SHOW JUMP 

Ośrodek "Nowy Dworek" w Nowym Dworku

Podstawowe informacje:

WIEK

Od 12-16 lat

OŚRODEK

"Nowy Dworek"

MAPA

Zobacz na mapie

FAQ

Strefa rodzica

WAŻNA INFORMACJA!

ten obóz jest przebojem wśród dziewcząt

Energetyczne, pełne pasji i radości sunsportowe show! Jumping frog to najnowszy przebój wśród dziewczyn dbających o kondycję i dobrą zabawę! Dobrze dobrane elementy treningu na trampolinach sprawią, że tkanka tłuszczowa będzie się rwała, żeby opuścić wasze ciało 🙂 Jesteście przekonane, że trampoliny to tylko trening w sali fitness? Nic bardziej mylnego! W sunsportowym świecie proponujemy leśne klimaty i wodne, wyskokowe szaleństwa. Przy okazji solidnej dawki aktywności odpoczniecie w przepięknym lesie nad brzegiem jeziora, naładujecie baterie, poznacie wspaniałych ludzi i zdobędziecie nowe doświadczenia! 

Zajęcia: codziennie 4 bloki zajęciowe, każdy od 1,5 do 3 godzin. 

. 

 

ZAJĘCIA SHOW JUMP

JUMP  JUMP co zrobić żeby doskonale się bawić i zadbać o piękną figurę? Skakać! Coraz wyżej  i coraz szybciej. Po takim treningu tkanka tłuszczowa będzie się rwać żeby opuścić Wasze ciało 🙂

TURNIEJ JUMP IN  – możliwość sprawdzenia talentu scenicznego i własnych możliwości 😉 Liczba zawodników nieograniczona! Ten turniej to okazja do prezentacji poziomu szaleństwa jumpowych maniaków.  

TRAMPOLINA WODNA – chwila niepewności, zastrzyk adrenalinki, tafla wody i skok. Sami zdecydujecie, jak spektakularny to będzie lot! 

COLOR JUMP – chwila oddechu….. czas radości i fantastycznej zabawy! Połączymy siły z grupą Holi, a Nowy Dworek wypełni feeria barw i szaleństwa 😉  

ZAJĘCIA WODNE

SIATKÓWKA PLAŻOWA  – słońce, piasek, akcja, koordynacja i szybka reakcja. Która z drużyn wykaże się refleksem i sprawnością? 

BALONIADA – zamienimy piłkę do siatki na baloniki z wodą . Mokry przegrywa . 

ZAJĘCIA WODNE - piłka wodna – połączenie wytrzymałości i techniki najlepszych pływaków z piłkarską kreatywnością w rozgrywaniu akcji i umiejętnością walki o piłkę lub kosz wodny – świetna zabawa i wcale nie musicie umieć pływać, a jedynie doskonale trafiać do celu!  

KAJAKI BEZBURTOWE (kajaki jedno lub dwuosobowe) -  jak wiosłować, płynąć, kontrować i wodować kajak. Uzbrojeni w  niespożyte siły i dobry humor wyruszamy na wyprawę po jeziorze. 

KAJAKARSTWO (kajaki klasyczne dwuosobowe) – żadnego reżimu treningowego! Kilka słów teorii, kilka wskazówek technicznych i próbujemy swych sił w spotkaniu z dziką przyrodą!  Ruszamy odkryć nowe szlaki! 

ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNO-SPECJALISTYCZNE

ŁUCZNICTWO – celne oko, poprawna postawa i odpowiednia technika. Pewna ręka i odrobina cierpliwości, a „10” będzie na Waszym koncie! 

WYPRAWA ROWEROWA – zapraszamy na BIKE DAY :). Zabierzemy was w leśne ostępy i na malownicze wiejskie drogi, nie zawsze wytyczonymi ścieżkami 🙂 Po „ostrych kołach” strefa relaksu na zielonej trawce. UWAGA! Wymagana karta rowerowa. 

GRY I ZABAWY INTEGRACYJNE

NOWOŚĆ!! PRZEPRAWA LINOWA - jak bardzo jesteś  w stanie zaufać koledze? Odrzuć wątpliwości, poznaj technikę i zmierz się z czasem! Pamiętaj, zadanie zostanie zaliczone, jeżeli po drugiej stronie przepaści 😉 wyląduje duet! 

