SHOW JUMP
obóz fitness, obóz taneczny
Energetyczne, pełne pasji i radości sunsportowe show! Jumping frog to najnowszy przebój wśród dziewczyn dbających o kondycję i dobrą zabawę! Dobrze dobrane elementy treningu na trampolinach sprawią, że tkanka tłuszczowa będzie się rwała, żeby opuścić wasze ciało 🙂 Jesteście przekonane, że trampoliny to tylko trening w sali fitness? Nic bardziej mylnego! Przy okazji solidnej dawki aktywności odpoczniecie w przepięknym lesie nad brzegiem jeziora, naładujecie baterie, poznacie wspaniałych ludzi i zdobędziecie nowe doświadczenia!
Energetyczne, pełne pasji i radości sunsportowe show! Jumping frog to najnowszy przebój wśród dziewczyn dbających o kondycję i dobrą zabawę! Dobrze dobrane elementy treningu na trampolinach sprawią, że tkanka tłuszczowa będzie się rwała, żeby opuścić wasze ciało 🙂 Jesteście przekonane, że trampoliny to tylko trening w sali fitness? Nic bardziej mylnego! Przy okazji solidnej dawki aktywności odpoczniecie w przepięknym lesie nad brzegiem jeziora, naładujecie baterie, poznacie wspaniałych ludzi i zdobędziecie nowe doświadczenia!
Program obozu
Zajęcia: 5 bloków zajęciowych dziennie, każdy od 1,5 do 3 godzin, w tym zajęcia specjalistyczne.
ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE
JUMP JUMP – co zrobić, żeby doskonale się bawić i zadbać o piękną figurę? Skakać! Coraz wyżej i coraz szybciej. Przygotowaliśmy choreografie do najnowszych hitów tego lata. Niech poniesie Was muzyka!
ZUMBA – taniec słońca i dobrej energii, porywająca mieszanka rytmów, która w połączeniu ze skokami na trampolinach sprawi, że temperatura w tanecznym studio niebywale wzrośnie!
KLIP DANCE – każdy zespół taneczny marzy, aby wystąpić w teledysku światowej gwiazdy muzyki. I tu szansa dla Was: pod koniec obozu, kiedy układ i stylizacje będą już perfekcyjnie dopracowane, staniecie przed kamerą i spróbujecie swoich sił w tworzeniu tanecznego klipu. Zabawa i śmiech gwarantowana. Premiera podczas wielkiego finału.
STYL SCENICZNY - stworzymy styl, z którym będziemy się identyfikować, który bezapelacyjnie wyróżni nas na scenie, styl i który zaprze dech w piersiach widowni.
MAKEUP SCENICZNY- scena nie lubi nudy i daleko jej do codzienności. Tutaj nie ma ograniczeń, tutaj rządzi awangarda! Efektowny makijaż, podkreślimy równie efektywną fryzurą z kolorowymi pasmami.
STRETCHING – po wysiłku czas na relaks, zamknij oczy i słuchaj. Słyszysz, jak śpiewa ptak, czujesz, jak kołysze się świat? Ten trening to nie tylko oddechy i rozciąganie do szpagatu, ale także relaks dla ciała i duszy.
SUMMER DANCE – jezioro, plaża, piasek i wy! Plaża to nie tylko miejsce do leniuchowania, ale także idealne miejsce, aby na świeżym powietrzu w pięknym otoczeniu, dać się porwać muzyce.
SUPERSTEP – ileż to daje energii! Żeby móc doskonalić swoje umiejętności na jumpach będziemy wzmacniać kondycję podczas stepowego szaleństwa. Kto ma ochotę na porządną dawkę endorfin? 😉
TIE-DYE - udane wakacje wszystkim kojarzą się z pozytywną energią, letnimi przygodami i wesołym towarzystwem. Nic dziwnego, że zmieniamy swój styl na nieco szalony. Wakacyjny flow przelejemy na zwykłe, białe koszulki zamieniając je na stylowe i multikolorowe wdzianko.
DANCE SHOW – podczas wielkiego finału zaprezentujecie Wasz wyjątkowy taneczny show przed wszystkimi uczestnikami turnusu! To będzie Wasz wieczór!
WARSZTAT WSPOMNIEŃ – aby wspomnienie wakacji zostało z nami na dłużej, własnoręcznie stworzymy bransoletki przyjaźni, którymi będziecie mogły wymienić się z przyjaciółką lub zostawić dla siebie 😊
NOWOŚĆ! STREFA JUMP Z EUROJUMP - głównymi elementami parku trampolin są dwa Eurojumpy, jeden czteroosobowy i drugi dwuosobowy, czyli w tym samym czasie może skakać aż 6 osób. A co to jest Eurojump? To urządzenie, dzięki któremu, osoba zapięta w uprząż może odbijać się od trampoliny na wysokość do 8 metrów. Siła odbicia zależy od predyspozycji fizycznej uczestnika. W strefie Jump znajdują się również batuty i slackline, które z pewnością zostaną wykorzystane przez oczekujących na swoją kolej. Życzymy wysokich lotów.
ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE
Sezon 2023 jest dla nas wyjątkowy i niesie wiele zmian, również pod kątem przygotowania miejsc zajęciowych, zmiany dosięgły nawet strefy plażowej, a wszystko po to by w upalne dni wszyscy obozowicze mogli w pełni korzystać z uroków jeziora Wilczyńskiego.
NOWOŚĆ PARK TRAMPOLIN AQUAGLIDE – trampoliny, katapulty, równoważnie połączone z wodnym szaleństwem to naprawdę idealny duet na upalne dni. Potężna dawka emocji gwarantowana.
SUP – karaibskie cudo do pływania, na którym można siedzieć, skakać, tańczyć, ćwiczyć, medytować 🙂 Niby nic nowego, niby deska podobna do surfingowej, a jednak trochę inna, a zamiast żagla – wiosło. Przemierzymy jezioro, a w pakiecie ekstrawidoki, wolność, zabawa i szerokie możliwości.
KAJAKI KLASYCZNE LUB KAJAKI BEZBURTOWE - podczas zajęć nabędziesz podstawowych umiejętności kajakarskich, dowiesz się jak bezpiecznie zachować się na wodzie, nacieszysz oczy pięknym krajobrazem rozpościerającym się wokół jeziora oraz poprawisz swoją kondycję! Atrakcyjności tym zajęciom dodadzą zabawy na wodzie, których nasi ratownicy znają całe mnóstwo.
PŁYWANIE – PLAŻOWANIE - KĄPIEL – dla jednych czas leniuchowania i opalania, dla innych wodne wariacje, pływanie i aktywny wypoczynek chociażby podczas siatkówki plażowej i beach soccer.
