się kończą, ale każde zakończenie może być radosne! To czas rozstrzygnięcia konkursów, rozdania nagród i pamiątek, które będą Wam przypominać o pięknym wakacyjnym czasie! To także doskonała okazja by sprawdzić jak w ciągu tych dni widziało Was oko aparatu. Pamiętajcie spiszcie numery telefonów i adresy mailowe wszystkich ulubionych koleżanek i kolegów! W przeciwnym razie cały rok będziecie tęsknić.

WIECZÓR NA PLAŻY – muzyczne pożegnanie wakacji w blasku księżyca. Noc, tafla jeziora, ognisko, przyjaciele i wspomnień czas 😊

SUNSPORTOWE FORUM OBOZOWE - ich szerokie uśmiechy i czerwone koszulki towarzyszą Wam przez cały obóz! Kreatywni, opiekuńczy, zwariowani i zawsze pomocni - WYCHOWAWCY I INSTRUKTORZY. Ciekawi Was co porabiają na co dzień, jakie mają hobby, dokąd podróżują czy mają psa lub chomika? Jaki smak lodów lubią najbardziej? Przygotujcie pytania! Czas poznać ich bliżej, czas waszych pytań i naszych odpowiedzi. Uwaga! Będzie też specjalna runda z wyzwaniami dla niesamowitej kadry Sun Sport 😉

ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE

ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE

ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE I STANOWISKA OGÓLNODOSTĘPNE 

Realizowane indywidualnie lub w grupach, w zależności od warunków pogodowych, realizacji pozostałych punktów programu i wolnego czasu.

NOWOŚĆ! SUNSPORTOWE PODCHODY – fascynująca rozgrywka drużynowa, podczas której liczy się czas, spryt i poczucie humoru. W nadchodzącej przygodzie, każdy odegra ważną rolę, ale pamiętajcie tutaj najważniejsza jest współpraca.

BUTTONY – buttony, badziki, przypinki – tyle nazw na jedną dobrą zabawę! Rozwijamy swoją kreatywność i tworzymy niezapomnianą pamiątkę z wakacyjnej przygody 😊

NOWOŚĆ! LUMI CORNHOLE - brzmi zagadkowo i nie będziemy rozwiewać waszych domysłów powiemy tylko: ćwiczcie celność 😊

SUPER LIGA – barwny pojedynek drużyn, który ujawni spryt, zapał do rywalizacji. Krzyżówki, quizy i wyzwania! Gotowi?

GRY I ZABAWY SPORTOWE – ostry doping, czasem zagorzała walka i zawsze dobra zabawa podczas unihokeja, gry w krokieta, badmintona czy bule i wielu, wielu innych fantastycznych gier i zabaw... Świetne samopoczucie, przyjacielskie kontakty i wspólna zabawa zapewnione!

STREFA GIER XXL – panuje moda na XS , ale my przekonamy was, że czasem XXL znaczy nadzwyczajnie 😊 Jenga, szachy, warcaby, chińczyk.

SEANS BAJKOWY – filmy dostosowujemy do wieku uczestników, a w trakcie seansu odbywają się konkursy. Warto być czujnym 😊

STREFA BOISK WIELOFUNKCYJNYCH: SIATKÓWKA, TENIS, BADMINTON, A TAKŻE BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ I TAG RUGBY– spróbujemy nie tylko poznać zasady profesjonalnej gry. Doskonalić będziemy ekspresową orientację i błyskawiczną reakcję, a to wszystko na nowej strefie boisk!

NOWOŚĆ! STREFA CHILLOUT’U I RELAKSU - wakacje to idealny czas na wodne szaleństwo, sportową aktywność i spędzanie całego dnia na zabawie. Jednak przychodzi taki czas, nawet w wakacje, że każdy marzy o chwili dla siebie. Zapraszamy was do naszej strefy relaksu, gdzie na leżaczku lub hamaku przy akompaniamencie relaksacyjnej muzyki można rozkoszować się błogim spokojem i naładować akumulatory na kolejny obozowy dzień pełen niespodzianek.

