NARCIARSKO-SNOWBOARDOWY CZAD

w ośrodku z basenem, sauną i jacuzzi obóz narciarsko–snowboardowy dla dzieci i młodzieży - od ukończonych 8 do 16 lat

Podstawowe informacje:

WIEK

od 8 (skończonych) do 16 lat 🙂
narty od 8 r.ż., snowboard od 10 r.ż.

OŚRODEK

STASINDA

MAPA

Zobacz na mapie

FAQ

Strefa rodzica

WAŻNA INFORMACJA!

zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu – sprawdź

Jeżeli połknęliście już zimowego bakcyla szaleństwa na deskach i prócz kolejnych szlifów narciarsko-snowboardowego dekalogu interesuje Was czaderska zabawa, wypróbujemy z Wami  szalone elementy freestyl’u i fun’u! Jednak i Wy drogie „nówki” sportów zimowych nie musicie się martwić! Bakcyli do połknięcia ☺ jest u nas dostatek! Wystarczy choć trochę lubić zimę, śnieg i mieć ochotę na spróbowanie białego szaleństwa, a my już sprawimy, że „biały” to będzie light motive każdej kolejnej zimy! A więc śmiało po białym!

 

PROGRAM

NARTY* LUB SNOWBOARD** (wybór dyscypliny musi nastąpić w chwili rezerwacji obozu): codzienne, a czasami nocne szaleństwa na tatrzańskich stokach. Szkolenia z instruktorami odbywają się w grupach do 15 osób. Uczestnicy podzieleni są ze względu na stopień zaawansowania w jeździe. W obozie mogą wziąć udział zarówno początkujący, średniozaawansowani, jak i świetnie dający sobie radę z deskami.

* jazdy na nartach może próbować  8-latek

**UWAGA! W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).

JAZDA NOCNA (tylko na bardzo dobrze jeżdżących, początkujący zostają w ośrodku pod opieką instruktora i biorą udział w zajęciach na miejscu): czyli to, co tygrysy lubią najbardziej ☺. To czas na prawdziwie narciarsko - snowboardowe szaleństwo! Nikt nie będzie stawiał Was na baczność, pełen luz, oczywiście w granicach rozsądku.

PROGRAM APRES SKI: niestety na nartach nie da się jeździć całą dobę i kiedyś trzeba zejść ze stoku. Wiemy, że każdy z Was ma inne zainteresowania, wiemy też jak w każdym z Was rozbudzić ciekawość świata i jak zarazić nowymi pasjami. Dlatego będziemy wybierać wśród wielu fascynujących zabaw:

  • ognisko z kiełbaskami, oscypkowymi przysmakami i góralską muzyką ☺
  • dyskoteka - nie przy muzyce góralskiej chyba, że bardzo będziecie chcieli ☺,
  • turnieje gier zespołowych – ping-pong, cymbergaj, piłkarzyki stołowe, cornholle, konkursy warcabowe, układania puzzli…,
  • turniej gier planszowych – a więc burza mózgów, żarliwe starcia i smak zwycięstwa,
  • mafia – czyli towarzyska rozgrywka pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością,
  • karaoke - konieczna jest odważna prezentacja skali głosu i umówmy się, że faktyczne umiejętności nie mają tu żadnego znaczenia :-),
  • gry i zabawy integracyjne - okazja do rywalizacji i integracji, zadania, od których bolą ręce i gotuje się głowa, jednym słowem odlotowa zabawa sunsportowa ☺,
  • konkurs plastyczny – świetny pretekst do zaprezentowania talentu i zdobycia nagrody ☺,
  • sportowe zmagania – na sali gimnastycznej (zabierzcie obuwie sportowe!) zorganizujemy gry, zabawy sportowe zawody,
  • basen w ośrodku – okazja do rozruszania obolałych po stokowych szaleństwach mięśni, wodnych zabaw, podwodnych zdjęć, relaksu, relaksu, relaksu….

 

W ostatnim dniu obozu odbędą się zawody narciarsko – snowboardowe. Już bez szkolenia ale z ostrym dopingiem! Każdy uczestnik otrzyma certyfikat ze stopniem zaawansowania w jeździe, a pierwsza trójka dyplomy i nagrody.

UWAGA!