BALONIADA – świetna, kolorowa zabawa na upalne dni! Uzbrojeni w ręczniki, balony napełnione wodą i dobry humor oddajemy się mokremu szaleństwu. Zabierzcie stroje kąpielowe, wodę zapewniamy my!
NOWOŚĆ: INTEGRACYJNE EVENTY SUN SPORT
NOWOŚĆ PIANA PARTY – taniec i megadużo piany, w której można tańczyć skakać i wygrywać nagrody, idealna impreza na upalne dni. Sumer vibes tylko dla obozowiczów Sun Sport.
NOWOŚĆ COLOR GAME OF THE DAY- To będzie dzień pełen zabaw, konkursów z wielką grą o najlepszy kolor dnia. Jesteście gotowi? Sprawdźmy za tym jaki kolor otrzymała Wasza strefa. Maszyna losująca …. Wskazuje kolor zielony, więc koniecznie zabierz ze sobą zielony element garderoby: koszulkę, spodenki, bluzę lub spodnie. W tym dniu czekają na Was takie atrakcje jak:
Sunsportowa megakolorowa gra terenowa – fascynująca rozgrywka drużynowa! Razem rozwiążecie zadania, których sprawne i szybkie wykonanie zapewni Wam pierwsze miejsce na mecie 😊
Turniej play off - między innymi rzut podkową, speedball, turniej piłki nożnej, streetball, turniej gier kreatywnych, podczas którego z pewnością będzie dużo śmiechu.
Konkurencje plażowe - w programie między innymi: turniej siatkówki plażowej wyścigi na kajakach bezburtowych, konkurs na rzeźbę z piasku i wiele innych.
Holi show – wyjątkowa eksplozja kolorów, dzięki kolorowym proszkom, liczne animacje i konkursy. Kolorowe szaleństwo zachwyci każdego.
Full color party - na zakończenie wielobarwnych zmagań odbędzie się kolorowa impreza będą DJ, scena i kolorowe efekty specjalne.
ZAJĘCIA ROZRYWKOWE
DYSKOTEKA – to integralna część obozu, wspaniały moment na to, aby zintegrować się, poznać ulubione piosenki swoich kolegów i koleżanek. Atrakcji podczas zabawy zza konsoli będzie dostarczał DJ oraz animator. Dzięki oświetleniu i nagłośnieniu scenicznemu, poczujecie się jak w najlepszym tanecznym klubie.
OGNISKO – wieczór, zapach jeziora i lasu, trzask płonących konarów... Płonący stos drewna , a wokoło niego my, śpiewający i wsłuchujący się do melodii płynącej z gitary. Obozowe ognisko to idealny czas na integracje, budowanie więzi oraz pełen relaks.
STREFA CISZY I RELAKSU- po dawce wakacyjnych emocji czasami warto po prostu złapać oddech i odpocząć, porozmawiać, powspominać, pomyśleć. Ładujemy baterie na łonie natury, w ciszy, spokoju, z widokiem na las.
JAM SESSION – obozowy pokaz talentów w superwydaniu. Ma na celu promowanie twórczości, zarażanie artystycznym duchem oraz wyłonienie najciekawszych osobowości spośród występujących obozowiczów. Temat przewodni podczas tego wydarzenia buduje wspaniały klimat.
THE END – czas mija nieubłaganie i przychodzi czas, w którym możemy podziękować sobie za wspólnie spędzony czas, za miłe chwile, za wsparcie i uśmiech każdego dnia.
ZAJĘCIA WYCHOWAWCZE
To czas, w którym wspieramy się, poznajemy, wspólnie rozwiązujemy problemy, integrujemy i wyznaczamy nowe cele, aby zabawa na obozie była jeszcze lepsza, a wakacyjne wspomnienia na długie lata pozostały w pamięci.
KODEKS OBOZOWICZA – zasady są jak drogowskazy, porządkują wiedzę. W ten sposób otaczający nas świat staje się bardziej przewidywalny i bezpieczniejszy. Wspólnie ustalimy i zapiszemy zbiór zasad, co da nam większą motywację do ich przestrzegania.
UZUPEŁNIAJĄCE ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE SUN SPORT
Realizowane indywidualnie lub w grupach, w zależności od warunków pogodowych, realizacji pozostałych punktów programu i wolnego czasu.
NOWOŚĆ: MINI GRY SUN SPORT:
Cornhole – zespołowa gra wywodząca się z USA. Wystawi Was na próbę sprytu, zwinności i celności. Zasady gry są proste, jak bułka z masłem! Niech Was to jednak nie zmyli!
Bule– w grze, oprócz zawodników, biorą udział metalowe kule oraz jedna kulka drewniana, zwana pieszczotliwie "świnką". Towarzystwo dobrych humorów niezbędne!
Krokiet – boisko, drewniany młotek i kula – kto najszybciej przetoczy kulę wg ustalonego schematu? Gra historyczna, ale zapewniamy: na pewno nie jest nudna. Co znaczy siła, kiedy liczy się szybkość i precyzja!
Mini golf - na specjalnie przygotowanym torze, będziecie mieli okazję popracować nad swoją celnością. Gra nie jest na czas, więc będziecie mieli możliwość zrelaksować się i spędzić aktywnie czas z przyjaciółmi. Uwierzcie nam, każde celne uderzenie przyniesie wam wiele radości, a cała gra zapewnia niezapomniane emocje.
MEGA ZBIJAK – ponadczasowa gra w mega wydaniu! Nasi obozowicze staną po obu stronach dużego boiska i zmierzą się ze sobą na zwinność, spryt i gibkość. Klimat podkręcą kolorowe przebrania i muzyczne hity sezonu.
QOOLTURKA – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów przy scrabblach, rozgrywek pomiędzy poinformowaną mniejszością i nie poinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas długich rozmów o życiu, przyjaźni, miłości.
PLAY OFF - czas wykazać się w grach zespołowych! Kompleks boisk czeka z utęsknieniem. Wybierzcie ulubioną grę: mecz koszykówki, piłki nożnej, siatkówkę, badmintona a może tag rugby? Każdy znajdzie sport dla siebie.
SALON GIER - w sunsportowym salonie gier, czeka na was ogrom zabawy. Zapewnimy Wam niezapomnianą rozrywkę podczas gry w bilard oraz relaks z nutką rywalizacji podczas gry w cymber gaja, tenisa stołowego czy piłkarzyki.
BECZKI – ponadczasowa gra zespołowa, która zweryfikuje nasz spryt i zwinność, nauczy zdrowej rywalizacji. Będziecie grali w nią do znudzenia!