FOTOBUDKA – świetna pamiątka z wakacji! Nasza szafa pełna rekwizytów już czeka!

ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE

ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE

ZAJĘCIA SPORTOWO REKREACYJNE

TRZY TARCZEZAJĘCIA ŁUCZNICZE – zajęcia łucznicze na nowej strzelnicy Sun Sport z trzema tarczami o różnej skali trudności zapewnią świetną zabawę i nowe możliwości.

ZAJĘCIA WYCHOWAWCZE

ZAJĘCIA WYCHOWAWCZE

ZAJĘCIA WYCHOWAWCZE

Obozy dla dzieci, kolonie sportowe, rekreacyjne, to także czas, w którym wspieramy się, wspólnie rozwiązujemy problemy, wyznaczamy nowe cele, aby zabawa na obozie była jeszcze lepsza, a wakacyjne wspomnienia na długie lata pozostały w pamięci. Zajęcia z wychowawcą to czas, który poświęcimy na to, aby lepiej się poznać i zintegrować! W czasie tych zajęć będziemy uczyć jak rozmawiać o swoich emocjach i potrzebach, udowodnimy, że wsółpraca jest kluczem do niejednego sukcesu!

KODEKS OBOZOWICZA - Każdy z Nas ma w sobie coś wyjątkowego 😊 Połączymy siły i udowodnimy, że wiele pomysłów składa się na jeden sukces! Stworzymy zbiór zasad, dzięki którym czas na obozie minie nam w jak najlepszej atmosferze.

NOWOŚĆ! ZGRANA PACZKA - to unikalne zajęcia o charakterze integracyjnym, w których już od pierwszego dnia obozowej przygody kładziemy nacisk na budowanie silnych więzi wśród uczestników. Naszym celem jest stworzenie przyjaznej i otwartej atmosfery, w której wszyscy czują się komfortowo i są gotowi do współpracy.

ZAJĘCIA REALIZOWANE PODCZAS DESZCZU

ZAJĘCIA REALIZOWANE PODCZAS DESZCZU

NOWOŚĆ! ZAJĘCIA REALIZOWANE PODCZAS DESZCZU 

Jesteśmy przygotowani na każde warunki...nawet te zmienne, atmosferyczne 😊Nie straszne nam chmury deszczu, bo wiemy jedno – nudy nie będzie 😊 Przygotowani na każdą sytuację opracowaliśmy zestaw zajęć realizowanych podczas niepogody!

Zawsze może zdarzyć się, że pogoda nie będzie idealna. Jednak część zajęć możemy realizować także podczas niezbyt sprzyjającej aury, dlatego tak ważne jest, aby wziąć pod uwagę spakowanie odpowiedniej odzieży na każdą pogodę. Poza tym zwykle nie pada non stop 😉 Niektóre zajęcia specjalistyczne np. zajęcia linowe nie mogą być organizowane podczas silnego wiatru lub mocno padającego deszczu, wówczas te zajęcia przesuwamy w czasie, a w zamian realizujemy zajęcia możliwe do przeprowadzenia w terenie lub w miejscach zadaszonych.

KINO 3D - to niezapomniana okazja do odkrywania magii filmowego świata w trzecim wymiarze. Będziecie mogli zanurzyć się w fascynujących historiach, doświadczając wrażeń, które wydają się wydobywać się spod ekranu, dzięki specjalnym okularom 3D. To nie tylko zabawa, ale także świetna okazja do edukacyjnej podróży przez świat filmu!

KARAOKE - to będzie czyste szaleństwo konkursowe,  połączone z występami gwiazd specjalnych, wspólnymi animacjami i śpiewaniem. Prowadzący zadbają o świetną atmosferę i nagrody 😊

SUN SPORT FAMILY - nasza wersja kultowego programu familiada, a specjalna plansza i dwa przyciski to rekwizyty dobrze Wam znane😉 Sun Sport Family nie może się również odbyć bez prowadzącego z wielkim poczuciem humoru. Co do pytań mamy ich całe mnóstwo.