  • Drodzy Państwo, samodzielnie na obóz Narciarsko-snowboardowy czad może wyjechać dziecko, które skończyło lat 8. Dzieci młodsze zapraszamy wraz z opiekunami na imprezę Jeździ mama, jeździ tata, jeżdżę ja.
  • W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).
  • Uczestnicy obozu mieszkają wyłącznie w budynku Stasindy.
  • Jeżeli wypożyczają Państwo dla swoich dzieci od nas sprzęt, to podawane w chwili rezerwacji rozmiary stanowią dla nas tylko informację orientacyjną, a na miejscu sprzęt dobieramy indywidualnie.
  • Wychowawca Państwa dziecka prześle do Państwa swoje nazwisko i imię  sms-em dnia pierwszego wieczorem. Telefon do kierownika zostanie opublikowany na naszej stronie na 2-5 dni przed rozpoczęciem turnusu.

 

Stopnie zaawansowania w jeździe, na podstawie których tworzymy grupy zajęciowe
  • Poziom „0” – narty – osoba, która nigdy nie jeździła na nartach.
  • Poziom „1” – narty - – osoba, która potrafi zjeżdżać na nartach po „oślej łączce”, zmieniać kierunek jazdy i zatrzymać się, choć jeszcze nie opanowała tych umiejętności w stopniu dobrym, nie korzysta z wyciągów lub korzysta, ale z trudnościami.
  • Poziom „2” – narty lub snowboard – osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego.
  • Poziom „3” – narty lub snowboard – osoba pewnie poruszająca się po niebieskich i czerwonych trasach oraz swobodnie korzystająca z wyciągów, doskonaląca równoległe prowadzenie nart oraz podejmująca próby jazdy na czarnych trasach.
  • Poziom „4” – narty lub snowboard – osoba pewnie poruszająca się po wszystkich przygotowanych do jazdy stokach, w dobrym stylu i dobrą techniką jazdy.
Liczba godzin szkolenia
pierwsze dwa, trzy dni (w zależności od długości trwania turnusu) to ok. 3 godziny szkolenia przed obiadem i 1,5 godziny po obiedzie, dzień czwarty ok. 3 godziny przed obiadem, po obiedzie basen, dzień piąty ok. 3 godziny przed obiadem i 1,5 godziny po obiedzie oraz jazda nocna ok. 2 godzin, dzień 6 to 1,5 godziny jazdy na stokiem pod okiem instruktora, zawody i po obiedzie ok. 1,5 godziny szkolenia dla chętnych). Rozkład zajęć w poszczególnych dniach może ulec zmianie. W szkoleniu snowboardowym mogą brać udział wyłącznie osoby deklarujące umiejętności na minimum poziomie „2” (osoba, która zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągu orczykowego i krzesełkowego).

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian zostanie zrealizowany program możliwy do wykonania.

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie od rezygnacji
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osobytermin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym LUB skorzystanie z naszych usług, jako pośrednika przy zawieraniu polisy Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie. Szczegóły w zakładce niżej UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI.
  3. Numer konta: BANK PKO SA, nr 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy oraz w zależności od sezonu hasło "ZIMA" lub "LATO".
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: w przypadku imprez w Giewartowie: giewartow@sun-sport.pl, w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, wskazanie w formularzu rezerwacyjnym rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu. 
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest przesłanie maila z prośbą o wystawienie FV na adres giewartow@sun-sport.pl (dotyczy imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (imprezy w Mrówkach). Można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.  
  7. Wszystkie zmianypostanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila). 
  8. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  9. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwracamy wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  10. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 
Rezygnacja z udziału w imprezie

1.Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w każdym czasie zrezygnować z udziału w imprezie. Rezygnacja musi mieć formę pisemną (e-mail przesłany do biura lub listownie na adres siedziby firmy). Wówczas są Państwo zobowiązani, zgodnie z zapisami umowy, do zapłacenia opłaty za odstąpienie od umowy w imprezie turystycznej w wysokości zależnej od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej doszło do odstąpienia od umowy:

  • 50 zł w przypadku odstąpienia od umowy w terminie powyżej 50 dni przed rozpoczęciem imprezy,
  • 10 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 49 a 40 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 20 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 39 a 30 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 30 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 29 a 21 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 50 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 20 a 15 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 70 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 14 a 8 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 90 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie poniżej 8 dni przed rozpoczęciem imprezy.

2. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, jako pośrednika przy zawieraniu polisy Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie.Mogą też Państwo zawrzeć umowę ubezpieczenia z dowolnie przez siebie wybranym towarzystwem ubezpieczeniowym.

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, jako pośrednika przy zawieraniu polisy Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie.