KARAOKE – konieczna jest odważna prezentacja skali głosu i umówmy się, że faktyczne umiejętności nie mają tu większego znaczenia. Liczy się zabawa i dobry team, który zawładnie sceną i skradnie serca publiczności.
WARSZTATY EDUKACYJNE - lato to czas odpoczynku i zabawy z rówieśnikami, ale to także okazja do zdobywania wartościowej wiedzy i umiejętności! A w programie:
Zajęcia z pierwszej pomocy – pierwsza pomoc to niezwykle ważny temat, a my Wam pokażemy, jak można zostać super bohaterem.
Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian realizujemy różnorodne zajęcia sportowo-rekreacyjne.
PLAN DNIA
Your Subtitle Goes Here
W OŚRODKU AKTYWNEGO WYPOCZYNKU SUN SPORT W MRÓWKACH
Terminy i ceny
SHOW JUMP - Taneczny | |||||
TURNUS | DATA | LICZBA DNI | WIEK UCZESTNIKÓW | ZALICZKA PLN | CENA W PLN |
Turnus 6 | 06.08-15.08.2023 | 10 dni | 14 - 17 lat | 600,00 PLN | 2390,00 PLN |
ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE
Your Subtitle Goes Here
PROGRAM: | zgodny z opisem w zakładce "PROGRAM OBOZU". |
ZAKWATEROWANIE DOMKI/POKOJE: |
uczestnicy kwaterowani są:
|
WYŻYWIENIE: | 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem. |
KADRA: | opieka i prowadzenie zajęć. |
OPIEKA MEDYCZNA: | pielęgniarka lub ratownik medyczny lub umowa z najbliższym ośrodkiem zdrowia. |
APTECZKA: | w ośrodku dysponujemy bardzo dobrze wyposażoną w ogólnodostępne leki (bez recepty) apteczką. |
UBEZPIECZENIE: | NNW, na sumę 10 tys. zł oraz KL do 500 zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka, a także zwrot kosztów leczenia. Ogólne warunki ubezpieczenia dostępne są tutaj. |
POWIADOMIENIA SMS: | pozostajemy z Państwem w kontakcie i za pośrednictwem wiadomości sms informujemy m.in. o wysłaniu umowy, o publikacji godzin wyjazdu z poszczególnych miast, przypominamy o terminie płatności itp, |
NAGRODY: | podczas pobytu na obozie zwycięzcy konkursów i wydarzeń specjalnych otrzymują nagrody. |
CENA NIE OBEJMUJE
Your Subtitle Goes Here
DIETY SPECJALNEJ: |
|
TRANSPORTU (zorganizowany/własny): | patrz zakładka poniżej |
WAŻNE, UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI: | zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu w dowolnie wybranym przez Państwa towarzystwie ubezpieczeniowym. Jednym z towarzystw, które oferuje taką możliwość jest firma SIGNAL IDUNA. |
.
SPRAWDŹ PROMOCJE
Your Subtitle Goes Here
WAŻNE ZASADY WSZYSTKICH PROMOCJI OGŁASZANYCH PRZEZ SUN SPORT
Drodzy Państwo,
w trakcie sezonu z całą pewnością ogłaszać będziemy w tym miejscu różnego rodzaju promocje. Będą one mogły dotyczyć wszystkich obozów lub tylko wybranych, wszystkich turnusów lub tylko niektórych, wybranych lub wszystkich miejsc zakwaterowania. Różne będą też wysokości rabatów. Zależne są one od dostępności danej imprezy, danego turnusu, miejsca zakwaterowania, liczby zapisanych dziewczynek i chłopców, ich wieku, a także od polityki firmy i chęci sterowania sprzedażą.
Zapraszamy do polubienia naszego FanPage’a na Fb oraz profilu na Instagramie. Może się zdarzyć, że właśnie na Fb lub Instagramie opublikujemy informacje o rabatach specjalnych.
Wczesny zapis daje Państwu najszerszy wybór imprez, terminów i miejsc. Kolejne dni i tygodnie ograniczają możliwość wyboru. Jeżeli dokonają Państwo rezerwacji w czasie obowiązywania promocji i spełnią jej warunki, rabat na pewno znajdzie się w umowie. Muszą Państwo tylko dopełnić wszystkich formalności w terminach wyznaczonych umową. Decydując się na ten krok muszą się też Państwo liczyć także z tym, że np. za tydzień, miesiąc lub dwa miesiące może zostać ogłoszona promocja, której warunki mogą Państwo uznać za bardziej satysfakcjonujące. Może się jednak również stać tak, że korzystniejszej promocji nie będzie lub nie zostanie ogłoszona już żadna inna akcja rabatowa.
Prosimy pamiętać, że wszystkie warunki danej promocji ogłaszane są w tej zakładce. Jednym z ważniejszych punktów każdych warunków każdej promocji są terminowe płatności (wpłata zaliczki i wpłata pozostałej należności w wyznaczonych umową terminach) oraz terminowe odesłanie dokumentów. Niedopełnienie tych formalności skutkuje anulacją rabatu, a więc końcowa wpłata wzrośnie o kwotę wpisanego w umowie rabatu.
RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW
- 200 zł dla każdego MAKSIKLIENTA, a więc takiego, który wyjeżdżał z nami 3-krotnie (rabat naliczany jest przy czwartym wyjeździe)
- 150 zł dla każdego EKSTRAKLIENTA, a więc takiego, który wyjeżdżał z nami 2-krotnie (rabat naliczany jest przy trzecim wyjeździe)
- 50 zł dla każdego SUPERKLIENTA, a więc takiego, który jeden raz już z nami wyjeżdżał (rabat naliczany jest przy drugim wyjeździe)
RABAT DLA STAŁEGO KLIENTA ŁĄCZY SIĘ TYLKO Z KARTĄ DUŻEJ RODZINY oraz Z RABATEM ZA POLECENIE , A WIĘC MOŻE WYNIEŚĆ NAWET PONAD 300 ZŁ!!
Warunkami skorzystania z rabatu są:
- Rezerwacja miejsca poprzez formularz on-line oraz wskazanie wybranego rabatu w formularzu.
- Rezerwacji można dokonać w każdym czasie, a więc jest ona niezależna od terminu, w którym zdecydują się Państwo na zakup obozu.
- Wpłata wszystkich należności oraz zwrot dokumentów w wyznaczonych umową terminach. Rabat wskazany w umowie jest warunkowy, co oznacza, że brak wpłat z wyznaczonych umową terminach (liczy się data wpływu należności na kontro Organizatora) skutkuje automatycznym anulowaniem rabatu.
- Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI


100 ZŁ RABATU DLA POSIADACZY KARTY DUŻEJ RODZINY I WLKP. KARTY RODZINY
Warunkami skorzystania z rabatu są:
- Należy w formularzu rezerwacyjnym podać nr karty dotyczącej danego uczestnika, a następnie przesłać skan karty uczestnika, którego rabat ma dotyczyć mrowki@sun-sport.pl – obozy w Mrówkach; giewartow@sun-sport.pl obozy w Giewartowie).
- Wpłata wszystkich należności oraz zwrot dokumentów w wyznaczonych umową terminach. Brak wpłaty i zwrotu dokumentów w wyznaczonych terminach skutkuje anulacją rabatu.
- Rabat łączy się z rabatami dla Stałych klientów, może też łączyć się z promocją sezonową, o ile tak mówią warunki promocji sezonowej.
- Promocja nie dotyczy BOSKICH WAKACJI
AŻ DO 300 ZŁ RABATU!
JUŻ WKRÓTCE!
Transport
TRANSPORT WŁASNY
- W przypadku transportu własnego prosimy o:
- przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku:
- w Giewartowie między godz. 15.00 a 17.00
- w Mrówkach do Strefy Junior 13-14 lat między godz. 15.00 a 16.00
- w Mrówkach do Strefy Młodzieży 14-17 lat między godz. 16.00 a 17.00
- odbiór dzieci w dniu zakończenia wypoczynku:
- w Giewartowie między godz. 9.00 a 11.00
- w Mrówkach do Strefy Junior 13-14 lat między godz. 8.30 a 10.30
- w Mrówkach do Strefy Młodzieży 14-17 lat między godz. 9.00 a 11.00
- Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu.
- Jeżeli chcieliby Państwo odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym fakcie kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru.
- W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ.
TRANSPORT ZORGANIZOWANY
SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY |
||
MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU* |
CENA ZA TRANSPORT W DWIE STRONY |
CENA ZA TRANSPORT W JEDNĄ STRONĘ |
KALISZ |
190,00 |
120,00 |
POZNAŃ |
190,00 |
120,00 |
ŁÓDŹ (STRYKÓW) |
230,00 |
140,00 |
WARSZAWA |
230,00 |
140,00 |
WROCŁAW |
230,00 |
140,00 |
KATOWICE |
230,00 |
140,00 |
SZCZECIN |
250,00 |
150,00 |
* transport odbywa się tylko i wyłącznie pod warunkiem wyjazdu z danego miasta minimum 10 osób!! PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI DOTYCZĄCYMI TRANSPORTU |
INFORMACJE NT. TRANSPORTU
Your Subtitle Goes Here
- Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast.
- Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo.
- Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie.
- Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość.
- W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej.
- Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych.
- Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura.
- Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu w wysokości określonej w pkt 4.1 OWU.
- Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty wskazana jest w tabeli transportowej przy każdej imprezie.
- Transport może odbywać się autokarem lub busem.
- Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach.
- Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu.
- Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki.
- Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne będą najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy.
- Komunikaty transportowe – ZOBACZ SKĄD WYJEŻDŻA TWOJE DZIECKO publikujemy w zakładce pod tą nazwą na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. Zwykle, o ile nie nastąpią do lata jakieś nadzwyczajne okoliczności, zbiórki organizujemy:
WARSZAWA - Parking – Decathlon Okęcie Al. Krakowska 81, 02-180 Warszawa
STRYKÓW - Stacja Paliw ARTUS, ul. Sosnowiec 7, 95-010 Stryków
WROCŁAW - Parking Auchan ul. Francuska 6, 55-040 Kobierzyce – STANOWISKO NR 15
KATOWICE - Stacja Shell ul. Mikołowska (naprzeciwko Pałacu Młodzieży)
POZNAŃ - McDonald’s ul. Głogowska 432, 60-995 Poznań
KALISZ - Parking należący do Zarządu Dróg Miejskich przed starym Tesco ul. Majkowska 28, Kalisz (wjazd od ul. Majkowskiej) – naprzeciwko wjazdu do Przychodni Medix
SZCZECIN - Parking pod trasą zamkową przy Baszcie 7 Płaszczy, Szczecin
Ze względu na różne możliwości organizacji transportu (czasem transporty łączymy lub odbywają się one osobno do każdego z ośrodków) nie jesteśmy w stanie z dużym wyprzedzeniem poinformować o godzinach wyjazdów/powrotów. Jeżeli zależałoby Państwu na choć orientacyjnej godzinie prosimy o kontakt telefoniczny z biurem.
- Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia.
- Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu.
- Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut.
- Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu.
- Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców.
- Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji.
- Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785.
- Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
– 1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
– bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg. - Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego.
- Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy.
- Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby.
- Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego.
Co zabrać na obóz
ABC SUNSPORTOWEGO PODRÓŻNIKA
Ponieważ uczestniczyć będziecie w obozach sportowo-rekreacyjnych, podczas których każdy dzień jest bardzo aktywny zabierzcie rzeczy, których nie będzie Wam szkoda poświęcić w imię dobrej zabawy. Wystrzałowe ciuchy tylko na dyskotekę :-). Pamiętajcie jednak, że wyjeżdżacie tylko na 8-11 dni więc nie zabierajcie szafy i komody :-). Każdy sunsportowicz powinien „dźwigać” swój bagaż, choć tym najmłodszym staramy się pomóc.
Bagaże dzieci najmłodszych, a także wartościową odzież (kurtki, spodnie, bluzy, buty) prosimy podpisać imieniem i nazwiskiem. Ułatwia to namierzenie rzeczy zagubionych lub pozostawionych w ośrodku.
W sprawie rzeczy pozostawionych na obozie prosimy o e-mailowy kontakt z biurem (Giewartów: giewartow@sun-sport.pl, Mrówki: mrowki@sun-sport.pl). W mailu prosimy opisać zgubę, wskazać turnus i ośrodek, a my postaramy się ją namierzyć :).
Pozostawione przez uczestników rzeczy odsyłamy na Państwa koszt. Pozostawioną odzież przechowujemy przez 2 tygodnie po zakończeniu turnusu, po tym czasie przekazujemy ją do instytucji wspierających osoby w trudnej sytuacji. Nie przechowujemy bielizny, kosmetyków, grzebieni czy szczoteczek do zębów.