SUNSPORTOWY HAPPY QUIZ – trochę jak w szkole, ale u nas z przymrużeniem oka. Pytania starannie przygotowane dla każdej grupy wiekowej, mogą zadziwić niejednego uczestnika.

UKRYTY TROP - znacie kultową grę w Mafię? Ukryty trop to jej sunsportowy odpowiednik, scenariusz napisaliśmy sami, jesteście ciekawi jak nam poszło? Obiecujemy będzie się działo!

TURNIEJ GIER PLANSZOWYCH - co sezon poszerzamy sunsportową kolekcję  gier planszowych, to też posiadamy gry które doskonale znacie, jak i perełki mniej znane a megafajne. Po prostu uwielbiamy grać, śmiać się i budować ekscytujący klimat, dlatego kiedy tylko możemy, organizujemy turnieje gier planszowych.

SALON GIER (PIŁKARZYKI, CYMBERGAJ, CYBER KOSZ) - w sali gier rozegramy klubowy turniej, podczas którego będzie słychać: głośny doping i świetną muzykę. Dla zwycięzców - nagrody.

WARSZTATY EDUKACYJNE - lato to czas odpoczynku i zabawy z rówieśnikami, ale to także może i powinna być okazja do zdobywania wartościowej wiedzy i umiejętności! A w programie:

Zajęcia z pierwszej pomocy – pierwsza pomoc to niezwykle ważny temat, a my Wam pokażemy, jak można zostać super bohaterem.

Media w życiu – świat mediów jest z nami codziennie. Jak mądrze wykorzystywać media w naszym życiu? I co to właściwie oznacza? Odpowiedzi na te pytania już niebawem!

FOTO CAMERA – śledzicie nas w naszych social mediach? Jeśli tak, to wiecie, że uwielbiamy tworzyć kreatywne filmy i relacje dla Was! Jeżeli chcecie spróbować swoich sił w tworzeniu kreatywnych video to te zajęcia powinny wam się spodobać 😊 świetna pamiątka z wakacji i spora dawka przydatnej wiedzy!

AKADEMIA SZTUK PRZEPIĘKNYCH – to inspirujące zajęcia, które rozwijają kreatywność i talenty plastyczne młodych artystów. To nie tylko okazja do wyrażenia siebie, ale także do zdobycia nowych umiejętności i tworzenia niezapomnianych dzieł sztuki.

ZGADUJ ZGADULA – to gra drużynowa polegająca na odpowiadaniu na liczne pytania, rozwiązywaniu quizów, krzyżówek a także kalamburów.

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian realizujemy różnorodne zajęcia sportowo-rekreacyjne.

 

W TRAKCIE TRWANIA OBOZU NIE MA MOŻLIWOŚCI KORZYSTANIA Z WŁASNYCH KULEK PAINTBALL’OWYCH. 

PLAN DNIA

Your Subtitle Goes Here
3

W OŚRODKU AKTYWNEGO WYPOCZYNKU "MICHASIÓWKA" W GIEWARTOWIE

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym. Jednym z towarzystw, które oferuje taką możliwość firma SIGNAL IDUNA.
  3. Numer konta: BANK PKO SA, nr 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności imię i nazwisko uczestnika imprezy.
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: w przypadku imprez w Giewartowie: giewartow@sun-sport.pl, w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, wskazanie w formularzu rezerwacyjnym rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu. 
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest przesłanie maila z prośbą o wystawienie FV na adres giewartow@sun-sport.pl (dotyczy imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (imprezy w Mrówkach). Można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.  
  7. Wszystkie zmianypostanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila). 
  8. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  9. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwracamy wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  10. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 
Rezygnacja z udziału w imprezie

1.Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w każdym czasie zrezygnować z udziału w imprezie. Rezygnacja musi mieć formę pisemną (e-mail przesłany do biura lub listownie na adres siedziby firmy). Wówczas są Państwo zobowiązani, zgodnie z zapisami umowy, do zapłacenia opłaty za odstąpienie od umowy w imprezie turystycznej w wysokości zależnej od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej doszło do odstąpienia od umowy:

  • 50 zł w przypadku odstąpienia od umowy w terminie powyżej 50 dni przed rozpoczęciem imprezy,
  • 10 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 49 a 40 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 20 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 39 a 30 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 30 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 29 a 21 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 50 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 20 a 15 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 70 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 14 a 8 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 90 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie poniżej 8 dni przed rozpoczęciem imprezy.