 

Zainteresowanych Państwa prosimy o kontakt e-mailowy w sprawie ubezpieczenia: giewartow@sun-sport.pl

 

ZAKUP UBEZPIECZENIA:

 

NR TURNUSU DZIEŃ ROZPOCZĘCIA TURNUSU WIĘCEJ NIŻ 30 DNI DO ROZPOCZĘCIA TURNUSU WYKUPIENIE POLISY NA 30 DNI I WIĘCEJ DO ROZPOCZĘCIA TURNUSU1 WYKUPIENIE POLISY NA MNIEJ NIŻ 30 DNI DO ROZPOCZĘCIA TURNUSU2
1 16 stycznia 2021 17 grudnia i wcześniej 7 dni od daty wystawienia umowy i wpłaty zaliczki lub całości należności (wszystkie warunki łącznie) W dniu wystawienia umowy i wpłaty należności (wszystkie warunki łącznie)
2 23 stycznia 2021 24 grudnia i wcześniej
3 30 stycznia 2021 31 grudnia i wcześniej
4 6 lutego 2021 07 stycznia i wcześniej
5 13 lutego 2021 14 stycznia i wcześniej
6 20 lutego 2021 21 stycznia i wcześniej

 1Jeżeli do rozpoczęcia turnusu zostało więcej niż 30 dni, to ubezpieczenie można wykupić najpóźniej w ciągu 168 godzin (7 dni) od daty potwierdzonej rezerwacji wyjazdu i wpłaty całości lub zaliczki.

2Jeżeli do rozpoczęcia turnusu pozostało mniej niż 30 dni, to ubezpieczenie może zostać wystawione tylko w dniu rezerwacji wyjazdu i wpłaty całości lub zaliczki.

  

WARIANT 1 - ODWOŁANIE 100% (STAWKA ZA UBEZPIECZENIE 4,98% OD WARTOŚCI IMPREZY)

 Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie - Zwrot 100 % wpłaconej kwoty

 

 Sytuacje, w których zadziała ubezpieczenie:

  • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego dziecka
  • nagłe zachorowanie członka rodziny Ubezpieczonego dziecka wymagające natychmiastowej hospitalizacji
  • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka powodujący znaczne ograniczenie samodzielności ruchowej
  • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny Ubezpieczonego dziecka skutkujący natychmiastową hospitalizacją
  • śmierć Ubezpieczonego dziecka lub członka rodziny Ubezpieczonego
  • zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego dziecka, bezwzględnie wymagające jego obecności w okresie planowanego wyjazdu
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego dziecka, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rozboju w okresie 15 dni przed wyjazdem
  • otrzymania przez Ubezpieczone dziecko dokumentu potwierdzającego zakwalifikowanie do leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitację uzdrowiskową z Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

WARIANT 2 - ODWOŁANIE 100% + ROZSZERZENIE O CHOROBY PRZEWLEKŁE (STAWKA ZA UBEZPIECZENIE 10,37% OD WARTOŚCI IMPREZY)

Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie - Zwrot 100 % wpłaconej kwoty

Sytuacje w których zadziała ubezpieczenie:

  • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego dziecka
  • włączenie rezygnacji z imprezy spowodowane zaostrzeniem lub powikłaniem choroby przewlekłej na którą cierpi ubezpieczone dziecko przed rozpoczęciem imprezy
  • nagłe zachorowanie członka rodziny Ubezpieczonego dziecka wymagające natychmiastowej hospitalizacji
  • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka powodujący znaczne ograniczenie samodzielności ruchowej
  • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny Ubezpieczonego dziecka skutkujący natychmiastową hospitalizacją
  • śmierć Ubezpieczonego dziecka lub członka rodziny Ubezpieczonego
  • zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego dziecka, bezwzględnie wymagające jego obecności w okresie planowanego wyjazdu
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego dziecka, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rozboju w okresie 15 dni przed wyjazdem
  • otrzymania przez Ubezpieczone dziecko dokumentu potwierdzającego zakwalifikowanie do leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitację uzdrowiskową z Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

WARIANT 3 - ODWOŁANIE ALL RISK - NAJSZERSZY ZAKRES I OTWARTY KATALOG POWODÓW (STAWKA ZA UBEZPIECZENIE 14% OD WARTOŚCI IMPREZY)

Sytuacje w których zadziała ubezpieczenie:

  • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego dziecka
  • włączenie rezygnacji z imprezy spowodowane zaostrzeniem lub powikłaniem choroby przewlekłej na którą cierpi ubezpieczone dziecko przed rozpoczęciem imprezy
  • nagłe zachorowanie członka rodziny Ubezpieczonego dziecka wymagające natychmiastowej hospitalizacji;
  • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka powodujący znaczne ograniczenie samodzielności ruchowej;
  • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny Ubezpieczonego dziecka skutkujący natychmiastową hospitalizacją;
  • śmierć Ubezpieczonego dziecka lub członka rodziny Ubezpieczonego;
  • zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego dziecka, bezwzględnie wymagające jego obecności w okresie planowanego wyjazdu;
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego dziecka, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rozboju w okresie 15 dni przed wyjazdem;
  • otrzymania przez Ubezpieczone dziecko dokumentu potwierdzającego zakwalifikowanie do leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitację uzdrowiskową z Narodowego Funduszu Zdrowia
  • każdy inny udokumentowany powód nie leżący po stronie ubezpieczonego dziecka, które wyłącza możliwość wyjazdu (zwrot 80% wpłaconej kwoty)

 

OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA TUTAJ

Płatności bonem turystycznym

Oto odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące bonu turystycznego:

 

Jak skorzystać z bonu?

  • Nie muszą Państwo składać wniosku o przyznanie bonu, trzeba go jedynie aktywować.
  • Bon turystyczny zostanie wygenerowany w systemie teleinformatycznym, po zarejestrowaniu się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS).

 

Jak wygląda bon?

  • Bon będzie miał formę elektroniczną.
  • Będzie to unikalny, 16-cyfrowy numer bonu oraz kod obsługi płatności będący kombinacją cyfr i liter.
  • Informacje te otrzymają Państwo za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.

 

Jak dokonać płatności bonem?

Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl następujących informacji:

  • Numeru bonu turystycznego
  • Kodu obsługi płatności
  • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
  • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 2 minut) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).

 

Za co można “zapłacić” bonem turystycznym?

Bonem turystycznym można opłacić m.in. imprezę turystyczną, czyli np. pobyt dziecka na kolonii czy obozie sportowym, rekreacyjnym. Impreza turystyczna, to połączenie co najmniej dwóch różnych rodzajów usług turystycznych na potrzeby tej samej podróży lub wakacji. Półkolonie nie są imprezą turystyczną.

 

Czy można wymienić bon na gotówkę?

Bonu nie można wymienić na gotówkę lub inne środki płatnicze.

 

Do kiedy ważny jest bon turystyczny?

Bon jest ważny do 31 marca 2022 roku.

Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez

Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:  

 

KONTAKT PIERWSZY: dzień przyjazdu do ośrodka. Dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka.

KONTAKT DRUGI: dzień 2 obozu w godzinach 17.00-17.30. 

KONTAKT TRZECI: dzień przed zakończeniem turnusu w godzinach 17.00-17.30. 

 

WYCHOWAWCY: w pierwszym dniu obozu późnym popołudniem lub wieczorem wychowawcy poszczególnych grup wyślą do Państwa sms, w którym się przedstawią i tym samym będą Państwo dysponowali niezbędnym numerem telefonu.

 

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 17.00-17.30. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.

 

Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu. MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe.  

Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu. 
  2. Opieka medyczna dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ. 
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto. 
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty. 
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu. Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku. 
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń. 
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. 
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat. 
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz. 
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż.,liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób. 
  4. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport. 
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia. 
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. Odzież pozostawiona w ośrodku odsyłana jest na Państwa koszt.
  7. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. 
  8. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy. 
  9. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy. 
  10. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy. 
  11. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp.
Posiłki, zakwaterowanie
  1.  W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych. 
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz. 
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośbę można do nas skierować najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem turnusu.
    Maile prosimy wysyłać w przypadku imprez w Mrówkach na adres
    : mrowki@sun-sport.pl, a w przypadku imprez w Giewartowie  giewartow@sun-sport.pl.
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki lub w pawilonie, w pokojach 4-6 osobowych z łazienkami. Każdy pokój posiada balkon. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  6. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie staramy się, aby różnica wieku wynosiła rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci. 
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty wskazana jest w tabeli transportowej przy każdej imprezie.
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem.
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z  transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 
Relacje fotograficzne i filmowe z obozów
  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów na naszym Facebook'u. Dla każdego turnusu zostaje założony ALBUM, w którym zamieszczane będą zdjęcia wykonane podczas całego turnusu.
  2. Relacje zamieszczamy także na naszym Instagramie i YouTube.
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 
NARCIARSKO-SNOWBOARDOWY CZAD*
TURNUS TERMINY LICZBA DNI WOJEWÓDZTWA STASINDA
I 18.01-25.01.2020 8
  • lubelskie
  • łódzkie
  • podkarpackie
  • pomorskie
  • śląskie
  • podlaskie
  • warmińsko-mazurskie
1490,00
II 25.01-01.02.2020 8
  • podlaskie
  • warmińsko-mazurskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubuskie
  • małopolskie
  • świętokrzyskie
  • wielkopolskie
1490,00
III 01.02-08.02.2020 8
  • kujawsko-pomorskie
  • lubuskie
  • małopolskie
  • świętokrzyskie
  • wielkopolskie
1490,00
IV 08.02-15.02.2020 8
  • dolnośląskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • zachodnio-pomorskie
1490,00
V 15.02-22.02.2020 8
  • dolnośląskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • zachodnio-pomorskie
1490,00
* Udział w obozie mogą wziąć dzieci, które ukończyły lat 8 w chwili rozpoczęcia turnusu. Jazdy na nartach może próbować 8-latek, a w szkoleniu snowboardowym może wziąć udział dziecko, które deklaruje umiejętności na minimum poziomie "2", czyli zjeżdża z mało nachylonych stoków, umie zmieniać kierunek jazdy i swobodnie korzystać z wyciągów orczykowego i krzesełkowego.