NOWOŚĆ!! ARMWRESTLING – brak limitu czasowego, wytrzymałość oraz szybkość ruchu to słowa klucze. Ważny jest też potencjał zawodnika, ale pamiętajcie, że nie wygrywa się z potencjałem, ale siłą i przygotowaniem psychicznym 😉  

NOWOŚĆ!!  LABIRYNT – gra integracyjna, w której współdziałanie, sprawność i spryt pozwolą dotrzeć do celu i ….  znaleźć drogę powrotną!  

LIGA BARW – pojedynek drużyn na szybkość, spryt, zręczność, gibkość i dobrą zabawę. Która drużyna zasługuje na zwycięstwo? Ta, która ma nieograniczoną wyobraźnię! 

CORNHOLE – brzmi zagadkowo i nie będziemy rozwiewać waszych domysłów  powiemy tylko: ćwiczcie celność  

GRA TERENOWA – fascynująca rozgrywka drużynowa. Autorzy scenariusza nie raz Was zaskoczą .  

PODCHODY - podążymy śladem znaków, ukrytych zagadek i rebusów,  by sprawdzić, co kryje tajemnicze hasło!  

BADMINTON - lotka podczas prawidłowego smeczowania jest zbliżona do prędkości, z jaką poruszają się bolidy Formuły 1!  Takiej prędkości nie wymagamy, ale precyzji i zwinności tak! 

PLAY OFF, CZYLI: PING-PONG , KOSZYKÓWKA, PIŁKA SIATKOWA – poznamy zasady profesjonalnej gry, triki godne mistrzów no i smak zwycięstwa! 

KROKIET – boisko, drewniany młotek i kula – kto najszybciej przetoczy kulę wg ustalonego schematu? 

BULE – rzucanie metalowymi kulami w kierunku cochonnet (franc. prosiaczek), u nas zwanego świnką  Tylko nie wyrzuć świnki z pola! 

UNIHOKEJ – bramki są dwie, piłka jedna, gwiazd meczu może być wiele , czyli ciąg dalszy trawiastych rozgrywek drużynowych.   

BATUT – superzabawa także dla tych całkiem dużych. Dla najwyżej skaczących spadochron – tak na wszelki wypadek . 

TAG RUGBY  - refleks i dobra kondycja to atut zawodników bezkontaktowej odmiany rugby. 

MEGAZBIJAK – fascynująca rywalizacja obozowiczów na gibkość, spryt i poczucie humoru       Tradycyjny zbijak w megawydaniu.  

QOOLTURKA – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów przy Scrabblach, rozgrywek pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas długich rozmów o życiu, przyjaźni, miłości.  Muza dobra, bo wybrana przez Was, towarzystwo najlepsze, bo nasze własne .  

SUPERGAME - wspólnie stworzymy atmosferę dobrej zabawy i  przyjacielskiej rywalizacji. Doprowadzimy do burzy mózgów podczas gier planszowych, ostrego dopingu przy grze piłkarzykami stołowymi i szaleństwa emocji podczas ping-ponga  

ZAJĘCIA LINOWE 

NOWOŚĆ!! LINOWY TOR PRZESZKÓD – system przeszkód zawieszonych na wysokości kilku metrów, niektóre z nich lekkie, łatwe i przyjemne, ale znajdą się też ekstremalne wyzwania dla śmiałków poszukujących wrażeń. Podejmujecie wyzwanie?  Do pokonania ścianka wspinaczkowa, skok życia  na linie, ruchome klocki linowe, a na koniec dynamiczna podróż, czyli zjazd tyrolski. Oczywiście uprząż, zabezpieczenia i opieka instruktorska czynią to zadanie absolutnie bezpiecznym ale jednak... adrenalina skacze aż po cebulki włosów. 

ZJAZD TYROLSKI – dynamiczna podróż na stalowej linie nie należy do codzienności. Świadomość zabezpieczenia specjalistycznym sprzętem asekuracyjnym z pewnością pomoże w tej próbie nerwów!  

SKRZYNKI -  wspinaczka polegająca na wejściu na jak największą liczbę skrzynek. Zawieszeni na linie asekuracyjnej budujecie chwiejną wieżę i na fali ekscytacji oddajecie szalony skok w dół! 