2. Zachęcamy do skorzystania z usług dowolnego towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym będą Państwo mogli zawrzeć polisę Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu. Jednym z towarzystw, które świadczy taką usługę jest firma Signal Iduna.

Płatności bonem turystycznym

WAŻNE

Poniższe informacje należy do nas przesłać minimum 30 dni przed terminem płatności wyznaczonym umową.

 

Jak dokonać płatności bonem?

Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Mrówkach) następujących informacji:

  • Numeru bonu turystycznego
  • Kodu obsługi płatności
  • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
  • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 30 sek.) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).
Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez

Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:  

 

KONTAKT PIERWSZY: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji. 

 

KONTAKT DRUGI: dzień 2. obozu w:

 

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00 - 15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

KONTAKT TRZECI: dzień 3. obozu w:

 

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00 - 15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

 

KONTAKT CZWARTY: dzień przed zakończeniem turnusu w:

 

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00 - 15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

 

WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał. 

W DNIU ROZPOCZĘCIA TURNUSU WIECZOREM LUB NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA DO GODZINY 9.00 otrzymają Państwo sms od wychowawcy, który w ten sposób przekaże Państwu swój numer kontaktowy. Sms zostanie wysłany na numer podany przez Państwa w formularzu rezerwacyjnym.

RODZICE, KTÓRZY PRZYWIOZĄ SWOJE DZIECKO OSOBIŚCIE DO OŚRODKA będą mogli spisać numer telefonu wychowawcy z tablicy informacyjnej.

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 15.00 - 15.45. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.  

Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu. Prosimy, aby dzieci nie zabierały wartościowych przedmiotów, w tym także drogich aparatów telefonicznych. MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe. 

ZDJĘCIA – pamiętajcie Państwo, że na każdym turnusie wykonujemy kilka tysięcy zdjęć. W trakcie trwania obozu krótkie relacje fotograficzne można oglądać na naszym Facebook’u oraz Instagramie.

 

Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu. 
  2. Opieka medyczna dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ. 
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto. 
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę to skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty. 
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu.Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku. 
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń. 
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, złamania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. 
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat. 
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz. 
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż.,liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób. 
  4. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport. 
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia. 
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. Odzież pozostawiona w ośrodku odsyłana jest na Państwa koszt.
  7. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. 
  8. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy. 
  9. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy. 
  10. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy. 
  11. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp.
Posiłki, zakwaterowanie
  1. W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych. 
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz. 
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośbę można do nas skierować najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem turnusu.
    Maile prosimy wysyłać w przypadku imprez w Mrówkach na adres
    : mrowki@sun-sport.pl, a w przypadku imprez w Giewartowie  giewartow@sun-sport.pl.
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki lub w pawilonie, w pokojach 4-6 osobowych z łazienkami. Każdy pokój posiada balkon. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  6. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie staramy się, aby różnica wieku wynosiła rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci. 
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
  1. Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty wskazana jest w tabeli transportowej przy każdej imprezie.
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem.
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    – 
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    – 
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z  transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 
Zdjęcia, facebook
  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów na naszym Facebook'u. Dla każdego turnusu zostaje założony ALBUM, w którym zamieszczane będą zdjęcia wykonane podczas całego turnusu.
  2. Relacje zamieszczamy także na naszym Instagramie i YouTube.
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 
OBÓZ PAINTBALL'OWO-QUAD'OWY  JUNIOR
TURNUS DATA LICZBA DNI WIEK UCZESTNIKÓW ZALICZKA PLN CENA W PLN DOMKI/POKOJE 
4 20.07-29.07.2022 10 11-13 lat 400,00 2390,00
5 29.07-07.08.2022 10 11-13lat 400,00 2390,00
6 7.08-15.08.2022 9 11-13 lat 400,00 2190,00
7 15.08-23.08.2022 9 11-13 lat 400,00 2190,00
8 23.08-30.08.2022 8 11-13 lat 400,00 1990,00
 