Uwaga!  Drodzy Państwo, w przypadku korzystania z transportu własnego, konieczne jest wykupienie dla dziecka transferów na stok (160 zł). W przypadku transportu  zorganizowanego, transfery na stok znajdują się w cenie transportu. To się opłaca 🙂 Szczegóły transportu w zakładce TRANSPORT, BAGAŻ, SPRZĘT

W CENIE IMPREZY:  

PROGRAM: zgodny z opisem w zakładce "PROGRAM OBOZU".
ZAKWATEROWANIE: Komfortowy pensjonat w Bukowinie Tatrzańskiej – pokoje 4-7 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, TV oraz z basenem i jacuzzi! Prosimy nie zapomnieć o ręcznikach.

UWAGA! Ci z Państwa, którym zależy na wspólnym zakwaterowaniu dzieci, po wpłacie zaliczki i odesłaniu dokumentów, muszą wysłać na adres kasia@sun-sport.pl mail z prośbą o wspólne zakwaterowanie. Fakt wspólnego zakwaterowania musi zostać mailowo potwierdzony przez pracownika biura. Najpóźniej można taki mail wystosować na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy.

WYŻYWIENIE: 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
Śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu.
Herbata gratis - ekspresy dostępne całą dobę.
W dniu rozpoczęcia imprezy pierwszym posiłkiem jest obiadokolacja, w ostatnim śniadanie.
SZKOLENIE: codziennie z instruktorami narciarstwa i snowboardu z wyjątkiem dnia zawodów.
KADRA: wychowawcy, instruktorzy narciarstwa i snowboardu.
OPIEKA MEDYCZNA: lekarz obozowy lub pielęgniarka lub ratownik medyczny lub umowa z najbliższym ośrodkiem zdrowia.
WSTĘP NA BASEN: jeden wstęp na basen pod opieką wychowawcy oraz ratownika.
UBEZPIECZENIE: NNW, na sumę 10 tys. zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa.

Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka.

Ogólne warunki ubezpieczenia dostępne są tutaj

CENA NIE OBEJMUJE:

TRANSPORTU (zorganizowany/własny): istotne informacje dotyczące zarówno transportu własnego, jak i organizowanego przez biuro znajdują się w zakładce "Transport, bagaż i sprzęt". Jeżeli korzystają Państwo z transportu własnego konieczne jest wykupienie transferów na stoki (160 zł). W cenie transportu zorganizowanego znajdują się już transfery na stoki.
KARNETÓW: cena karnetu TATRYSKI - KOTELNICA, JURGÓW, KOZINIEC-CZARNA GÓRA, LITWINKA-GRAPA (6 dni) (jazda nocna – Kotelnica)  sezon zima 2020:
- dzieci do 10 r.ż. 420 zł + 10 zł kaucja
- dzieci i młodzież 11-15 lat 450 zł +10 zł kaucja
- osoby powyżej 16 r.ż. 510 zł + 10 zł kaucja
SPRZĘTU:

nie masz własnego? Wypożycz od nas. Dobry sprzęt w supercenie.

Komplet narciarski już od 150 zł.

Ze względu na bezpieczeństwo i obowiązujące przepisy wszystkie dzieci i młodzież do 16 roku życia obowiązkowo jeżdżą w kaskach.

WAŻNE, UBEZPIECZENIE  KOSZTÓW REZYGNACJI: zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu w dowolnie wybranym przez Państwa towarzystwie ubezpieczeniowym. Koszt takiego ubezpieczenia jest niewielki, a w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych będą Państwo chronieni. Prosimy o zbadanie możliwości ubezpieczenia przed dokonaniem rezerwacji w Sun Sport, ponieważ ubezpieczyciele w różny sposób definiują termin, w którym można zawrzeć polisę (czasem są to 3 dni od daty wystawienia umowy, czasem 7 dni).