WSZYSCY POWINNI ZABRAĆ:
STREFA HIGIENY:
- szczoteczka do zębów
- pasta do zębów
- mydło do mycia rąk (najlepiej mała butelka mydła w płynie)
- żel pod prysznic
- balsam do ciała jeśli używasz
- żel do mycia twarzy
- krem nawilżający typu nivea, bambino lub inny, który lubisz
- szampon do włosów
- odżywka do włosów jeśli używasz
- szczotka do włosów lub grzebień
- dla dziewczynek spinki, gumki, opaski
- ręczniki kąpielowe i plażowe (pamiętajcie, że jeśli nie ma pogody wszystko bardzo wolno schnie minimum 2 ręczniki + 1 na plaże)
- wilgotne chusteczki jednorazowe jeśli używasz
- chusteczki higieniczne
- worki na brudną bieliznę/odzież
- ze względu na wytyczne sanitarne, maseczki (użytkowane tylko w sytuacjach koniecznych - szczegóły w regulaminie dla uczestników lub prosimy o telefon do biura - wyjaśnimy)
- podpaski higieniczne dla dziewczynek
STREFA ODZIEŻY:
- bielizna (proponujemy zabrać większą ilość lub minimum tyle ile dni będziecie na obozie – raczej nie wierzymy, że będziecie mieli ochotę prać:-)),
- koszulki z krótkim rękawem (około 10 szt.),
- koszulki na ramiączkach na wielkie upały,
- piżama,
- 2 lub 3 koszulki z długim rękawem na zimne dni,
- krótkie spodenki (minimum 2 pary),
- długie spodnie (minimum 2 pary),
- strój sportowy (dres, dziewczynki mogą zabrać legginsy, t-shirt’y, bluzy),
- ciepłe ubranie (bluzy dresowe lub polarowe, 2 sztuki),
- cienka bluza i lub sweter na chłodniejsze wieczory (1 sztuka),
- kurtka przeciwdeszczowa,
- koniecznie czapka, kapelusz lub chustka chroniące przed słońcem,
- strój kąpielowy (przynajmniej 2),
- odpowiednie buty (adidasy, sandały, klapki do użytku „domowego”, przydać się mogą kalosze),
- wystrzałowe ciuchy na dyskotekę 🙂
AKCESORIA (BARDZO WAŻNE):
- okulary przeciwsłoneczne,
- pomadkę ochronną lub wazelinę kosmetyczną (nie tylko dziewczynki 😊 )
- krem z filtrem 50, środek przeciw komarom, meszkom i kleszczom (najlepiej MUGGA)
- ciekawą książka na wypadek bezsenności.
- Mały plecak lub worek w którym możesz zabrać rzeczy na plażę
- Butelka na wodę szklana lub plastikowa – najlepiej podpisana
UWAGA!
- Nie zabierajcie: laptopów, konsol, PSP i innych „zabawiaczy” i innych wartościowych przedmiotów (także cennych telefonów komórkowych, słuchawek itp).
- Bagaże dzieci najmłodszych, a także wartościową odzież (kurtki, spodnie, bluzy, buty) prosimy podpisać imieniem i nazwiskiem. Ułatwia to namierzenie rzeczy zagubionych lub pozostawionych w ośrodku. Jeżeli zdarzy się, że po powrocie dziecka dostrzeżecie Państwo brak części bagażu prosimy o e-mailowy kontakt tylko z biurem w Kaliszu. W mailu prosimy o podanie opisu zagubionych rzeczy.
SPECYFICZNE WYPOSAŻENIE UCZESTNIKÓW:
OBOZY W GIEWARTOWIE:
STREFA MŁODZIKA 8-10 LAT:
ODLOTOWE AGENTKI
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza,
- dodatkowe ubranie na zajęcia survivalowe, którego nie będzie wam szkoda ubłocić ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
- na zajęcia tematyczne zabierzcie : wysokie buty sportowe lub trapery, czarną koszulka, czarne leginsy i spodenki.
- strój sportowy i buty na zajęcia z gimnastyki i rytmiki
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
ODJAZDOWE WAKACJE
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ ARTYSTYCZNY
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- koszulka, fartuszek której nie będzie żal pobrudzić podczas zajęć artystycznych
- dla chętnych: białą koszulkę z krótkim rękawkiem (t- shirt), szmatki, koronki, kolorowe koraliki i guziki ?
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
BRYGADA NERF
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza.
- jeżeli uczestnik przywiezie swój sprzęt nerfowy trafia on do depozytu i wydawany jest wyłącznie na czas rozgrywek.
- buty sportowe i wygodny strój do rozgrywek nerf
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
KONNA PRZYGODA
- standardowe wyposażenie każdego uczestnika
- na zajęcia konne specjalnie do tego przeznaczoną odzież: leginsy lub inne wygodne dopasowane spodnie, buty koniecznie za kostkę (typu trapery lub typu sztyblety , dłuższe skarpetki, koszulka, bluza.
- kaski na wyposażeniu stadniny, ale jeżeli dziecko ma własny może zabrać.
- mały plecak lub worek aby wziąć ze sobą przekąskę i wodę na stadninę
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
MISJA KOMANDOSA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
- na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy
- Jeżeli uczestnik przywiezie swój sprzęt nerfowy trafia on do depozytu i wydawany jest wyłącznie na czas rozgrywek.
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
MISJA SPECJALNA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
- na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy 10-20L
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
WATER JUMP
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik
- dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy
- chustka lub czapka z daszkiem która przyda się na kajaki
- okularki do pływania
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
WODNA PRZYGODA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik
- dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy
- okularki do pływania
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
DANCE MA SENS
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- czarne, długie legginsy i czarne krótkie spodenki
- wygodne, sportowe obuwie taneczne
- wygodny strój sportowy
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
STREFA JUNIORA 10-12 LAT:
WAKACYJNY VIBE
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- koszulka, której nie będzie żal pobrudzić podczas mas księżycowych i tie dye
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
JUMP POWER DANCE
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- czarne, długie legginsy i czarne krótkie spodenki na pokaz
- wygodne, sportowe obuwie taneczne
- wygodny strój sportowy
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
WATER JUMP
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik
- dla chętnych okulary do nurkowania.
- dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
SURVIVAL GIRLS
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza,
- dodatkowe ubranie na zajęcia survivalowe, którego nie będzie wam szkoda ubłocić ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
- na zajęcia tematyczne zabierzcie : wysokie buty sportowe lub trapery, czarną koszulka, czarne leginsy i spodenki.
- strój sportowy i buty na zajęcia z Moro Cross
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
TAJNA MISJA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
- na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy
- małą latarkę
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
ARCHER TAG
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- wygodne obuwie i strój sportowy na zajęcia z archery tag
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBOZY W MRÓWKACH:
STREFA JUNIOR 12-14 LAT
OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
SZKOŁA PRZETRWANIA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
- na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy 10-20L
- koniecznie zabierzcie śpiwór razem z karimatą oraz małą latarkę na noc w lesie
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
TAJNA MISJA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod strój paintballowy. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
- na zajęcia survivalowe: ubranie, którego nie będzie wam szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem, rękawice robocze, plecak turystyczny/sportowy 10-20L
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
WAKACYJNY VIBE
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- koszulka, której nie będzie żal pobrudzić podczas mas księżycowych i tie dye
- wygodny strój na wyprawę rowerową
- koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na fluo night
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
GIRLS POWER
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza,
- dodatkowe ubranie na zajęcia survivalowe, którego nie będzie wam szkoda ubłocić ciepłą bluzę, kurtkę przeciwdeszczową z kapturem. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną.