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE:  

PROGRAM: zgodny z opisem w zakładce "PROGRAM OBOZU".
ZAKWATEROWANIE:

uczestnicy kwaterowani są:

  • w domkach drewnianych składających się z 4 lub 6 pokoi. Przy każdym pokoju znajduje się zadaszony taras. Pokoje w domkach są 5 lub 6 osobowe, każdy ma osobne wejście i własną łazienkę.
  • w domkach drewnianych typu studio z łazienkami. W każdym domku znajdują się dwa pokoje 3 i 5 osobowy. Każdy domek ma taras.
  • w domkach drewnianych 7-osobowych z łazienkami.
WYŻYWIENIE: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem.
KADRA: opieka i prowadzenie zajęć.
OPIEKA MEDYCZNA: pielęgniarka lub ratownik medyczny lub umowa z najbliższym ośrodkiem zdrowia.
UBEZPIECZENIE: NNW, na sumę 10 tys. zł oraz KL do 500 zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka, a także zwrot kosztów leczenia. Ogólne warunki ubezpieczenia dostępne są tutaj.

CENA NIE OBEJMUJE:

TRANSPORTU (zorganizowany/własny): patrz zakładka TRANSPORT.
WAŻNE, UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI: zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu w dowolnie wybranym przez Państwa towarzystwie ubezpieczeniowym. Jednym z towarzystw, które oferuje taką możliwość jest firma SIGNAL IDUNA.

.

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY

GIEWARTÓW LATO 2022

MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU*

CENA ZA TRANSPORT W DWIE STRONY
( WYJAZD I POWRÓT )
PLN

CENA ZA TRANSPORT W JEDNĄ STRONĘ
( WYJAZD LUB POWRÓT )
PLN

KALISZ

160,00

100,00

POZNAŃ

160,00

100,00

ŁÓDŹ (STRYKÓW)

190,00

120,00

WARSZAWA

190,00

120,00

WROCŁAW

190,00

120,00

KATOWICE

190,00

120,00

SZCZECIN

210,00

130,00

* transport odbywa się tylko i wyłącznie pod warunkiem wyjazdu z danego miasta minimum 10 osób!!

miejsca i godziny wyjazdu będą dostępne na 3-5 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy w zakładce komunikaty dla rodziców.

PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI DOTYCZĄCYMI TRANSPORTU

Informacje nt. transportu
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

OŚRODEK AKTYWNEGO WYPOCZYNKU MICHASIÓWKA

W GIEWARTOWIE

 NAD JEZIOREM POWIDZKIM

Ośrodek Michasiówka położony jest nad przepięknym i krystalicznie czystym Jeziorem Powidzkim w Giewartowie (około 10 km od Słupcy, 40 km od Konina i 85 km od Poznania). Ośrodek jest ogrodzony, monitorowany, posiada bezpośredni dostęp do wody (130 m linii brzegowej), własną plażę, pomost, położony jest w zatoce, gdzie woda jest płytsza (do 1,20 m) i cieplejsza niż na otwartym jeziorze.

Mieszkamy w ładnie wykończonych domkach drewnianych lub murowanych, dysponujących 3-7 osobowymi pokojami z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach 4-6 osobowych zlokalizowanych na piętrze drewnianej, klimatycznej stołówki. Teren ośrodka jest bardzo zadbany, a piękna zieleń i wspaniałe kwiaty wypielęgnowane i dopieszczone . Jeśli marzycie o udanym wypoczynku w uroczym zakątku Michasiówka okaże się miejscem idealnym.

Adres ośrodka: Ośrodek Aktywnego Wypoczynku Michasiówka, Armii Krajowej 123, 62-402 Giewartów, gm. Ostrowite.