TRANSPORT WŁASNY, TRANSFERY

Wszystkim osobom wybierającym się na nasze imprezy własnym transportem sugerujemy wykupienie w naszym biurze TRANSFERÓW, czyli dojazdów na stoki. To bardzo ważne w przypadku wyjazdów rodzinnych, ponieważ często zdarza się tak, że każdy członek rodziny wybiera się ze swoją grupą na inny stok. 

 

Wykupienie transferów zapewni to Państwu nie tylko możliwość dojazdów na wszystkie wyciągi autokarem lub busem, ale także uchroni przed typowo zimowymi kłopotami, jak obfite opady śniegu, odśnieżanie samochodu, bardzo śliskie, strome drogi. Kierowcy naszych środków transportu mają duże doświadczenie w poruszaniu się po zimowych, górskich drogach, które pozwala nam się czuć z nimi bardzo bezpiecznie.

Osoby, które nie wykupią TRANSFERÓW będą zmuszone dojeżdżać do stoków transportem własnym. Decyduje kolejność zgłoszeń. Uprzedzamy, że na miejscu w Bukowinie Tatrzańskiej wykupienie transferów może okazać się już niemożliwe z powodu braku miejsc w autokarze/busie. Koszt transferów od osoby wynosi 160 zł. Chęć wykupienia transferów należy zgłosić już w formularzu rezerwacyjnym ewentualnie po podpisaniu umowy można napisać e-mail: kasia@sun-sport.pl z prośbą o sporządzenie aneksu do umowy uwzględniającego kupno transferów.

 

Ci z Państwa, którzy uczestniczyć będą w imprezie bez szkolenia, czyli GÓRALSKICH WCZASACH DLA RODZIN Z DZIEĆMI, a zdecydują się na wykupienie TRANSFERÓW, muszą się liczyć z tym, że transfery organizujemy wyłącznie na stoki, z których korzystają grupy szkoleniowe - szczegółowe informacje, z którego stoku w danym dniu będzie korzystała grupa szkoleniowa otrzymają Państwo u kierownika. Jeżeli chcieliby Państwo być absolutnie niezależni i wybierać stoki oraz czas korzystania z nich wg własnego uznania, to prosimy korzystać z transportu własnego.

TRANSPORT ZORGANIZOWANY PRZEZ BIURO

Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:

 

  • 1 DUŻEJ TORBY (prosimy nie zabierać walizek, ponieważ te bardzo utrudniają pakowanie bagażu w lukach autokarowych lub w busach), której waga nie może przekraczać 20 kg,
  • BAGAŻU PODRĘCZNEGO (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  • NARTY lub SNOWBOARD, buty, kask – w pokrowcach z opisem.

 

Organizator ma prawo odmowy przyjęcia bagażu dodatkowego w przypadku braku miejsca w lukach bagażowych!!!!

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY

BUKOWINA TATRZAŃSKA 2020

MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU*

CENA ZA TRANSPORT
I TRANSFERY NA STOKI

PLN

POZNAŃ 290
KALISZ 290
WARSZAWA 290
ŁÓDŹ 290
WROCŁAW 290
LUBLIN 290
KATOWICE 250
KRAKÓW 250

*Transporty z wybranych miast realizowane są zgodnie z terminami ferii poszczególnych województw.

Szczegółowe informacje nt. transportu
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty nie ulega zmianie. 
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg,
    w przypadku imprez zimowych – narty lub snowboard, buty, kask – w pokrowcach z opisem. 
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU NARACIARSKO - SNOWBORDOWEGO

Jeśli Państwo lub Państwa dzieci nie posiadacie własnego sprzętu  zapraszamy do skorzystania z naszej wypożyczalni. Można tu znaleźć: narty carvingowe, snowboardy, buty, kije, kaski. Dbamy także o maluchy (6 letnie)! Mamy dla niech specjalne kompleciki narciarskie: butki, nartki, kije i kaski. Mało tego: Państwo zamawiają, a my zajmujemy się już resztą: dowozimy na miejsce imprezy, nasi instruktorzy indywidualnie dobierają i ustawiają sprzęt. Komfortowa sprawa ☺.

Nie wypożyczamy gogli.

 

WAŻNE:     Każdy, kto chce, aby sprzęt czekał na niego w Bukowinie musi zgłosić chęć wypożyczenia już w momencie  zapisu! Trzeba będzie podać wzrost w centymetrach oraz długość stopy (rozmiary europejskie np. 35, 36, 39).