PAJĘCZA SIEĆ -  gęsta sieć lin rozpiętych między drzewami. Od Was zależy, którą z dróg wspinaczki wybierzecie.  Jej pokonanie  wymaga okiełznania wyobraźni,  nieco odwagi i trochę więcej sprawności. 

ZAJĘCIA ROZRYWKOWE

DYSKOTEKA I KARAOKE –  impreza dla licznego grona fanów muzyki pop, hip-hop i nie tylko.  Entuzjaści rocka też znajdą coś dla siebie. Muzę dostosujemy do waszych oczekiwań.  Konieczna jest odważna prezentacja skali głosu i umówmy się, że faktyczne umiejętności nie mają tu żadnego znaczenia . 

Wasza muzyka, wasza choreografia i wasze decybele! 

KINO LETNIE –  wspólnie przygotujemy filmowy „rozkład jazdy” – od kina męskiego, przez przygodę, obyczaj po komedie romantyczne.  

THE END –  koniec obozu, koniec wspólnie spędzonych dni, ale początek wspaniałych przyjaźni. Wiele łez i mnóstwo śmiechu przy projekcji obozowego życia zatrzymanego w kadrze.  Ostatnie spotkanie, wymiana mailowo-telefoniczna i do zobaczenia za rok! No może być początek czegoś nowego . 

KAWIARENKA – żarliwe walki podczas konkursu gier planszowych, towarzyska gra MAFIA, czyli rozgrywka pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością , mini recital już odkrytych lub dopiero rodzących się talentów , brawurowe karaoke obozowego chóru , a wszystko to w wieczornej scenerii, w blasku świec, w tle Wasza własna muzyczna lista przebojów, a w dłoniach kubek gorącej czekolady . 

OGNISKO - wieczór, trzaskający ogień, gitarowe dźwięki i fantastyczna atmosfera wspólnej zabawy . 

ZAJĘCIA EDUKACYJNE

ZAJĘCIA Z PIERWSZEJ POMOCY – sytuacja, w której ktoś będzie potrzebował pierwszej pomocy może się zdarzyć w każdym momencie. Każdy z nas powinien być przygotowany na takie zdarzenie, umieć zachować zimną krew i podjąć właściwe działania. Od nas, od naszych umiejętności może zależeć ludzkie życie. Przeprowadzimy warsztaty udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Udowodnimy, że to wcale nie jest takie trudne, a może uratować człowieka! 

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian realizujemy różnorodne zajęcia sportowo-rekreacyjne.

CO ZABRAĆ NA OBÓZ?

standardowe wyposażenie każdego obozowicza (szczegóły w ABC sunsportowego podróżnika), dodatkowo wygodny strój do zajęć specjalistycznych.  

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osoby – termin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym.
  3. Numer konta: BANK PKO SA, nr 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności imię i nazwisko uczestnika imprezy.
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: w przypadku imprez w Giewartowie: giewartow@sun-sport.pl, w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, wskazanie w formularzu rezerwacyjnym rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu. 
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest przesłanie maila z prośbą o wystawienie FV na adres giewartow@sun-sport.pl (dotyczy imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (imprezy w Mrówkach). Można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.  
  7. Wszystkie zmianypostanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila). 
  8. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  9. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwracamy wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  10. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 
Rezygnacja z udziału w imprezie

1.Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w każdym czasie zrezygnować z udziału w imprezie. Rezygnacja musi mieć formę pisemną (e-mail przesłany do biura lub listownie na adres siedziby firmy). Wówczas są Państwo zobowiązani, zgodnie z zapisami umowy, do zapłacenia opłaty za odstąpienie od umowy w imprezie turystycznej w wysokości zależnej od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej doszło do odstąpienia od umowy:

  • 50 zł w przypadku odstąpienia od umowy w terminie powyżej 50 dni przed rozpoczęciem imprezy,
  • 10 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 49 a 40 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 20 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 39 a 30 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 30 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 29 a 21 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 50 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 20 a 15 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 70 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 14 a 8 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 90 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie poniżej 8 dni przed rozpoczęciem imprezy.