 

 

NA TERENIE OŚRODKA DYSPONUJEMY ROZBUDOWANĄ INFRASTRUKTURĄ SPORTOWĄ:

  • boiskiem do siatkówki plażowej
  • (nowość) boiskiem do gier i zabaw plażowych typu piłka plażowa, baloniada, rugby plażowe
  • (nowość) strefą animacji plażowych
  • (nowość) multisportowym boiskiem do gry między innymi w unihokeja, koszykówkę
  • boiskiem piłkarskim
  • (nowość) boiskiem do Nerf
  • polem quadowym
  • (nowość) strefą survivalową z wiatą survivalową mieszczącą do 30 osób i paleniskiem
  • (nowość) sprawnościowym torem przeszkód
  • polem speedball’owym
  • (nowość) zadaszoną strzelnicą dwustanowiskową
  • (nowość) strefą łuczniczą (rozbudowaną o dodatkowe tarcze - o różnej skali trudności)
  • (nowość) strefą jump (w skład której wchodzą euro jumpy, batuty i gibony)
  • (nowość) dwustanowiskowym stanowiskiem do skrzynek
  • (nowość) torem do gokartów i hulajnóg
  • (nowość) grilowiskiem i miejscem na ognisko wraz z wiatą na 50 osób
  • (nowość) zadaszoną strefą artystyczną na 30 osób
  • studiem multimedialnym
  • studiem edukacyjnym
  • (nowość) sceną wraz z wyposażeniem do efektów specjalnych (wytwornice dymu, iskier, baniek mydlanych, piany, sprzętem do efektów świetlnych)
  • salą dyskotekową i salą taneczną
  • świetlicą
  • strefą gier XXL
  • (nowość) strefą gier (cymbergaj, tenis stołowy, piłkarzyki, bilard)
  • (nowość) strefą relaksu i kawiarenką
  • namiotem do zajęć rekreacyjnych (150m2)
  • plażą na wyłączność uczestników naszych imprez
  • (nowość) przystanią dla kajaków, Sup-ów
  • (nowość) parkiem Aquaglide czyli parkiem trampolin na wodzie

Galeria zdjęć - Ośrodek Michasiówka

Galeria zdjęć - Domki

Galeria zdjęć - Domki komandosów

Galeria zdjęć - Pokoje nad stołówką

Galeria zdjęć - Stołówka

Galeria zdjęć - Przyjazd i zakwaterowanie

Dodatkowe informacje po dotarciu do ośrodka.

Autami prywatnymi wjazdem numer 1

Autobusy wjeżdżają bramą numer 2

W strefie parkingowej czekać będą na Państwa nasi instruktorzy, którzy pomogą w organizacji ruchu oraz wskażą miejsca do zaparkowania. Prosimy zachować szczególną ostrożność i dostosować się do komunikatów instruktora.

Następnie zapraszamy do punktu zakwaterowania dzieci, gdzie czekać będą na Państwa instruktorzy oraz pani pielęgniarka.

DOKUMENTY

Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową):

 

  • umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa”
  • oraz kartę kwalifikacyjną.

Prosimy też o dokładne zapoznanie się z ofertą opublikowaną na naszej stronie www.sun-sport.pl 

 

Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej wystawienia (jest to termin tożsamy z terminem wpłaty zaliczki) na adres: 

 

Karta kwalifikacyjna stanowi dla nas bardzo ważny dokument. Dlatego prosimy, aby uwzględnić w niej wszystkie istotne informacje na temat stanu zdrowia dziecka. Jeżeli dziecko musi przyjmować na stałe leki konieczne jest zlecenie lekarskie (znajduje się ono w karcie i musi je wypełnić i podpisać lekarz). Wyłącznie zlecenie lekarskie umożliwi podawanie na stałe leku dziecku (dotyczy to wszystkich leków podawanych regularnie: od witaminy C począwszy, poprzez suplementy, kończąc na lekach związanych z poważnymi schorzeniami).

Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe, aby dzieci samodzielnie przyjmowały leki. Lekarstwa prosimy przekazywać w oryginalnych opakowaniach i blistrach. Opakowanie powinno być opisane imieniem i nazwiskiem dziecka. W przypadku transportu zorganizowanego przez biuro leki należy przekazać opiekunowi transportu, natomiast w przypadku, gdy Państwo samodzielnie przywozicie dziecko do ośrodka prosimy leki przekazać pani pielęgniarce.