 

Uwaga: Każdy uczestnik, który przyjeżdża z własnym sprzętem musi mieć narty/snowboard  przygotowane/y do jazdy. Sprzęt wypożyczany przez organizatora jest sprawny. Każdemu uczestnikowi instruktorzy ustawiają sprzęt.

NAZWA SPRZĘTU

CENA WYPOŻYCZENIA ZA TYDZIEŃ

PLN

Narty carvingowe 120
Narty carvingowe – komplet (narty+buty+kije) 150
Narty carvingowe – komplet plus (narty+buty+kije+kask) 170
Snowboard 120
Snowboard – komplet (deska+buty) 150
Snowboard – komplet plus (deska+buty+kask) 170
Buty narciarskie 50
Buty snowboardowe 50
Kije 20
Kask* 35

*wszystkich wypożyczających kaski zobowiązujemy do zabrania cieniutkich, bawełnianych czapek pod kask.

BUKOWINA TATRZAŃSKA

cieszy się opinią jednego z najpiękniejszych ośrodków turystycznych w Polsce

Bukowina Tatrzańska to doskonałe miejsce dla wszystkich tych, którzy marzą o zimowym wypoczynku w atmosferze górskiego miasteczka z mnóstwem kameralnych knajpek, regionalnych restauracji, tras spacerowych, świetnymi stokami, a jednocześnie z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Dla tych z Państwa, którzy zapragną kolorowych świateł dyskotek i wesołego tłumu oddalone o kilka kilometrów Zakopane. Bukowina to raj dla narciarzy i snowboardzistów. Trasy narciarskie są różnorodne, a ich stopień trudności odpowiada zarówno starym wyjadaczom, jak i tym, którzy mają mniejsze umiejętności. Położenie Bukowiny 1000 m n.p.m to niezaprzeczalny atut: w sytuacji załamania pogody, na tej wysokości jej skutki są zdecydowanie mniejsze niż gdzie indziej. Daje to niewątpliwy komfort wypoczynku oraz co bardzo ważne, stabilne warunki na stokach. O ogromnej popularności bukowińskich basenów termalnych nikogo nie trzeba przekonywać! To doskonała zabawa dla dużych i małych oraz relaks dla każdego! I jak tu nie kochać Bukowiny 🙂 ?

Ośrodek to kompleks 2 budynków oddalonych od siebie o ok. 70m. Oba budynki to wysoki standard zakwaterowania i obsługi.

STASINDA, do której zapraszamy rodziny z dziećmi oraz dzieci wyjeżdżające samodzielnie na obóz „Narciarsko-snowboardowy czad” dysponuje:

  • pokojami 2 - 6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym (wc, prysznic, umywalka, suszarka) i TV (pokoje 2 i 3 os. przeznaczone są wyłącznie dla rodzin)
  • bezpłatnymi basenem, sauną i jacuzzi
  • świetlicą,
  • stylową jadalnią z domową kuchnią,
  • salami gier i zabaw: piłkarzyki, automaty, cymbergaj,
  • stołem do bilarda,
  • stołem do ping - ponga,
  • salą konferencyjną,
  • salami kominkowymi,
  • mini barem,
  • ogrzewaną narciarnią,
  • drewnianym domkiem z grillem i miejscem na ognisko,
  • ekspresami - kawa i herbata gratis - 24 h,
  • bezpłatnym, niestrzeżonym parkingiem,
  • dostępem do WiFi

GRAND STASINDA (standard hotelowy), do której zapraszamy osoby dorosłe lub rodziny z dziećmi dysponuje:

  • pokojami 2 - 5 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym (suszarka, ręczniki, podstawowy zestaw kosmetyków) i TV i balkonem,
  • bezpłatnymi basenem, sauną i jacuzzi
  • salami zabaw dla najmłodszych
  • stylową jadalnią z domową kuchnią,
  • barem,
  • salą kominkową,
  • salami gier i zabaw: piłkarzyki, cymbergaj,
  • stołem do bilarda,
  • stołem do ping - ponga,
  • salą konferencyjną,
  • salami kominkowymi,
  • salą sportową,
  • siłownią,
  • salą do squasha,
  • kręgielnią
  • mini barem,
  • ogrzewaną narciarnią,
  • drewnianym domkiem z grillem i miejscem na ognisko,
  • kącik internetowy dostępny całą dobę (bez dodatkowych opłat),
  • ekspresami - kawa i herbata gratis - 24 h,
  • bezpłatnym, niestrzeżonym parkingiem.

POBLISKIE ATRAKCJE:

  • w okolicy znajduje się 7 wyciągów
  • do centrum 1 km
  • do Zakopanego 14 km
  • do Łysej Polany 10 km
  • basenów termalnych 1,5 km

Do tego wszystkiego miła obsługa i dużo śniegu za oknem ☺. Któż nie chciałby choć kilku dni spędzić w komfortowym miejscu, w cudownej okolicy? My od lat czujemy się tutaj jak w domu i zapewniamy, że atmosfera tego miejsca udziela się wszystkim :-). Ośrodek położony jest w przepięknej, niepowtarzalnej scenerii Tatrzańskiego Parku Narodowego z widokiem na Giewont. To tutaj, jak nigdzie indziej prowadzi się rozmowy do białego rana, to tutaj herbata z miodem smakuje doskonale, a przy wesoło trzaskającym ogniu w kominku każdy wieczór upływa w mig, to tutaj popołudniami rozkoszujemy się bąbelkami jacuzzi i wzmacniamy mięśnie na basenie! Pokochacie to miejsce za jego urok, widok za oknem oraz za podhalańską ciepłą i przyjazną atmosferę :-). UWAGA! Uczestnicy obozu Narciarsko-Snowboardowy czad zakwaterowani są wyłącznie w budynku Stasindy.

DOKUMENTY

Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową): umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa” oraz kartę kwalifikacyjną (karta przeznaczona jest dla niepełnoletnich uczestników imprez). Prosimy też o dokładne zapoznanie się z ofertą opublikowaną na naszej stronie www.sun-sport.pl 

Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: giewartow@sun-sport.pl.

UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz. 

PŁATNOŚCI

  • Zaliczka wynosi 400 złotych i płatna jest w ciągu 7 dni od dnia wystawienia umowy. Dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie. 
  • Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy (dzień, w którym należność powinna być na naszym koncie znajduje się w umowie). 
  • Rabat. Jeżeli dokonują Państwo rezerwacji w czasie obowiązywania promocji konieczne jest wybranie rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać w formularzu rezerwacyjnym. Wówczas zostanie on ujęty w umowie. Prosimy pamiętać, że jeżeli udało się Państwu skorzystać z jakiegoś rabatu, promocji muszą Państwo pilnować terminów płatności. UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego rabatu. 
  • Numer konta: BANK PKO SA 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności imię i nazwisko uczestnika imprezy.

FAKTURY

  • Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. 
  • Bardzo prosimy o sprawdzenie w firmie, na kogo ma zostać wystawiona FV (na Państwa, dziecko, firmę) tak, aby uniknąć wystawiania korekt.  
  • Standardowo FV zawiera następujące informacje: 
    • termin i miejsce wypoczynku 
    • imię i nazwisko uczestnika 
    • informację „wypoczynek dzieci i młodzieży” 
  • W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wysłanie e-maila na adres giewartow@sun-sport.pl. Prośba musi wpłynąć z adresu e-mail, który wskazali Państwo w umowie do korespondencji z nami.
  • FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy.  
  • Wniosek o wystawienie FV można zgłosić najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! 
  • FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 

Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do wglądu:

?

Śledź nas również na:

INSTAGRAMIE: sun_sport_obozy

oraz

SNAPCHACIE: Sun Sport

ZAREZERWUJ PÓŁKOLONIE
ZAREZERWUJ OBÓZ

FORMULARZ ONLINE

INFORMACJA TELEFONICZNA DOTYCZĄCA REZERWACJI:

62 502 45 40

LUB

664 932 172

NEWSLETTER

KONTAKT

Organizator Aktywnego Wypoczynku SUN SPORT
ul. Szlak Bursztynowy 11
62-800 Kalisz
tel. tel. 62 502-45-40
tel. +48 62-760-39-39
tel. kom. +48 664-932-172; +48 664-178-883

Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00

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
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDE3NjkxLjU3MzEwNjcyNzkxITJkMjAuMDk1MzgyMzI1NTQ0NTIhM2Q0OS4zMzk2MTUwMzI2MTgyOCEybTMhMWYwITJmMCEzZjAhM20yITFpMTAyNCEyaTc2OCE0ZjEzLjEhM20zITFtMiExczB4NDcxNWY2YWMzZmYwODY2YiUzQTB4MzYyZTY0Njg0Zjc3YjJjOCEyc0J1a293aW5hK1RhdHJ6YSVDNSU4NHNrYSE1ZTAhM20yITFzcGwhMnNwbCE0djE1MzY4NTkyMTM1MDAiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iNDUwIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjowIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+