- na zajęcia tematyczne zabierzcie : wysokie buty sportowe lub trapery, czarną koszulka, czarne leginsy i spodenki.
- strój sportowy i buty na zajęcia z Moro Cross i Power Girls
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
AKCJA REKREACJA
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- wygodne obuwie na wyprawę rowerową
- worek lub mały plecak na wyprawę rowerową
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ KONNY
- standardowe wyposażenie każdego uczestnika
- na zajęcia konne specjalnie do tego przeznaczoną odzież: leginsy lub inne wygodne dopasowane spodnie, buty koniecznie za kostkę (typu trapery lub typu sztyblety , dłuższe skarpetki, koszulka, bluza.
- kaski na wyposażeniu stadniny, ale jeżeli dziecko ma własny może zabrać.
- mały plecak lub worek aby wziąć ze sobą przekąskę i wodę na stadninę
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
WODNE SZALEŃSTWO
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik
- dla chętnych pianka i okulary do nurkowania.
- mały plecak lub worek na wyprawy.
- dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy
- chustka lub czapka z daszkiem która przyda się na kajaki
- dodatkowe okulary przeciwsłoneczne
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
JUMP DANCE
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- czarne, długie legginsy i czarne krótkie spodenki na pokaz
- wygodne, sportowe obuwie taneczne
- top/biustonosz sportowy
- wygodny strój sportowy
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
TOPAZ TAZ
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik
- dla chętnych pianka do pływania
- dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy
- chustka lub czapka z daszkiem która przyda się na kajaki
Pamiętaj! Zabierz ze sobą niebieską koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
STREFA MŁODZIEŻY 14-17 LAT
ODDZIAŁY SPECJALNE
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- ubranie, którego wam nie będzie szkoda ubłocić, czyli podkoszulki, spodnie (co najmniej 2 pary), przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe sy), ciepłe skarpety, ciepłe bluzy, kurtkę przeciwdeszczową. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną .
- parciany pasek do spodni munduru
- na zajęcia ASG : cienka czapka lub chustka, cienkie rękawiczki, wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod mundur. Maskę oraz mundur zapewnia organizator
- strój sportowy oraz wygodne buty na poranną zaprawę
- na noc w lesie zabierzcie śpiwór z karimatą i małą latarkę
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę,spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
SUMMER VIBES
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza.
- koszulka, której nie będzie żal pobrudzić podczas mas księżycowych i tie dye
- koszulkę, spodenki lub akcesoria w neonowym kolorze na fluo night
- wygodny strój na wyprawę rowerową
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę,spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ PAINTBALLOWO – QUADOWY
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- na zajęcia quad’owe: wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, długie spodnie. Kask zapewnia organizator.
- na zajęcia paintballowe: cienka czapka lub chustka, ochronne rękawiczki, wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod mundur. Maskę oraz strój paintball’owy zapewnia organizator.
- parciany pasek do munduru
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
- małą latarkę na nocny Game House
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę,spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ ASG
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- ubranie, którego wam nie będzie szkoda ubłocić, przynajmniej 2 pary butów (najlepiej trapery, mogą też być wysokie buty sportowe), ciepłe skarpety, ciepłe bluzy, kurtkę przeciwdeszczową. Przyda się też chusta na głowę, zwana bandaną .
- parciany pasek do spodni munduru
- na zajęcia ASG : cienka czapka lub chustka, cienkie rękawiczki, wysokie buty: wysokie buty sportowe lub trapery, cienkie ubranie pod mundur. Maskę oraz mundur zapewnia organizator
- na noc w lesie zabierzcie śpiwór z karimatą i małą latarkę
- strój sportowy oraz wygodne buty na poranną zaprawę
- środek przeciw komarom i kleszczom (najlepiej mugga)
Uwaga! Nie zabierajcie: noży, finek, scyzoryków, replik broni, ładowarek do akumulatorów. W przypadku posiadania wyżej wymienionych rzeczy, zostaną one zdeponowane u wychowawcy.
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę,spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
SHOW JUMP
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- czarne, długie legginsy i czarne krótkie spodenki na pokaz
- wygodne, sportowe obuwie taneczne
- top/biustonosz sportowy
- wygodny strój sportowy
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę,spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
OBÓZ SPORTÓW WODNYCH
- standardowe wyposażenie każdego obozowicza
- dodatkowy strój kąpielowe i ręcznik
- dla chętnych pianka i okulary do nurkowania.
- mały plecak lub worek na wyprawy.
- dziewczynki – jednoczęściowy strój kąpielowy
- chustka lub czapka z daszkiem która przyda się na kajaki
- dodatkowe okulary przeciwsłoneczne
Pamiętaj! Zabierz ze sobą zieloną koszulkę, spodenki i akcesoria na COLOR GAME OF THE DAY
Ważne warunki oferty
Dokumenty, płatności, ubezpieczenie
Your Subtitle Goes Here
- Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 600 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie (do 5 dni). Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
- Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym. Jednym z towarzystw, które oferuje taką możliwość firma SIGNAL IDUNA.
- Płatności o których mowa powyżej można dokonywać:
- przelewem bankowym (krajowym) na wskazany przez Organizatora indywidualny nr konta bankowego: BANK Pekao SA nr 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693, dla przelewów zagranicznych: BANK Pekao SA, NR 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693, IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW” Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności imię i nazwisko uczestnika imprezy lub
- za pośrednictwem usługi szybkich płatności internetowych udostępnionych w serwisie Tpay (System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań), do której link Organizator udostępnia w odrębnej wiadomości mailowej, lub
- gotówką albo kartą płatniczą w kasie biura SUN SPORT pod adresem: ul. Szlak Bursztynowy 11, 62-800 Kalisz.
- Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: w przypadku imprez w Giewartowie: giewartow@sun-sport.pl, w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
- Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, wskazanie w formularzu rezerwacyjnym rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu.
- Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest przesłanie maila z prośbą o wystawienie FV na adres giewartow@sun-sport.pl (dotyczy imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (imprezy w Mrówkach). Można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.
- Wszystkie zmiany postanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila).
- W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku.
- Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwracamy wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu.
- Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku.