Prosimy o jak najszerszą informację, tak abyśmy mogli w pełni zaopiekować się Państwa pociechą. Zawierać ona może wszystkie istotne wiadomości, które Państwa zdaniem mogą nam pomóc w sprawowaniu opieki. Zarówno te dotyczące bezpośrednio stanu zdrowia dziecka (np. dolegliwości lub objawy występujące u dziecka, nazwy leków podawanych przy okazji codziennych, drobnych zdarzeń np. bólu głowy, brzucha, zęba itp.), ale także te dotyczące jego indywidualnych zachowań, obaw, odnajdywania się w grupie rówieśniczej itp.  Wszystkie te informacje pozwolą nam nie tylko troskliwie zająć się dziećmi, ale przede wszystkim odpowiednio reagować w sytuacji choroby lub wypadku. Prosimy nie pakować dziecku żadnych leków (chyba, że ich podawanie wynika ze zlecenia lekarskiego).

 

Otrzymanie skanu dokumentów, po ich uważnym sprawdzeniu, zawsze potwierdzamy e-mailowo. Jeżeli nie odeślą Państwo w wyznaczonym terminie któregoś z dokumentów system będzie wysyłał automatyczne e-maile z przypomnieniem. Także wówczas, gdy odeślą Państwo tylko jeden dokument, a wciąż będzie brakowało drugiego.

 

UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz. 

PŁATNOŚCI, BON TURYSTYCZNY

  • Zaliczka wynosi minimum 600 złotych i płatna jest w ciągu 5 dni od dnia wystawienia umowy. Dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie sms  i e-mail.

 

  • Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy (dzień, w którym należność powinna być na naszym koncie znajduje się w umowie). Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie sms  i e-mail.

 

  • Rabat. Jeżeli dokonują Państwo rezerwacji w czasie obowiązywania promocji, chęć skorzystania z wybranego rabatu należy wskazać w formularzu rezerwacyjnym. Wówczas zostanie on uwzględniony w umowie. Jednakże, prosimy pamiętać, że warunkiem jego utrzymania są terminowe płatności (wszystkie raty) oraz terminowy zwrot dokumentów (podpisanej umowy i wypełnionej karty kwalifikacyjnej). UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego rabatu.

 

  • Numer konta: BANK Pekao SA 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy.

 

  • Jak dokonać płatności bonem?Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Mrówkach) następujących informacji:
    • Numeru bonu turystycznego
    • Kodu obsługi płatności
    • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
    • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 2 minut) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).

FAKTURY

  • Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. 
  • Bardzo prosimy o sprawdzenie w firmie, na kogo ma zostać wystawiona FV (na Państwa, dziecko, firmę) tak, aby uniknąć wystawiania korekt.  
  • Standardowo FV zawiera następujące informacje: 
    • termin i miejsce wypoczynku 
    • imię i nazwisko uczestnika 
    • informację „wypoczynek dzieci i młodzieży” 
  • W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wysłanie e-maila: w przypadku imprez w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl, w Giewartowie  giewartow@sun-sport.pl. Prośba musi wpłynąć z adresu e-mail, który wskazali Państwo w umowie do korespondencji z nami.
  • FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy.  
  • Wniosek o wystawienie FV można zgłosić najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! 
  • FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 

Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do wglądu:

Każdy Uczeń ubezpieczony będzie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na sumę 10 tys. zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka (NNW na sumę 10000,00 zł) a także zwrot kosztów leczenia do sumy 500 zł.

PODOBNE DO TEJ OFERTY

GANG ODKRYWCÓW

Zobacz ofertę

BRYGADA NERF DLA MŁODZIKÓW

Zobacz ofertę

ODLOTOWE AGENTKI W STREFIE MŁODZIKÓW

Zobacz ofertę

MISJA KOMANDOSA

Zobacz ofertę

OBÓZ GIER TERENOWYCH

Zobacz ofertę

X
I