2. Zachęcamy do skorzystania z usług dowolnego towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym będą Państwo mogli zawrzeć polisę Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu. Jednym z towarzystw, które świadczy taką usługę jest Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie.

Płatności bonem turystycznym

Oto odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące bonu turystycznego:

Jak skorzystać z bonu?

  • Nie muszą Państwo składać wniosku o przyznanie bonu, trzeba go jedynie aktywować.
  • Bon turystyczny zostanie wygenerowany w systemie teleinformatycznym, po zarejestrowaniu się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS).

Jak wygląda bon?

  • Bon będzie miał formę elektroniczną.
  • Będzie to unikalny, 16-cyfrowy numer bonu oraz kod obsługi płatności będący kombinacją cyfr i liter.
  • Informacje te otrzymają Państwo za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.

Jak dokonać płatności bonem?

Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Mrówkach) następujących informacji:

  • Numeru bonu turystycznego
  • Kodu obsługi płatności
  • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
  • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 30 sek.) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).

Czy można wymienić bon na gotówkę?

Bonu nie można wymienić na gotówkę lub inne środki płatnicze.

Do kiedy ważny jest bon turystyczny?

Bon jest ważny do 31 marca 2022 roku.

Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez

Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:  

 

KONTAKT PIERWSZY: dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka. W tym dniu wychowawca zbierze telefony po obiadokolacji. 

 

KONTAKT DRUGI: dzień 2. obozu w:

 

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00 - 15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

KONTAKT TRZECI: dzień 3. obozu w:

 

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00 - 15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

 

KONTAKT CZWARTY: dzień przed zakończeniem turnusu w:

 

GIEWARTOWIE: w godzinach 15.00 - 15.45

MRÓWKACH: w godzinach 13.30 - 14.30

 

 

WAŻNE: Jeżeli z jakiegoś powodu uznają Państwo, że konieczny jest częstszy kontakt, możliwe jest ustalenie indywidualnych zasad kontaktu z dzieckiem. Wówczas prosimy o ustalenie dni i godzin w bezpośredniej rozmowie z kierownikiem obozu (nr publikujemy przed rozpoczęciem turnusu w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW). Taki indywidualnie ustalony kontakt odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu wychowawcy. Dziecko będzie mogło rozmawiać tak długo, jak będzie tego potrzebowało i w sytuacji, w której nikt (także wychowawca) nie będzie mu przeszkadzał. 

W DNIU ROZPOCZĘCIA TURNUSU WIECZOREM LUB NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA DO GODZINY 9.00 otrzymają Państwo sms od wychowawcy, który w ten sposób przekaże Państwu swój numer kontaktowy. Sms zostanie wysłany na numer podany przez Państwa w formularzu rezerwacyjnym.

RODZICE, KTÓRZY PRZYWIOZĄ SWOJE DZIECKO OSOBIŚCIE DO OŚRODKA będą mogli spisać numer telefonu wychowawcy z tablicy informacyjnej.

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 15.00 - 15.45. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.  

Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu. Prosimy, aby dzieci nie zabierały wartościowych przedmiotów, w tym także drogich aparatów telefonicznych. MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe. 

ZDJĘCIA – pamiętajcie Państwo, że na każdym turnusie wykonujemy kilka tysięcy zdjęć. W trakcie trwania obozu krótkie relacje fotograficzne można oglądać na naszym Facebook’u, a po zakończeniu sezonu letniego można zarejestrować się w naszym Fotobanku https://sun-sport.pl/fotobank/ i uzyskać kod dostępu do wszystkich zdjęć wykonanych podczas turnusu. 

 

Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu. 
  2. Opieka medyczna dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ. 
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto. 
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę to skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty. 
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu.Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku. 
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń. 
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, złamania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. 
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat. 
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz. 
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż.,liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób. 
  4. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport. 
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia. 
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. Odzież pozostawiona w ośrodku odsyłana jest na Państwa koszt.
  7. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. 
  8. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy. 
  9. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy. 
  10. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy. 
  11. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp.
Posiłki, zakwaterowanie
  1. W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych. 
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz. 
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośbę można do nas skierować najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem turnusu.
    Maile prosimy wysyłać w przypadku imprez w Mrówkach na adres
    : mrowki@sun-sport.pl, a w przypadku imprez w Giewartowie  giewartow@sun-sport.pl.
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki lub w pawilonie, w pokojach 4-6 osobowych z łazienkami. Każdy pokój posiada balkon. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  6. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie staramy się, aby różnica wieku wynosiła rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci. 
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
  1. Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty wskazana jest w tabeli transportowej przy każdej imprezie.
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem.
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    – 
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    – 
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z  transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 
Zdjęcia, facebook
  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów na naszym Facebook'u. Dla każdego turnusu zostaje założony ALBUM, w którym zamieszczane będą zdjęcia wykonane podczas całego turnusu.
  2. Relacje zamieszczamy także na naszym Instagramie i YouTube.
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 
Regulamin wypoczynku COVID

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM WYPOCZYNKU DLA UCZESTNIKÓW ORAZ ICH RODZICÓW DOSTĘPNYM TUTAJ

SHOW JUMP
TURNUS DATA LICZBA DNI WIEK UCZESTNIKÓW* CENA W PLN - ZAKWATEROWANIE W DOMKU
2 02.07-11.07.2018 10 12-16 lat 1790,00
3 11.07-20.07.2018 10 12-16 lat 1790,00
4 20.07-29.07.2018 10 12-16 lat 1790,00
5 29.07-07.08.2018 10 12-16 lat 1790,00
* najstarsze dzieci, które mogą wziąć udział w obozie to roczniki 2002

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE:  

program, wyżywienie 4 x dziennie, a w przypadku wyprawy: śniadanie, suchy prowiant, kolacja (dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem), kadra, opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, zakwaterowanie: 

  • w drewnianych domkach 6 osobowych (typu studio: 3+3+łazienka) z pełnym węzłem sanitarnym 

CENA NIE OBEJMUJE:

transportu (patrz zakładka TRANSPORT). 

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY

NOWY DWOREK LATO 2018

MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU*

CENA ZA TRANSPORT*

PLN

BYDGOSZCZ

160,00

KALISZ

150,00

POZNAŃ

150,00

ŁÓDŹ (STRYKÓW)

180,00

SZCZECIN

180,00

WROCŁAW

180,00

KATOWICE

190,00

WARSZAWA

190,00

* TRANSPORT ODBYWA SIĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD WARUNKIEM WYJAZDU Z DANEGO MIASTA MINIMUM 10 OSÓB!!

MIEJSCA I GODZINY WYJAZDU BĘDĄ DOSTĘPNE W BIURZE NA 3-5 DNI PRZED DNIEM ROZPOCZĘCIA IMPREZY.

Informacje nt. transportu
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

OŚRODEK "NOWY DWOREK" W NOWYM DWORKU K. ŚWIEBODZINA NAD JEZIOREM PAKLICKO WIELKIE

Ośrodek Wypoczynkowy Nowy Dworek położony jest wśród  pięknych lasów, w sercu pojezierza lubuskiego, tuż nad brzegiem jeziora Paklicko Wielkie.  Linia brzegowa z licznymi zatoczkami, cyplami i wysepką tworzy niezwykle malowniczy krajobraz. Ośrodek jest ogrodzony, posiada bezpośredni dostęp do wody i piękną plażę.  Długo szukaliśmy takiego pięknego miejsca! I w końcu jest! Specjalnie dla Was! 

Na terenie ośrodka dysponujemy:

  • bazą sportową:
    • polem paintballowym 
    • linowym torem przeszkód  
    • boiskami do koszykówki, piłki nożnej, koszykówki 
    • stanowiskiem strzeleckim - wiatrówka 
    • stanowiskiem strzeleckim - łucznictwo 
    • militarnym torem przeszkód 
    • stanowiskami linowymi ( pająk, skrzynki, tyrolka ) 
    • innowacyjną przestrzenią do gier paintball’owych, ASG i zajęć taktycznych – GameHouse, 
    •  3 strefami relaksu ( batut, leżak, muzyka ) 
  • plażą 
  • kąpieliskiem 
  • dużym pomostem
  • stołówką 
  • świetlicą (sala gier: piłkarzyki, ping-pong) 
  • tarasem widokowym 
  • kawiarenką 
  • wiatą grillową 

Galeria zdjęć - Ośrodek

Galeria zdjęć - Domki

Galeria zdjęć - Pawilony

DOJAZD

do Ośrodka Kolonijno-Wypoczynkowego „Nowy Dworek” w Nowym Dworku

Drodzy Państwo w trosce o szybki i bezproblemowy dojazd  postanowiliśmy stworzyć mapę dojazdu  do Ośrodka w Nowym Dworku. Opisy dojazdu znajdują się na obrazkach w postaci strzałek oraz u dołu zdjęć w postaci dodatkowe opisu tekstowego.

Dodatkowe informacje po dotarciu do ośrodka.

Prosimy kierować się do bramy głównej.

W strefie parkingowej czekać będą na Państwa nasi instruktorzy, którzy pomogą w organizacji ruchu oraz wskażą miejsca do zaparkowania.

Prosimy zachować szczególną ostrożność i dostosować się do komunikatów instruktora.

Następnie zapraszamy do punktu zakwaterowania dzieci, gdzie czekać będą na Państwa instruktorzy oraz pani pielęgniarka.

DOKUMENTY

Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową):

 

  • umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa”
  • oraz kartę kwalifikacyjną.

Prosimy też o dokładne zapoznanie się z ofertą opublikowaną na naszej stronie www.sun-sport.pl 

 

Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej wystawienia (jest to termin tożsamy z terminem wpłaty zaliczki) na adres: 

 

Karta kwalifikacyjna stanowi dla nas bardzo ważny dokument. Dlatego prosimy, aby uwzględnić w niej wszystkie istotne informacje na temat stanu zdrowia dziecka. Jeżeli dziecko musi przyjmować na stałe leki konieczne jest zlecenie lekarskie (znajduje się ono w karcie i musi je wypełnić i podpisać lekarz). Wyłącznie zlecenie lekarskie umożliwi podawanie na stałe leku dziecku (dotyczy to wszystkich leków podawanych regularnie: od witaminy C począwszy, poprzez suplementy, kończąc na lekach związanych z poważnymi schorzeniami).

Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe, aby dzieci samodzielnie przyjmowały leki. Lekarstwa prosimy przekazywać w oryginalnych opakowaniach i blistrach. Opakowanie powinno być opisane imieniem i nazwiskiem dziecka. W przypadku transportu zorganizowanego przez biuro leki należy przekazać opiekunowi transportu, natomiast w przypadku, gdy Państwo samodzielnie przywozicie dziecko do ośrodka prosimy leki przekazać pani pielęgniarce.

Prosimy o jak najszerszą informację, tak abyśmy mogli w pełni zaopiekować się Państwa pociechą. Zawierać ona może wszystkie istotne wiadomości, które Państwa zdaniem mogą nam pomóc w sprawowaniu opieki. Zarówno te dotyczące bezpośrednio stanu zdrowia dziecka (np. dolegliwości lub objawy występujące u dziecka, nazwy leków podawanych przy okazji codziennych, drobnych zdarzeń np. bólu głowy, brzucha, zęba itp.), ale także te dotyczące jego indywidualnych zachowań, obaw, odnajdywania się w grupie rówieśniczej itp.  Wszystkie te informacje pozwolą nam nie tylko troskliwie zająć się dziećmi, ale przede wszystkim odpowiednio reagować w sytuacji choroby lub wypadku. Prosimy nie pakować dziecku żadnych leków (chyba, że ich podawanie wynika ze zlecenia lekarskiego).

 

Otrzymanie skanu dokumentów, po ich uważnym sprawdzeniu, zawsze potwierdzamy e-mailowo. Jeżeli nie odeślą Państwo w wyznaczonym terminie któregoś z dokumentów system będzie wysyłał automatyczne e-maile z przypomnieniem. Także wówczas, gdy odeślą Państwo tylko jeden dokument, a wciąż będzie brakowało drugiego.

 

UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz. 

PŁATNOŚCI, BON TURYSTYCZNY

  • Zaliczka wynosi minimum 400 złotych i płatna jest w ciągu 7 dni od dnia wystawienia umowy. Dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie sms  i e-mail.

 

  • Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy (dzień, w którym należność powinna być na naszym koncie znajduje się w umowie). Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie sms  i e-mail.

 

  • Rabat. Jeżeli dokonują Państwo rezerwacji w czasie obowiązywania promocji, chęć skorzystania z wybranego rabatu należy wskazać w formularzu rezerwacyjnym. Wówczas zostanie on uwzględniony w umowie. Jednakże, prosimy pamiętać, że warunkiem jego utrzymania są terminowe płatności (wszystkie raty) oraz terminowy zwrot dokumentów (podpisanej umowy i wypełnionej karty kwalifikacyjnej). UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego rabatu.

 

  • Numer konta: BANK Pekao SA 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy.

 

  • Jak dokonać płatności bonem?

    Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (w przypadku imprez w Mrówkach) następujących informacji:

    • Numeru bonu turystycznego
    • Kodu obsługi płatności
    • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
    • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 2 minut) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).

FAKTURY

  • Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. 
  • Bardzo prosimy o sprawdzenie w firmie, na kogo ma zostać wystawiona FV (na Państwa, dziecko, firmę) tak, aby uniknąć wystawiania korekt.  
  • Standardowo FV zawiera następujące informacje: 
    • termin i miejsce wypoczynku 
    • imię i nazwisko uczestnika 
    • informację „wypoczynek dzieci i młodzieży” 
  • W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wysłanie e-maila: w przypadku imprez w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl, w Giewartowie  giewartow@sun-sport.pl. Prośba musi wpłynąć z adresu e-mail, który wskazali Państwo w umowie do korespondencji z nami.
  • FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy.  
  • Wniosek o wystawienie FV można zgłosić najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! 
  • FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 

Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do wglądu:

Każdy uczestnik jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków na sumę 10 tys. zł (Warta Travel Plus, pakiet podstawowy)). Z ogólnymi warunkami ubezpieczenia można zapoznać się na stronie www.warta.pl.

PODOBNE DO TEJ OFERTY

HOLI GAME, HOLI DAY

Zobacz ofertę

JUMP DANCE

Zobacz ofertę

?

Śledź nas również na:

INSTAGRAMIE: sun_sport.pl

oraz

SNAPCHACIE: Sun Sport

KONTAKT

 

Organizator Aktywnego Wypoczynku SUN SPORT
ul. Szlak Bursztynowy 11
62-800 Kalisz
tel. kom. +48 664-932-172; +48 664-178-883

Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00
sobota dyżur 10.00-14.00

NEWSLETTER

ZAREZERWUJ !

FORMULARZ ONLINE

INFORMACJA TELEFONICZNA DOTYCZĄCA REZERWACJI:

62 502 45 40

LUB

664 932 172

X
I
Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Bądź ze wszystkimi informacjami na bieżąco. Dowiaduj się jako pierwszy o najnowszych ofertach, promocjach i artykułach ! Już 10.000 klientów subskrybuje nasze wiadomości!
Twoje informacje nigdy nie zostaną użyte w innym celu.
Udało się, sprawdź maila :)
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
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDI0MjkuMzc3MTI0NzU0NDczMiEyZDE4LjExODExNjcxNTg1MDE3ITNkNTIuNDkwNDEyNjc5ODA4NjE0ITJtMyExZjAhMmYwITNmMCEzbTIhMWkxMDI0ITJpNzY4ITRmMTMuMSEzbTMhMW0yITFzMHg0NzA0YjFlOTIzYTVjYjg1JTNBMHgyMTI0NzAyMjdmYWYzYTUwITJzU3VuU3BvcnQrTXIlQzMlQjN3a2khNWUwITNtMiExc3BsITJzcGwhNHYxNTExMTc3MzgzNjU3IiB3aWR0aD0iNjAwIiBoZWlnaHQ9IjQ1MCIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6MCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPg==
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
PHAgc3R5bGU9InRleHQtYWxpZ246IGNlbnRlcjsiPjxpZnJhbWUgc3JjPSJodHRwczovL2xhbmRpbmcubWFpbGVybGl0ZS5jb20vd2ViZm9ybXMvbGFuZGluZy9oMnQ0dTAiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6IG5vbmU7IHdpZHRoOiAzNTBweDsgaGVpZ2h0OiA3MzhweDsiPjwvaWZyYW1lPjwvcD4=