Rezygnacja z udziału w imprezie
Your Subtitle Goes Here
1.Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w każdym czasie zrezygnować z udziału w imprezie. Rezygnacja musi mieć formę pisemną (e-mail przesłany do biura lub listownie na adres siedziby firmy). Wówczas są Państwo zobowiązani, zgodnie z zapisami umowy, do zapłacenia opłaty za odstąpienie od umowy w imprezie turystycznej w wysokości zależnej od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej doszło do odstąpienia od umowy:
- 50 zł w przypadku odstąpienia od umowy w terminie powyżej 50 dni przed rozpoczęciem imprezy,
- 10 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 49 a 40 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
- 20 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 39 a 30 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
- 30 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 29 a 21 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
- 50 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 20 a 15 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
- 70 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 14 a 8 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
- 90 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie poniżej 8 dni przed rozpoczęciem imprezy.
2. Zachęcamy do skorzystania z usług dowolnego towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym będą Państwo mogli zawrzeć polisę Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu. Jednym z towarzystw, które świadczy taką usługę jest firma Signal Iduna.
Płatności bonem turystycznym
Your Subtitle Goes Here
WAŻNE
Poniższe informacje należy do nas przesłać niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji:
Jak dokonać płatności bonem?
Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Mrówkach) następujących informacji:
- Numeru bonu turystycznego
- Kodu obsługi płatności
- Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
- Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 30 sek.) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).
Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez
Your Subtitle Goes Here
Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:
KONTAKT PIERWSZY: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji.
KOLEJNE KONTAKTY: dzień 2, dzień 3 obozu w:
GIEWARTOWIE: w godzinach 17.00-17.45
MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30
DZIEŃ PRZEDOSTATNI obozu w:
GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00-15.45
MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30
WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał. Bardzo prosimy o niezabieranie drogich aparatów telefonicznych.
W DNIU ROZPOCZĘCIA TURNUSU WIECZOREM LUB NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA DO GODZINY 9.00 otrzymają Państwo sms od wychowawcy, który w ten sposób przekaże Państwu swój numer kontaktowy. Sms zostanie wysłany na numer podany przez Państwa w formularzu rezerwacyjnym.
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 15.00 - 15.45. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.
Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, APARATÓW FOTOGRAFICZNYCH, PSP I INNYCH) PROSIMY USTALAĆ W INDYWIDUALNEJ ROZMOWIE Z KIEROWNIKIEM OBOZU. PROSIMY, ABY DZIECI NIE ZABIERAŁY WARTOŚCIOWYCH PRZEDMIOTÓW, W TYM TAKŻE DROGICH APARATÓW TELEFONICZNYCH, SZCZEGÓLNIE MŁODZIEŻ.
Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
Your Subtitle Goes Here
- Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia zobowiązani są przedstawić zaświadczenie lekarskie potwierdzające możliwość udziału w imprezie turystycznej o charakterze sportowo-rekreacyjnym.
- Opieka medyczna dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ.
- W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto.
- W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę to skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty.
- Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy rodzic/opiekun prawny może zostać zobowiązany do natychmiastowego odbioru uczestnika lub poniesienia kosztów i przejęcia na siebie odpowiedzialności za skutki wynikające z tego tytułu. Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku.
- Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zobowiązani są przedstawić zaświadczenie lekarskie potwierdzające możliwość udziału w imprezie turystycznej o charakterze sportowo-rekreacyjnym.
- W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, złamania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. W przypadku gdy opieka w tym terminie nie zostanie przejęta, rodzic/opiekun prawny może zostać obciążony kosztami indywidualnej opieki zorganizowanej dodatkowo dla uczestnika.
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
Your Subtitle Goes Here
- Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich jest możliwy wówczas, gdy dziecko ukończyło lat 8.
- W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz.
- Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż., liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób.
- Ewentualna zmiana profilu obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego dokonywana jest tylko w miarę dostępności miejsc i nie powoduje zwrotu różnicy w cenie, może natomiast wiązać się z dodatkową opłatą w przypadku wyboru profilu droższego.
- Zalecamy deponowanie pieniędzy i wartościowych przedmiotów w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport zastrzega, że w przypadku niezdeponowania pieniędzy i wartościowych przedmiotów u instruktora, odpowiedzialność za ewentualne zgubienie lub kradzież może być wyłączona.
- Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. Odzież pozostawiona w ośrodku odsyłana jest na Państwa koszt.
Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. - W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy.
- Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy.
- Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp
Posiłki, diety, zakwaterowanie
Your Subtitle Goes Here
- POSIŁKI, DIETY
W każdym ośrodku uczestnicy otrzymują 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). Godziny posiłków wskazujemy w planie dnia zamieszczonym przy każdym z obozów. Dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem.
W GIEWARTOWIE I MRÓWKACH stworzyliśmy dla Państwa dzieci jadłospis, który pozwala nam wprowadzać etapami zasady racjonalnego żywienia, opartego na naturalnych produktach. Naszych dostawców staramy się weryfikować i kupować produkty najwyższej jakości. Do każdego posiłku włączamy jak najwięcej warzyw, owoców i zdrowych produktów w zachęcającej formie. Zupy, sosy są zagęszczane warzywami oraz śmietaną, nie mąką. Ograniczyliśmy do minimum spożycie cukru zastępując go często miodem lub ksylitolem. Podajemy zawsze świeże, smaczne, dobrze doprawione potrawy. Nie podajemy jedzenia z puszek, nie korzystamy z kostek rosołowych, wykorzystujemy wyłącznie naturalne przyprawy i mieszanki warzywne bez glutaminianu sodu. Podajemy czystą wodę lub wodę z cytryną, pomarańczami i miodem zamiast napoi gazowanych, słodzonych soków itp. Ciepłe napoje to herbata, prawdziwe kakao i kawa zbożowa. Stosujemy wyłącznie jogurty naturalne najlepszej jakości i na ich bazie przygotowujemy desery.
Ze względu na częste kontrole Sanepid’u prosimy, aby dzieci nie przywoziły ze sobą zapasów jedzenia, napojów, słodyczy. Dzieci otrzymują 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek. W każdej chwili mogą otrzymać wodę lub wodę z sokiem. Na terenie ośrodków znajdują się sklepiki, w których można dokonać drobnych zakupów. Produkty w nich sprzedawane są świeże i zawsze odpowiednio przechowywane. Chipsy, napoje gazowane, cukierki, czekolada itp. przewożone przez dzieci często są konsumowane w całości dnia pierwszego, co niejednokrotnie kończy się bólami brzucha lub dzieci nieumiejętnie przechowują żywność, która się psuje lub którą atakują wszędobylskie owady :).
DIETY W przypadku potrzeb wynikających z zachowania diety, konieczne jest zaznaczenie tego faktu w formularzu rezerwacyjnym, a następnie szczegółowe pisemne ustalenia zawarte w karcie kwalifikacyjnej. Maile w sprawie ustalenia szczegółów diety prosimy kierować: giewartow@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Mrówkach). Przykładamy ogromną wagę w przygotowanie diet specjalnych tym bardziej, że niektóre z nich wymagają specjalnych warunków sanitarnych, oddelegowania jednej osoby do ich przygotowania, a także zakupów w wyspecjalizowanych sklepach.
DIETY SPECJALNE (dodatkowo płatne):
- Celiakia – dopłata 200-250 zł za turnus
- Dieta bezglutenowa – dopłata 140 -180 zł za turnus
- Wegańska – dopłata 140 -180 zł za turnus
- Wegetariańska – bez dopłat
- Wybiórcza – od 120 zł za turnus - do uzgodnienia
2. ZAKWATEROWANIE
Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii organizatora.
Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośby przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed wyjazdem. Jeżeli wyślą Państwo taką prośbę później postaramy się spełnić prośbę, ale może się zdarzyć, że nie będzie to możliwe. Zmiany zakwaterowania na miejscu w ośrodku często są niemożliwe. Maile z prośbą o wspólne zakwaterowanie prosimy kierować: giewartow@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (dot. pobytu w ośrodku w Mrówkach).
W przypadku ośrodków w Giewartowie oraz Mrówkach standard domków oraz pokoi nad stołówką jest jednakowy. W Giewartowie nad stołówką zamieszkują instruktorki, dlatego najczęściej kwaterujemy tam dziewczynki. Zaspokaja to ich częstą potrzebę kontaktu, szczególnie w przypadku najmłodszych uczestniczek naszych obozów.
Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb, kwaterujemy w jednym domku/pokoju/pawilonie równolatki, ewentualnie różnica wieku może wynieść rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci.
W każdym z ośrodków prócz wyznacznika wieku i płci uczestników ważnym argumentem przy zakwaterowaniu jest ta sama grupa zajęciowa. W miarę możliwości dążymy do tego, aby w jednym miejscu zakwaterowania mieszkali uczestnicy tego samego obozu. Nierzadko jednak, z uwagi na konieczność dopasowania wieku i płci, w jednym domku/pokoju/pawilonie mieszkają uczestnicy 2 lub 3 obozów.
Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, w miarę możliwości przekwaterowujemy dzieci.
Prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii i jednocześnie zapewniamy, że system ten opracowany został na podstawie wieloletniego doświadczenia, rozmów z pedagogami, psychologami i dziećmi.
OŚRODEK W GIEWARTOWIE
W ośrodku Michasiówka w Giewartowie stworzyliśmy dwie strefy:
- Strefę Młodzika 8-10 lat
- Strefę Juniora 10-12 lat
uczestnicy kwaterowani są w ramach stref:
- w domkach drewnianych składających się z 4 lub 6 pokoi. Przy każdym pokoju znajduje się zadaszony taras. Pokoje w domkach są 5 lub 6 osobowe, każdy ma osobne wejście i własną łazienkę
- w domkach drewnianych typu studio z łazienkami. W każdym domku znajdują się dwa pokoje 3 i 5 osobowy. Każdy domek ma taras
- w pokojach 3-6 osobowych z łazienkami, zlokalizowanymi na piętrze budynku pięknej, klimatycznej stołówki.
UWAGA! Wybór miejsca zakwaterowania należy do Organizatora. Jednak będziemy strać się spełniać Państwa prośby. Trzeba je jednak przesłać do nas drogą e-mailową, najpóźniej 14 dni przed wyjazdem i otrzymać od nas pisemne potwierdzenie.
OŚRODEK W MRÓWKACH
W ośrodku Sun Sport w Mrówkach stworzyliśmy dwie strefy:
- Strefę Junior 12-14 lat
- Strefę Młodzieży 14-17 lat
uczestnicy kwaterowani są w ramach stref:
- w domkach murowanych typu studio (domki składają się z dwóch pokoi: 7 i 3 os. oraz dwóch łazienek), każdy domek posiada taras lub
- w domkach murowanych 6 os. łazienkami i tarasami lub
- w pokojach zlokalizowanych w pawilonie, 4-7 osobowych z łazienkami, każdy pokój posiada balkon.
UWAGA! Wybór miejsca zakwaterowania należy do Organizatora. Jednak będziemy strać się spełniać Państwa prośby. Trzeba je jednak przesłać do nas drogą e-mailową, najpóźniej 14 dni przed wyjazdem i otrzymać od nas pisemne potwierdzenie.
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
Your Subtitle Goes Here
-
- Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast.
- Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo.
- Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie.
- Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość.
- W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej.
- Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych.
- Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura.
- Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu w wysokości określonej w pkt 4.1 OWU.
- Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty wskazana jest w tabeli transportowej przy każdej imprezie.
- Transport może odbywać się autokarem lub busem.
- Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach.
- Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu.
- Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki.
- Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy.
- Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia.
- Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu.
- Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut.
- Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu.
- Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców.
- Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji.
- Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785.
- Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
– 1 dużej torby, której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
– bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. - Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy.
- Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby.
- Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego.
- W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnego prosimy o:
-
- przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku:
- w Giewartowie między godz. 15.00 a 17.00
- w Mrówkach do Strefy Junior 13-14 lat między godz. 15.00 a 16.00
- w Mrówkach do Strefy Młodzieży 14-17 lat między godz. 16.00 a 17.00
-
- odbiór dzieci w dniu zakończenia wypoczynku:
- w Giewartowie między godz. 9.00 a 11.00
- w Mrówkach do Strefy Junior 13-14 lat między godz. 8.30 a 10.30
- w Mrówkach do Strefy Młodzieży 14-17 lat między godz. 9.00 a 11.00
-
- Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00.
- Gdyby chcieli Państwo odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru.
- W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ.
Zdjęcia, Facebook
Your Subtitle Goes Here
-
Na naszej stronie facebookowej zamieszczamy króciutkie relacje fotograficzne, czasem filmowe z naszych obozów. To fantastyczny sposób, abyście mogli Państwo poczuć atmosferę naszych obozów, podejrzeć jak bawią się dzieci, jak zdobywają nowe doświadczenia i przeżywają wyjątkowe chwile 🙂
Na Instagramie sun_sport_obozy pojawiać się będą relacje filmowe, a na sunsportowym YouTube po zakończeniu sezonu mogą być dostępne relacje filmowe.
W cyfrowej chmurze (jakiej, poinformujemy Państwa e-mailowo) zamieszczane będą ZDJĘCIA wykonane podczas turnusu. Zdjęć z turnusu zwykle jest przynajmniej kilkaset, a dzieci na turnusie około 250 J.
- Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka, w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich.