SNOW GIRLS
zimowy obóz miltarno-survivalowy dla dziewczyn

Podstawowe informacje:

WIEK

od 11 do 14 lat

OŚRODEK

OŚRODEK AKTYWNEGO WYPOCZYNKU MICHASIÓWKA W GIEWARTOWIE

MAPA

Zobacz na mapie

FAQ

Strefa rodzica

WAŻNA INFORMACJA!

zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu – sprawdź

Dziewczyny nie odpuszczają! Silne, gotowe na nowe wyzwania, nieustępujące w sprawności chłopcom. Dlatego przygotowaliśmy zimowy obóz survivalowy dla dziewczyn. Przed Wami kolejne wydanie kultowego obozu, ale tym razem w zimowej scenerii naszej Michasiówki. Zima skrywa wiele tajemnic, czy uda Wam się je wszystkie rozwiązać? Jak zawsze czekać będą na Was misje specjalne  i  zaskakujące zwroty akcji. Dziewczyny! Pokażcie swój charakter,  odwagę, spryt, połączcie siły i stwórzcie ekipę nie do zwyciężenia. Jesteście gotowe? Zimowy obóz survivalowy czeka na Was!

 

Zajęcia: 5 bloków zajęciowych dziennie, każdy od 1,5 do 3 godzin, w tym codzienny blok zajęć specjalistycznych.

 

PROGRAM

 

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE (zimowy obóz survivalowy dla dziewczyn)

 

UMUNDUROWANIE – jednolite umundurowanie naszej formacji to wyznacznik profesjonalizmu, gracji i stylu ;).

POLARNA MISJA NOCNA  - puścimy wodzę fantazji i poczujemy się jak na prawdziwej misji. Uwierzcie, zimowy świat w nocy bywa zupełnie inny niż ten widziany w ciągu dnia. Zdobycie celu nie będzie łatwe, ale zdobyta wiedza oraz agenci specjalni (instruktorzy ;)) pozwolą iść po zwycięstwo!

BIAŁA MUSZTRA - dwuszereg, trójszereg, kolumna i inne ustawienia,  które sprawią, że nic Waszego szyku nie jest w stanie zburzyć. W śniegu sprawdzimy, czy odbicia Waszych podeszw zachowują równe odległości.

ZIMOWY SURVIVAL  - zima stawia nam wiele wyzwań, bywa nieprzewidywalna, dlatego uchylimy Wam rąbka tajemnicy i nauczymy, jak przetrwać w tych ekstremalnych warunkach. Staniemy m.in. przed wyzwaniem rozpalenia ognia i zbudowania ciepłego schronu.

WINTER FOREST FOOD - gdzie zimą  szukać pożywienia i wody?  Czym  są racje żywnościowe i czy można  przygotować je samemu. Same przygotujecie proste dania 😉  z tego, co matka natura zimą nam daje.

SZTUKA PRZENIKANIA – zimowy krajobraz to jeden z najtrudniejszych obszarów do kamuflażu. Cała trudność zimowego przenika polega na  małej ilości kolorów barwiących się w nieskończonej ilości tonacji. Jak wykonać kamuflaż idealny przedstawią nasi survivalowcy.

WINTER MORO CROS – podczas zajęć zapomnicie o zimnie, a my podgrzejemy powietrze 😉  efekt zmęczenia i olbrzymiej satysfakcji gwarantowany. Po tych zajęciach będziecie wiedziały jak zadbać o świetną kondycję 🙂

STRZELNICA WIATRÓWKOWA STATYCZNA – aby trafić do celu należy wykazać się dużym skupieniem i z uwagą słuchać specjalistów, którzy krok po kroku zapoznają Was z odpowiednią techniką, postawą i czuwać będą na Waszym bezpieczeństwem.

STACJA ŁUCZNICZA- stacja, na której prócz strzelania z łuku można spróbować swoich sił w rzutach do celu. Jednym słowem ćwiczenie cierpliwości i celności.  Tutaj każdy milimetr ma znaczenie.

 

ŚNIEŻNA PRZYGODA

KULIG  - skrzypiący pod płozami śnieg,  wirujący w górze biały puch, wesoły śmiech i szczypiący w policzki mróz :-).

WYPRAWA PO MARZENIA –  nocny spacer z pochodniami w  blasku  gwiazd i iluminacji świetlnych.  Na końcu  wyprawy czeka na Was  Stara Wierzba, której będziecie mogli powierzyć wszystkie najskrytsze marzenia.

PIERNICZKOWE SZALEŃSTWO – pierniczki to ciasteczka, które szczególnie kojarzą się z zimowymi wieczorami, kakao i dobrym filmem lub bajką. Mają tyle smaków i dodatków ile kucharzy :-). Jaki  jest Twój ulubiony smak? Poznaj recepturę ciasta idealnego, dodaj swoje ulubione dodatki i ozdób ciacho po swojemu. Jednym słowem: robimy pierniki idealne. 

BIAŁE KRÓLESTWO -  wiedzieliście, że śnieg to idealny materiał budowlany?  Wspólnie stworzymy białe królestwo,  śnieżne zamki, pałace, labirynty a nawet igloo.

ZJAZD NA BYLE CZYM  –  podczas tych zajęć sprawdzimy Waszą kreatywność i urządzimy pokaz śnieżnego sprzętu zjazdowego. Która drużyna stworzy śnieżną petardę toru saneczkowego?

BITWA NA ŚNIEŻKI I ORZEŁKI – jesteście gotowi???  To zaczynamy :).  Śnieżne starcia na białe kulki, orły  i sokoły 😉  Nic dodać, nic ująć: dobra zabawa gwarantowana.

ZIMOWA GRA TERENOWA „NARNIA”–  poznacie świat Narnii i odszukacie złoty klucz, by móc otworzyć drzwi powrotne. Scenariusz gry bywa zaskakujący. Jakie przygody czekają na Was po drugiej stronie Starej Szafy i co otwiera złoty klucz??? Ta gra, to fascynująca rozgrywka drużynowa, której skala trudności dopasowana jest  do wieku uczestników.

ŚNIEŻNY TOR PRZESZKÓD –  przed Wami śnieżny labirynt, a w nim przeszkody do pokonania, jednak na wynik końcowy największy wpływ ma Wasza współpraca. Gotowi? Startujemy 🙂

ZIMOWY STREET ART- kto powiedział, że śnieg musi być biały? Kolorowy jest  super. Niech biały puch stanie się idealnym płótnem dla Waszych wielobarwnych obrazów.

 

ZAJĘCIA WYCHOWAWCZE

To czas, w którym wspieramy się, wspólnie rozwiązujemy problemy, wyznaczamy nowe cele, aby zabawa na obozie była jeszcze lepsza 😉 Zajęcia z wychowawcą to czas, który poświęcimy na to, aby lepiej się poznać i zintegrować 🙂

 

ZAJĘCIA INTEGRACYJNE

GRA TERENOWA –ośrodek zmienia się w pole gier i rozgrywek między drużynami sunsportowych obozowiczów. Każdy może zabłysnąć, ale pamiętajcie, że tylko w grupie uda Wam się sięgnąć po zwycięstwo. Zimowe zadania sprawnościowe, taktyczne, krzyżówki, łamigłówki czekają na Was.

LIGA BARW – pojedynek drużyn na szybkość, spryt, zręczność, gibkość i dobrą zabawę.

ZIMOWE PODCHODY - choć świat zimą skrywa wiele tajemnic, to rozwiązania niektórych zagadek potrafią być prostsze niż sądzicie. Rozejrzycie się dobrze, przyjrzyjcie się wnikliwie, a dojrzycie wiele wskazówek , które doprowadzą Was do samego celu, gdzie czekać będzie na Was nagroda.

KAWIARENKA - czas na rozmowy w gronie bliskich znajomych, ale i na nawiązanie nowych przyjaźni. Gorąca czekolada lub herbata, kisielek, czy coś słodkiego. Oczywiście Wy budujecie niezapomniany klimat, który na długo pozostaje w pamięci. Wspólne chwile urozmaicają gry i  konkursy 🙂

 

ZAJĘCIA ROZRYWKOWE

SUNSPORTOWE FORUM OBOZOWE – ich szerokie uśmiechy i czerwone koszulki towarzyszą Wam prze cały obóz! Kreatywni, opiekuńczy, zwariowani i zawsze pomocni WYCHOWAWCY I  INSTRUKTORZY. Ciekawi Was co porabiają na co dzień, jakie mają hobby, dokąd podróżują, czy mają psa lub chomika :), jaki smak lodów lubią najbardziej? Przygotujcie pytania. Czas poznać ich bliżej, to czas Waszych pytań i naszych odpowiedzi.

KARAOKE – sunsportowa scena będzie Wasza! Niezapomniana szansa zabłyśnięcia i demonstracji kilkuoktawowego głosu.

OGNISKO – wieczór, trzaskający ogień, gitarowe dźwięki i fantastyczna atmosfera wspólnej zabawy.

DISCO 90’PARTY -  kto powiedział, ze tematyczne imprezy wieją nudą ????  Muzyczne hity, stylizacje z lat 90 i ekstrawagancki DJ, rozgrzeją  parkiet do czerwoności! Zabierzcie gadżety i przebrania koniecznie w stylu lat 90 🙂 To będzie impreza wszechczasów!!!

TURNIEJ GIER STOŁOWYCH- ping-pong dla zwinnych, cymbergaj dla posiadających refleks, dart dla mających celne oko, bilard wymagający precyzji, piłkarzyki dla wielbicieli piłki.

TURNIEJ GIER PLANSZOWYCH – dla kochających rywalizację stanowisko gier planszowych. Wspólnie stworzymy atmosferę dobrej zabawy i przyjacielskiej rywalizacji.

KONKURS PLASTYCZNY – każdy kto będzie miał ochotę zaprezentować swój  plastyczny talent będzie mógł to zrobić podczas jednego z konkursów. Technika dowolna 😉

ŚNIEŻNY SHOW- czyli doskonała okazja do zaprezentowania Waszych licznych talentów :).

KOŁO FORTUNY - coś dla wielbicieli niespodzianek? W waszych rękach losy grupy i kadry:)

WIELKI FINAŁ – każde, nawet te najbardziej fantastyczne dni kiedyś się kończą :-(, ale każde zakończenie może być radosne! To czas rozstrzygnięcia konkursów, rozdania dyplomów, nagród i zdjęć. To także doskonała okazja by sprawdzić jak w ciągu tych dni widziało Was oko aparatu 😉 Pamiętajcie spiszcie numery telefonów i adresy mailowe wszystkich ulubionych koleżanek i kolegów! W przeciwnym razie cały rok będziecie tęsknić. Pamiętajcie, że bajeczne wspomnienia ferii towarzyszyć Wam będą przez długie, szkolne miesiące, a kolorowe fotografie złagodzą szkolny trud.

 

ZAJĘCIA RELAKSACYJNE 🙂

KINO WIECZORNE  kino to sprawdzona forma rozrywki również na obozie. Wieczorami gromadzi wszystkich obozowiczów. Repertuar filmów dobieramy tak, aby nie tylko zapewniał dobrą zabawę, lecz również inspirował do przemyśleń i wzruszeń.

MUZYCZNA RELAKSACJA – spokój, relaks, harmonia 😉 i pasjonujące opowieści. Ciekawe jak daleko posunie się wasza wyobraźnia?

 

ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE

Realizowane indywidualnie lub w grupach, w zależności od warunków pogodowych, realizacji pozostałych punktów programu i wolnego czasu.

CORNHOLE - brzmi zagadkowo i nie będziemy rozwiewać Waszych domysłów powiemy tylko: ćwiczcie celność:)

GRY XXL – panuje moda na XS, ale my przekonamy was, że czasem XXL znaczy nadzwyczajnie :): Jenga , szachy, warcaby , Chińczyk.

KLOCKI XXL – przekonywania o wyższości XXL (czasem :)) ciąg dalszy :):)

PUZZLE XXL - nowa odsłona klasycznej układanki J Odsłona w naprawdę duuużym rozmiarze.

BIERKI XXL - kto jest większy? Ty, czy nasze bierki?

ZGADUJ ZGADULA – sprawdzimy kto z Was jest najbardziej spostrzegawczy i ma najdoskonalszą pamięć!

KONKURSY – komu uda się rozwiązać zagadki naszych instruktorów, kto popisze się sprytem i kreatywnością, kadrze nie brak pomysłu na konkursy czy uda się Wam rozwiązać je wszystkie??

POCZTÓWKI Z FERII ZIMOWYCH  – sunsportowa poczta działa! Kolorowe zdjęcie lub śmieszny rysunek na pewno ucieszą stęsknionych rodziców :).

QOOLTURKA – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów, pomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas.

CHUSTA ANIMACYJNA –  multikolorowa chusta, która rozwija tak ważne w tańcu: koordynację, refleks i zwinność.

ANIMACJE TANECZNE – każdy może tańczyć nawet najbardziej znane układy animacyjne Tic Toka Uwierzcie !!! Przy pomocy naszych instruktorów, którzy szaleństwa taneczne uprawiają na każdym kroku, to wcale nie będzie trudne!

POKÓJ ZAGADEK – jedyne, co łączy ten pokój z innymi to to, że wyjście jest jedno. Kolejna zagadkowa sunsportowa propozycja. Nagrody gwarantowane!

 

 

Plan dnia

PLAN DNIA ZIMOWISKO

W OŚRODKU AKTYWNEGO WYPOCZYNKU MICHASIÓWKA W GIEWARTOWIE 

 

7:30 - 8:00 POBUDKA
8:30 ŚNIADANIE
9:20 - 11:00 I BLOK ZAJĘCIOWY
11:10 – 11.30 DRUGIE ŚNIADANIE
11:40 – 13.10 II BLOK ZAJĘCIOWY
13:30 OBIAD
14:10 - 16:00 III BLOK ZAJĘCIOWY
16:00 PODWIECZOREK
16:30 - 18:00 IV BLOK ZAJĘCIOWY
17:00 - 17:30 TELEFONIADA ( w dniach: 2 i przedostatnim obozu)
18:30 KOLACJA
19:20 - 21.00 V BLOK ZAJĘCIOWY
22:00 CISZA NOCNA

 

Jeżeli program ulega zmianie to dzieje się to z przyczyn od nas niezależnych (złe warunki atmosferyczne lub niesprzyjające warunki do prowadzenia poszczególnych zajęć itp.). W zamian zostanie zrealizowany program możliwy do wykonania.

Dokumenty, płatności, ubezpieczenie od rezygnacji
  1. Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną lub na wyraźne życzenie tradycyjną pocztą). Na tej podstawie należy dokonać płatności zaliczki w wysokości minimum 400 złotych od osobytermin wpłaty jest ściśle wskazany w umowie. Pozostała kwota powinna znaleźć się na naszym koncie na 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy – ten termin także jest ściśle określony w umowie.
  2. Zalecamy indywidualne zawarcie umowy ubezpieczenia od rezygnacji z udziału w imprezie w dowolnie wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym LUB skorzystanie z naszych usług, jako pośrednika przy zawieraniu polisy Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie. Szczegóły w zakładce niżej UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI.
  3. Numer konta: BANK PKO SA, nr 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych: nr IBAN: „PL”, kod SWIFT: „PKOPPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności można dopisać imię i nazwisko uczestnika imprezy oraz w zależności od sezonu hasło "ZIMA" lub "LATO".
  4. Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: w przypadku imprez w Giewartowie: giewartow@sun-sport.pl, w Mrówkach: mrowki@sun-sport.pl. Oryginały dokumentów pozostają w Państwa posiadaniu. UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz.
  5. Okresowo ogłaszamy na stronie internetowej  akcje promocyjne. Skorzystanie z rabatu jest możliwe tylko wówczas, gdy Klient dopełni łącznie wszystkich warunków ściśle określonych w promocji. Do warunków tych należą m.in.: ściśle określony termin dokonania rezerwacji, wskazanie w formularzu rezerwacyjnym rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać, dokonywanie wszystkich wpłat w terminach wyznaczonych umową, terminowe odesłanie dokumentów i inne warunki wskazane w warunkach akcji promocyjnych. Naruszenie warunków akcji promocyjnych skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego wcześniej rabatu. 
  6. Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest przesłanie maila z prośbą o wystawienie FV na adres giewartow@sun-sport.pl (dotyczy imprez w Giewartowie) lub mrowki@sun-sport.pl (imprezy w Mrówkach). Można to uczynić najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy. UWAGA! FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od zakończeniu imprezy. FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta.  
  7. Wszystkie zmianypostanowień umowy (np. transportu, obozu) wymagają formy pisemnej (w tym za pomocą e-maila). 
  8. W przypadku wątpliwości Organizatora dotyczących informacji zawartych w dostarczonej przez Państwa karcie kwalifikacyjnej Organizator może konsultować je z lekarzem współpracującym. Po zasięgnięciu jego opinii podejmujemy decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w wypoczynku. 
  9. Wszystkie imprezy organizowane przez Sun Sport odbywają się przy grupie minimum 10 osób. Odwołanie imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników może nastąpić nie później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku proponujemy przepisanie uczestnika na inny tematycznie obóz organizowany w tym samym terminie lub zwracamy wpłaconą przez Państwa kwotę tytułem organizacji obozu. 
  10. Uprzedzamy, że w przypadku rażącego niestosowania się uczestnika do regulaminów, poleceń kadry instruktorskiej, a zwłaszcza w przypadku spożywania alkoholu, palenia tytoniu lub zażywania narkotyków lub substancji o podobnym działaniu, zastrzegamy sobie prawo do skreślenia uczestnika z listy uczestników wypoczynku. O podjętej decyzji niezwłocznie Państwa powiadomimy. Wówczas zobowiązani Państwo będą do niezwłocznego odebrania uczestnika na własny koszt i nie będzie możliwe żądanie zwrotu opłaty za niewykorzystaną część wypoczynku. 
Rezygnacja z udziału w imprezie

1.Zgodnie z Warunkami uczestnictwa mogą Państwo w każdym czasie zrezygnować z udziału w imprezie. Rezygnacja musi mieć formę pisemną (e-mail przesłany do biura lub listownie na adres siedziby firmy). Wówczas są Państwo zobowiązani, zgodnie z zapisami umowy, do zapłacenia opłaty za odstąpienie od umowy w imprezie turystycznej w wysokości zależnej od tego, w jakim czasie przed rozpoczęciem imprezy turystycznej doszło do odstąpienia od umowy:

  • 50 zł w przypadku odstąpienia od umowy w terminie powyżej 50 dni przed rozpoczęciem imprezy,
  • 10 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 49 a 40 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 20 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 39 a 30 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 30 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 29 a 21 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 50 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 20 a 15 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 70 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie pomiędzy 14 a 8 dniem (włącznie) przed rozpoczęciem imprezy,
  • 90 % wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy w terminie poniżej 8 dni przed rozpoczęciem imprezy.

2. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, jako pośrednika przy zawieraniu polisy Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie.Mogą też Państwo zawrzeć umowę ubezpieczenia z dowolnie przez siebie wybranym towarzystwem ubezpieczeniowym.

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, jako pośrednika przy zawieraniu polisy Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Alliaznz Polska SA z siedzibą w Warszawie.

 

Zainteresowanych Państwa prosimy o kontakt e-mailowy w sprawie ubezpieczenia: giewartow@sun-sport.pl

 

ZAKUP UBEZPIECZENIA:

 

NR TURNUSU DZIEŃ ROZPOCZĘCIA TURNUSU WIĘCEJ NIŻ 30 DNI DO ROZPOCZĘCIA TURNUSU WYKUPIENIE POLISY NA 30 DNI I WIĘCEJ DO ROZPOCZĘCIA TURNUSU1 WYKUPIENIE POLISY NA MNIEJ NIŻ 30 DNI DO ROZPOCZĘCIA TURNUSU2
1 16 stycznia 2021 17 grudnia i wcześniej 7 dni od daty wystawienia umowy i wpłaty zaliczki lub całości należności (wszystkie warunki łącznie) W dniu wystawienia umowy i wpłaty należności (wszystkie warunki łącznie)
2 23 stycznia 2021 24 grudnia i wcześniej
3 30 stycznia 2021 31 grudnia i wcześniej
4 6 lutego 2021 07 stycznia i wcześniej
5 13 lutego 2021 14 stycznia i wcześniej
6 20 lutego 2021 21 stycznia i wcześniej

 1Jeżeli do rozpoczęcia turnusu zostało więcej niż 30 dni, to ubezpieczenie można wykupić najpóźniej w ciągu 168 godzin (7 dni) od daty potwierdzonej rezerwacji wyjazdu i wpłaty całości lub zaliczki.

2Jeżeli do rozpoczęcia turnusu pozostało mniej niż 30 dni, to ubezpieczenie może zostać wystawione tylko w dniu rezerwacji wyjazdu i wpłaty całości lub zaliczki.

  

WARIANT 1 - ODWOŁANIE 100% (STAWKA ZA UBEZPIECZENIE 4,98% OD WARTOŚCI IMPREZY)

 Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie - Zwrot 100 % wpłaconej kwoty

 

 Sytuacje, w których zadziała ubezpieczenie:

  • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego dziecka
  • nagłe zachorowanie członka rodziny Ubezpieczonego dziecka wymagające natychmiastowej hospitalizacji
  • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka powodujący znaczne ograniczenie samodzielności ruchowej
  • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny Ubezpieczonego dziecka skutkujący natychmiastową hospitalizacją
  • śmierć Ubezpieczonego dziecka lub członka rodziny Ubezpieczonego
  • zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego dziecka, bezwzględnie wymagające jego obecności w okresie planowanego wyjazdu
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego dziecka, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rozboju w okresie 15 dni przed wyjazdem
  • otrzymania przez Ubezpieczone dziecko dokumentu potwierdzającego zakwalifikowanie do leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitację uzdrowiskową z Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

WARIANT 2 - ODWOŁANIE 100% + ROZSZERZENIE O CHOROBY PRZEWLEKŁE (STAWKA ZA UBEZPIECZENIE 10,37% OD WARTOŚCI IMPREZY)

Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji z Wyjazdu i Kosztów Skrócenia Uczestnictwa w Imprezie - Zwrot 100 % wpłaconej kwoty

Sytuacje w których zadziała ubezpieczenie:

  • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego dziecka
  • włączenie rezygnacji z imprezy spowodowane zaostrzeniem lub powikłaniem choroby przewlekłej na którą cierpi ubezpieczone dziecko przed rozpoczęciem imprezy
  • nagłe zachorowanie członka rodziny Ubezpieczonego dziecka wymagające natychmiastowej hospitalizacji
  • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka powodujący znaczne ograniczenie samodzielności ruchowej
  • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny Ubezpieczonego dziecka skutkujący natychmiastową hospitalizacją
  • śmierć Ubezpieczonego dziecka lub członka rodziny Ubezpieczonego
  • zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego dziecka, bezwzględnie wymagające jego obecności w okresie planowanego wyjazdu
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego dziecka, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rozboju w okresie 15 dni przed wyjazdem
  • otrzymania przez Ubezpieczone dziecko dokumentu potwierdzającego zakwalifikowanie do leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitację uzdrowiskową z Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

WARIANT 3 - ODWOŁANIE ALL RISK - NAJSZERSZY ZAKRES I OTWARTY KATALOG POWODÓW (STAWKA ZA UBEZPIECZENIE 14% OD WARTOŚCI IMPREZY)

Sytuacje w których zadziała ubezpieczenie:

  • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego dziecka
  • włączenie rezygnacji z imprezy spowodowane zaostrzeniem lub powikłaniem choroby przewlekłej na którą cierpi ubezpieczone dziecko przed rozpoczęciem imprezy
  • nagłe zachorowanie członka rodziny Ubezpieczonego dziecka wymagające natychmiastowej hospitalizacji;
  • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego dziecka powodujący znaczne ograniczenie samodzielności ruchowej;
  • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny Ubezpieczonego dziecka skutkujący natychmiastową hospitalizacją;
  • śmierć Ubezpieczonego dziecka lub członka rodziny Ubezpieczonego;
  • zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego dziecka, bezwzględnie wymagające jego obecności w okresie planowanego wyjazdu;
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie mienia stanowiącego własność Ubezpieczonego dziecka, w wyniku kradzieży z włamaniem lub rozboju w okresie 15 dni przed wyjazdem;
  • otrzymania przez Ubezpieczone dziecko dokumentu potwierdzającego zakwalifikowanie do leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitację uzdrowiskową z Narodowego Funduszu Zdrowia
  • każdy inny udokumentowany powód nie leżący po stronie ubezpieczonego dziecka, które wyłącza możliwość wyjazdu (zwrot 80% wpłaconej kwoty)

 

OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA TUTAJ

Płatności bonem turystycznym

Oto odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące bonu turystycznego:

 

Jak skorzystać z bonu?

  • Nie muszą Państwo składać wniosku o przyznanie bonu, trzeba go jedynie aktywować.
  • Bon turystyczny zostanie wygenerowany w systemie teleinformatycznym, po zarejestrowaniu się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS).

 

Jak wygląda bon?

  • Bon będzie miał formę elektroniczną.
  • Będzie to unikalny, 16-cyfrowy numer bonu oraz kod obsługi płatności będący kombinacją cyfr i liter.
  • Informacje te otrzymają Państwo za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.

 

Jak dokonać płatności bonem?

Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl następujących informacji:

  • Numeru bonu turystycznego
  • Kodu obsługi płatności
  • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
  • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 2 minut) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).

 

Za co można “zapłacić” bonem turystycznym?

Bonem turystycznym można opłacić m.in. imprezę turystyczną, czyli np. pobyt dziecka na kolonii czy obozie sportowym, rekreacyjnym. Impreza turystyczna, to połączenie co najmniej dwóch różnych rodzajów usług turystycznych na potrzeby tej samej podróży lub wakacji. Półkolonie nie są imprezą turystyczną.

 

Czy można wymienić bon na gotówkę?

Bonu nie można wymienić na gotówkę lub inne środki płatnicze.

 

Do kiedy ważny jest bon turystyczny?

Bon jest ważny do 31 marca 2022 roku.

Zasady użytkowania telefonów komórkowych przez uczestników naszych imprez

Zależy nam, aby uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z grupą rówieśniczą i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem. Mamy nadzieję, że podzielają  Państwo nasze zdanie. Prosimy więc o rozmowę z dziećmi i przedstawienie poniższych zasad korzystania z telefonów i innych gadżetów elektronicznych:  

 

KONTAKT PIERWSZY: dzień przyjazdu do ośrodka. Dzieci, które będą korzystały z transportu organizowanego przez nasze biuro wykonają do Państwa telefon zaraz po przyjeździe do ośrodka.

KONTAKT DRUGI: dzień 2 obozu w godzinach 17.00-17.30. 

KONTAKT TRZECI: dzień przed zakończeniem turnusu w godzinach 17.00-17.30. 

 

WYCHOWAWCY: w pierwszym dniu obozu późnym popołudniem lub wieczorem wychowawcy poszczególnych grup wyślą do Państwa sms, w którym się przedstawią i tym samym będą Państwo dysponowali niezbędnym numerem telefonu.

 

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z KIEROWNIKIEM, WYCHOWAWCAMI, PIELĘGNIARKĄ każdego dnia między 17.00-17.30. Prosimy również do korzystanie z wiadomości sms, jeżeli będzie taka potrzeba. Numery telefonów zostaną opublikowane na naszej stronie w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW przed rozpoczęciem turnusu.

 

Zdanie oraz odbiór telefonu, tabletu (oraz innych gadżetów elektronicznych: GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i inne) dzieci/młodzież potwierdzać będą podpisem, przy czym gadżety elektroniczne (GoPro, aparaty fotograficzne, PSP i inne) wydane zostaną w ostatnim dniu obozu. Telefony wraz z ładowarkami oraz inne gadżety elektroniczne przechowywane będą w zamkniętej szafie. Ewentualne użytkowanie wymienionych gadżetów (GoPro, aparatów fotograficznych, PSP i innych) prosimy ustalać w indywidualnej rozmowie z kierownikiem obozu. MP3 oraz MP4 mogą być używane przez dzieci, ale przy Państwa aprobacie. Sprzęt do odtwarzania muzyki nie może być jednak używany i zabierany na zajęcia programowe.  

Opieka medyczna, karta kwalifikacyjna, zachorowania
  1.  Przez pojęcie opieki medycznej wymienionej w oferowanych świadczeniach w ramach imprezy rozumie się pomoc doraźną w przypadku zdarzeń, zachorowań, mających miejsce w trakcie i miejscu trwania imprezy, związanych z zagrożeniem zdrowia i życia uczestników oraz orzeczeniem o zdolności do dalszego uczestnictwa w imprezie. Rodzice/opiekunowie dziecka będącego w trakcie jakiegokolwiek leczenia biorą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne powikłania zdrowotne wynikłe podczas trwania obozu. 
  2. Opieka medyczna dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy nie ukończyli 18 roku życia i podlegają ubezpieczeniu w NFZ. 
  3. W sytuacji, w której uczestnikowi udzielona zostaje pomoc lekarska, w wyniku której lekarz wystawia receptę, koszt zakupu leków ponoszą rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Przesyłamy Państwu mailem skan paragonu, na podstawie którego prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto. 
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z porady lekarskiej w ramach NFZ kierownik lub wychowawca skontaktuje się z Państwem telefonicznie. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na skorzystamy z prywatnej porady lekarskiej. Na podstawie wystawionego przez lekarza dokumentu poniosą Państwo koszty takiej wizyty. 
  5. Rodzice lub prawni opiekunowie uczestnika imprezy mają obowiązek zawiadomić Organizatora oraz zaznaczyć w Karcie kwalifikacyjnej wszelkie dysfunkcje dziecka. W przypadku ukrycia jakichkolwiek wad psychicznych lub fizycznych utrudniających sprawowanie opieki nad uczestnikiem imprezy Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z tego tytułu. Organizator może odmówić przyjęcia uczestnika na obóz, jeżeli nie ma pewności co do możliwości zapewnienia mu bezpiecznego wypoczynku. 
  6. Rodzice/opiekunowie dziecka przewlekle chorego, obarczonego dysfunkcjami, dziecka posiadającego silną alergię, dziecka, które w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zakończenia rehabilitacji przed rozpoczęciem imprezy doznało złamania itp. zgadzają się na jego wyjazd z pełną odpowiedzialnością i świadomością ewentualnych zagrożeń. 
  7. W przypadku konieczności sprawowania stałej opieki nad uczestnikiem obozu z powodu zachorowania, bądź konieczności umieszczenia go szpitalu rodzic/opiekun prawny ma obowiązek przejęcia opieki nad dzieckiem w ciągu 24 godzin. 
Wiek uczestników, zagubione rzeczy, kieszonkowe
  1. Samodzielny wyjazd dziecka w przypadku imprez letnich może mieć miejsce w przypadku ukończenia 7 roku życia, w przypadku imprez zimowych 8 lat. 
  2. W ofercie określamy przy poszczególnych imprezach wiek uczestnika, dla którego dany obóz jest przeznaczony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, kierując się swoją wiedzą dotyczącą specyfiki imprez, ośrodków oraz doświadczeniem podejmujemy ostateczną decyzję co do przyjęcia dziecka na obóz. 
  3. Liczebność grup: liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 r.ż.,liczba uczestników pozostających pod opieka jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób. 
  4. Ewentualna zmiana obozu dokonywana na miejscu, w ośrodku, w trakcie trwania turnusu, spowodowana życzeniem rodzica/opiekuna prawnego rozliczana jest na korzyść Sun Sport. 
  5. Zalecamy deponowanie pieniędzy w trakcie trwania imprezy u instruktora – opiekuna grupy. Sun Sport nie ponosi odpowiedzialności za  kradzieże lub zagubienia. 
  6. Zalecamy podpisywanie imieniem i nazwiskiem wartościowej odzieży dziecka. To ułatwia odnalezienie zagubionych rzeczy. Odzież pozostawiona w ośrodku odsyłana jest na Państwa koszt.
  7. Prosimy przesyłać e-maile dotyczące pozostawionych na obozie rzeczy najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończenia turnusu. Zagubione rzeczy przechowujemy do 2 tygodni po zakończeniu turnusu. Po tym terminie rzeczy przekazywane są do instytucji wspomagających osoby w trudnej sytuacji życiowej. 
  8. W mailu prosimy podać wszelkie szczegóły, umożliwiające odnalezienie zagubionych przez dziecko rzeczy. 
  9. Pozostawione i zidentyfikowane rzeczy odsyłamy na koszt odbiorcy. 
  10. Zalecamy, aby nie zabierać wartościowej odzieży i gadżetów elektronicznych, których posiadanie wykracza poza warunki i potrzebę imprezy. 
  11. Ze względów bezpieczeństwa zabraniamy zabierania przez uczestników obozów urządzeń elektrycznych typu suszarka, prostownica, lokówka, grzałka, czajnik itp.
Posiłki, zakwaterowanie
  1.  W ramach organizowanych przez nas imprez zapewniamy: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, przy czym pierwszy dzień imprezy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni dzień imprezy kończy się śniadaniem. Godziny posiłków w dniu rozpoczęcia i zakończenia turnusów są ruchome ze względu na organizację transportu. Ich godziny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych grup wyjazdowych i są uwarunkowane możliwościami logistycznymi. Tym samym pierwszy dzień może zaczynać się obiadokolacją w godzinach późno popołudniowych, jak i późno wieczornych, a ostatni dzień może kończyć się śniadaniem w godzinach wczesno rannych. 
  2. W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy. W przypadku, w którym uznamy, że nie jesteśmy w stanie spełnić Państwa oczekiwań poinformujemy o tym. Może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przyjąć dziecka na obóz. 
  3. UWAGA! Prośby o wspólne zakwaterowanie przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową. Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie zaraz po dokonaniu wpłaty zaliczki i odesłaniu dokumentów. Oczywiście wszystkie dzieci, które mają razem zamieszkać muszą być już zapisane. Nie weryfikujemy próśb o wspólne zakwaterowanie. Oznacza to, że zakładamy, że rodzice działają w porozumieniu, a zatem wystarczy, że z grupy rodziców tylko jeden rodzic wyśle do nas taką prośbę. WAŻNE! Muszą Państwo otrzymać od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia takiej prośby. Tylko to gwarantuje wspólne zakwaterowanie dzieci. Prośbę można do nas skierować najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem turnusu.
    Maile prosimy wysyłać w przypadku imprez w Mrówkach na adres
    : mrowki@sun-sport.pl, a w przypadku imprez w Giewartowie  giewartow@sun-sport.pl.
  4. Zakwaterowanie uczestników imprez w Giewartowie: w domkach drewnianych jednopokojowych 5,6 os. z łazienkami, w domkach studio (drewnianych lub murowanych, pokoje 3+5) 8 os. z łazienkami lub w pokojach 4-7 os. z łazienkami, zlokalizowanych na piętrze budynku stołówki. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  5. Zakwaterowanie uczestników imprez w Mrówkach: w domkach murowanych typu studio (w pokoje 7 i 3 os.), każdy domek posiada dwie łazienki lub w pawilonie, w pokojach 4-6 osobowych z łazienkami. Każdy pokój posiada balkon. Z uwagi na konieczność uwzględniania m.in. płci dzieci, ich wieku oraz próśb dotyczących wspólnego zakwaterowania, wybór domku czy pokoju pozostaje w gestii Organizatora. 
  6. O ZAKWATEROWANIU DZIECI JESZCZE KILKA WAŻNYCH SŁÓW. Biorąc pod uwagę chęć stworzenia dzieciom poczucia bezpieczeństwa emocjonalnego, przynależności do grupy wiekowej oraz podobnych potrzeb kwaterujemy w jednym domku/pokoju równolatki, ewentualnie staramy się, aby różnica wieku wynosiła rok. W szczególnych wypadkach dwa lata i jest to spowodowane najczęściej prośbą o wspólne zakwaterowanie rodzeństwa, kuzynostwa lub znajomych. I tutaj kolejna sprawa: prosimy zastanowić się nad prośbami dotyczącymi wspólnego kwaterowania dzieci w mocno zróżnicowanym wieku (rok i więcej). Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przynosi to więcej rozczarowań i nieporozumień niż radości i często kończy się koniecznością rozkwaterowania dzieci. Priorytetem dla nas jest komfort psychiczny i emocjonalny dzieci, a o tym decyduje nie miejsce zakwaterowania, a przede wszystkim kontakt z rówieśnikami i wychowawcą. Jeżeli podczas turnusu dojdzie do jakiegoś konfliktu, którego mimo naszych starań nie uda się rozwiązać, przekwaterowujemy dzieci. 
Transport zorganizowany i własny, upoważnienia do odbioru dziecka
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy tylko i wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Stawki za organizację transportu wskazane w ofercie obejmują koszt transportu w obie strony. Klient może skorzystać z transportu w jedną stronę. Wysokość opłaty wskazana jest w tabeli transportowej przy każdej imprezie.
  10. Transport może odbywać się autokarem lub busem.
  11. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  12. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  13. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  14. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  15. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  16. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  17. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  18. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  20. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  21. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  22. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  23. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  24. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  25. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  26. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  27. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  28. W przypadku korzystania przez Państwa z  transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  29. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  30. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  31. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 
Relacje fotograficzne i filmowe z obozów
  1. Zapraszamy Państwa do śledzenia relacji fotograficznych z naszych obozów na naszym Facebook'u. Dla każdego turnusu zostaje założony ALBUM, w którym zamieszczane będą zdjęcia wykonane podczas całego turnusu.
  2. Relacje zamieszczamy także na naszym Instagramie i YouTube.
  3. Sun Sport zastrzega, że nie mogą Państwo poza wizerunkiem własnym lub własnego dziecka w żaden sposób upubliczniać zdjęć osób trzecich. 
SNOW GIRLS JUNIOR*
TURNUS TERMIN LICZBA DNI WOJEWÓDZTWA CENA PLN ZALICZKA
I 16.01-23.01.2021 8

dolnośląskie, mazowieckie, opolskie, zachodniopomorskie

1299,00 400,00
II 23.01-30.01.2021 8

dolnośląskie, mazowieckie, opolskie, zachodniopomorskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie

1299,00 400,00
III 30.01-06.02.2021 8

podlaskie, warmińsko-mazurskie, lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie, śląskie

1299,00 400,00
IV 06.02-13.02.2021 8 lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie, śląskie 1299,00 400,00
V 13.02-20.02.2021 8 kujawsko-pomorskie, lubuskie, małopolskie, świętokrzyskie, wielkopolskie 1299,00 400,00
VI 20.02-27.02.2021 8 kujawsko-pomorskie, lubuskie, małopolskie, świętokrzyskie, wielkopolskie 1299,00 400,00
* Udział w obozie mogą wziąć dzieci, które ukończyły lat 11 w chwili rozpoczęcia turnusu.

W CENIE IMPREZY:  

PROGRAM: zgodny z opisem w zakładce "PROGRAM OBOZU".
ZAKWATEROWANIE:

uczestnicy kwaterowani są:

  • w domkach drewnianych składających się z 4 lub 6 pokoi. Przy każdym pokoju znajduje się zadaszony taras. Pokoje w domkach są 5 lub 6 osobowe, każdy ma osobne wejście i własną łazienkę.
  • w domkach drewnianych typu studio z łazienkami. W każdym domku znajdują się dwa pokoje 3 i 5 osobowy. Każdy domek ma taras.
  • w domkach drewnianych 7-osobowych z łazienkami.
WYŻYWIENIE: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym dzień pierwszy rozpoczyna się obiadokolacją, ostatni kończy śniadaniem
KADRA: opieka i prowadzenie zajęć.
OPIEKA MEDYCZNA: pielęgniarka lub ratownik medyczny lub umowa z najbliższym ośrodkiem zdrowia.
UBEZPIECZENIE: NNW, na sumę 10 tys. zł oraz KL do 500 zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka, a także zwrot kosztów leczenia. Ogólne warunki ubezpieczenia dostępne są tutaj.

CENA NIE OBEJMUJE:

TRANSPORTU (zorganizowany/własny): patrz zakładka TRANSPORT.
WAŻNE, UBEZPIECZENIE  KOSZTÓW REZYGNACJI: zalecamy ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu w dowolnie wybranym przez Państwa towarzystwie ubezpieczeniowym LUB lub prosimy o kontakt na adres giewartow@sun-sport.pl ponieważ jesteśmy pośrednikiem w zawarciu polisy ubezpieczeniowej koszów rezygnacji z udziału w imprezie z TUiR Allianz Polska SA z siedzibą w Warszawie. Szczegóły tutaj

SUNSPORTOWY ROZKŁAD JAZDY
GIEWARTÓW ZIMA 2021

MIEJSCE WYJAZDU/PRZEJAZDU*

CENA ZA TRANSPORT W DWIE STRONY
( WYJAZD I POWRÓT )
PLN

CENA ZA TRANSPORT W JEDNĄ STRONĘ
( WYJAZD LUB POWRÓT )
PLN

KALISZ

150,00

90,00

POZNAŃ

150,00

90,00

ŁÓDŹ

180,00

110,00

WARSZAWA

180,00

110,00

WROCŁAW

180,00

110,00

KATOWICE

180,00

110,00

* transport odbywa się tylko i wyłącznie pod warunkiem wyjazdu z danego miasta minimum 10 osób!!

miejsca i godziny wyjazdu będą dostępne na 3-5 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy w zakładce komunikaty dla rodziców.

PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI DOTYCZĄCYMI TRANSPORTU

Informacje nt. transportu
  1.  Transport główny z poszczególnych wymienionych w tabeli transportowej miejscowości odbywa się przy grupie minimum 10 osób. Pomimo wskazania konkretnych miast w tabelach transportowych, np. Warszawa, Wrocław, miejsce zbiórki/wyjazdu może mieć miejsce poza granicami miasta (do 30 km). Podyktowane jest to koniecznością uniknięcia utrudnień komunikacyjnych w centrach miast. 
  2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania transportu głównego w przypadku zbyt małej liczby uczestników wyjeżdżających z danego miasta – poniżej 10 osób. W takim przypadku biuro proponuje transport z najbliższej miejscowości, z której organizowany jest transport lub umożliwia Klientom transport własny lub proponuje negocjację ceny transportu, która umożliwi wyjazd nawet w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób. Oczywiście o tej sytuacji zostaną Państwo powiadomieni e-mailowo. 
  3. Odwołanie transportu może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Poinformujemy o tym fakcie drogą e-mailową, na adres podany przez Państwa w umowie. 
  4. Zastrzegamy, że miejscem rozpoczęcia i zakończenia przejazdu powinna być ta sama miejscowość. 
  5. W przypadku odwołania transportu głównego ze względu na zbyt małą liczbę uczestników i zastąpienia go transportem alternatywnym opłata pozostaje zgodna z cenami w tabeli transportowej. 
  6. Prośby dotyczące zmiany transportu (miejsca wyjazdu/powrotu) przyjmujemy  wyłącznie drogą e-mailową, najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Wywiązujemy się z nich w miarę możliwości. Przyjęcie e-maila z prośbą o zmianę transportu musi zostać potwierdzone przesłaniem aneksu do umowy. Nie dokonujemy żadnych zmian na podstawie rozmów telefonicznych! 
  7. Mogą Państwo zrezygnować z transportu organizowanego przez Sun Sport najpóźniej w terminie do 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. Rezygnacja musi mieć formę pisemną i jej odbiór musi zostać potwierdzony przez pracownika biura. 
  8. Rezygnacja przesłana w terminie krótszym niż 21 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy równoznaczna jest z koniecznością poniesienia koszów transportu. 
  9. Transport może odbywać się autokarem lub busem, w szczególnych przypadkach samochodem osobowym. 
  10. Przewóz uczestnika imprezy prywatnymi samochodami pracowników i instruktorów biura SUN SPORT w trakcie trwania imprezy może mieć miejsce przede wszystkim w przypadku konieczności przetransportowania uczestnika do najbliższego ośrodka zdrowia, ale może wystąpić także w innych nadzwyczajnych sytuacjach. 
  11. Transport w każdą stronę (wyjazd/powrót) może odbywać się innym środkiem transportu. 
  12. Na trasie przejazdu mogą mieć miejsca przesiadki. 
  13. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie zbiórki oraz o godzinie powrotu z imprezy dostępne są w zakładce KOMUNIKATY DLA RODZICÓW najpóźniej na 3-5 dni przed rozpoczęciem imprezy. 
  14. Prosimy o punktualny przyjazd na miejsce zbiórki i punktualny odbiór dziecka po powrocie. Państwa punktualność usprawni naszą pracę i pozwoli pozostałym Uczestnikom dotrzeć do domu lub do ośrodka na czas. W razie niepunktualnego odbioru Uczestnika Organizator może obciążyć Klienta kosztami wynikłymi z opóźnienia. 
  15. Podane godziny w rozkładzie jazdy mogą ulec zmianie ze względu na utrudnienia na drogach, złe warunki atmosferyczne, siłę wyższą lub inne sytuacje, na które nie mamy wpływu. 
  16. Na uczestników naszych imprez na zbiórkach czekamy do 15 minut. 
  17. Jeżeli uczestnik imprezy nie skorzysta z transportu w wyniku spóźnienia się na zbiórkę nie może być to powodem do jakichkolwiek roszczeń. 
  18. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godziny odjazdów i przyjazdów oraz zmiany środka transportu, przy czym poinformujemy Państwa o takim fakcie najpóźniej 12 godzin przed terminem wyjazdu/przyjazdu. 
  19. Transport odbywa się pod opieką instruktorów lub wychowawców. 
  20. Telefon alarmowy w czasie odbywających się transportów jest telefonem komórkowym do pracownika biura, który będzie udzielał wszelkich informacji. 
  21. Telefony podawane przez Organizatora do opiekunów jadących z uczestnikami imprez w transportach są dostępne tylko i wyłącznie w trakcie trwania transportu. Wszelkich informacji o organizacji danej imprezy oraz transportu udziela organizator pod nr. telefonu 694/721-785. 
  22. Uczestnik imprezy powinien posiadać bagaż składający się z:
    1 dużej torby (prosimy nie zabierać walizek), której waga nie powinna przekraczać 20 kg.
    bagażu podręcznego (plecak lub mała torba) o wadze do 5 kg.
  23. Z uwagi na ograniczoną pojemność luków bagażowych autokarów i busów możemy odmówić przyjęcia bagażu dodatkowego. 
  24. Uczestnik powinien przestrzegać i stosować się do przepisów przewozu określonych przez danego przewoźnika. Za wszelkie zniszczenia w trakcie trwania transportu odpowiadają prawni opiekunowie uczestnika imprezy. 
  25. Za rzeczy pozostawione podczas trwania transportu nie ponosimy odpowiedzialności. Prosimy o natychmiastowe mailowe (i ewentualnie telefoniczne) informowanie nas o zagubionych rzeczach. Prosimy o podanie wszystkich szczegółów ułatwiających namierzenie zguby. 
  26. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby transport odbywał się w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami ruchu drogowego. 
  27. W przypadku korzystania przez Państwa z transportu własnegoprosimy o przybycie do ośrodka w dniu rozpoczęcia wypoczynku pomiędzy godziną 16.00 a 17.00 oraz odbioru uczestnika i opuszczenia ośrodka w dniu zakończenia wypoczynku do godziny 11.00. 
  28. Informujemy, że nie zapewniamy opieki nad dzieckiem w przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu. Dzień pierwszy obozu zaczyna się o 16.00, dzień ostatni o 10.00-11.00. 
  29. Jeżeli rodzice/opiekunowie życzą sobie odebrać dziecko przed dniem zakończenia imprezy zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania o tym fakcie drogą mailową pracowników biura Sun Sport lub bezpośrednio kierownika obozów w danym ośrodku najpóźniej na dzień przed datą odbioru. 
  30. W przypadku, gdy zamierzają Państwo powierzyć odbiór dziecka innej osobie, konieczne jest udzielenie pisemnego upoważnienia zawierającego co najmniej dane personalne tej osoby, numer jej dowodu osobistego, dane personalne uczestnika, wyraźny podpis rodziców/opiekunów. Kopia upoważnienia powinna zostać dostarczona do biura Organizatora drogą mailową, pocztową bądź osobiście najpóźniej dzień przed zakończeniem wypoczynku. Ponadto osoba upoważniona zobowiązana jest przekazać oryginał upoważnienia Kierownikowi wypoczynku. Wzór upoważnienia znajdą Państwo TUTAJ. 

OŚRODEK AKTYWNEGO WYPOCZYNKU MICHASIÓWKA

W GIEWARTOWIE

 NAD JEZIOREM POWIDZKIM

Ośrodek Michasiówka położony jest nad przepięknym i krystalicznie czystym jeziorem Powidzkim w Giewartowie (około 10 km od Słupcy, 40 km od Konina i 85 km od Poznania). Ośrodek jest ogrodzony, posiada bezpośredni dostęp do wody (130 m linii brzegowej), własną plażę, pomost, położony jest w zatoce, gdzie woda jest płytsza (do 1,20 m) i cieplejsza niż na otwartym jeziorze – idealne miejsce dla początkujących pływaków.

Mieszkamy w ładnie wykończonych domkach drewnianych lub murowanych, dysponujących 3-7 osobowymi pokojami z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach 4-6 osobowych zlokalizowanych na piętrze drewnianej, klimatycznej stołówki. Teren ośrodka jest bardzo zadbany, a piękna zieleń i wspaniałe kwiaty wypielęgnowane i dopieszczone . W sąsiedztwie duża stadnina koni (około 1 km od ośrodka). Jeśli marzycie o udanym wypoczynku w uroczym zakątku Michasiówka okaże się miejscem idealnym.

Adres ośrodka: Ośrodek Aktywnego Wypoczynku Michasiówka, Armii Krajowej 123, 62-402 Giewartów, gm. Ostrowite.

Na terenie ośrodka dysponujemy:

  • rozbudowaną infrastrukturą sportową:

    • parkiem linowym,

    • ściankami wspinaczkowymi,

    • boiskami do siatkówki plażowej, unihokeja, koszykówki, boiskami piłkarskimi,

    • polem quadowym,

    • strefą survivalową z szałasem mieszkalnym,

    • sprawnościowym torem przeszkód,

    • polem paintball’owym,

    • polem speedball’owym,

    • stanowiskiem strzelniczym,

    • studiem multimedialnym,

    • świetlicą (stoły do ping-ponga, piłkarzykami , cymbergaj, bilard),

    • salą dyskotekową i salą taneczną,

    • strefą gier XXL,

    • strefą relaksacyjną,

    • namiotem do zajęć rekreacyjnych (150m2),

    • wiatą do zajęć artystycznych,

    • grillowiskiem i miejscem na ognisko,

    • własną plażą,

    • pomostem.

Galeria zdjęć - Ośrodek Michasiówka

Galeria zdjęć - Domki

Galeria zdjęć - Domki komandosów

Galeria zdjęć - Pokoje nad stołówką

Galeria zdjęć - Stołówka

Galeria zdjęć - Przyjazd i zakwaterowanie

DOJAZD

do Ośrodka Aktywnego Wypoczynku MICHASIÓWKA w Giewartowie

Drodzy Państwo, w trosce o szybki i bezproblemowy dojazd postanowiliśmy stworzyć mapę dojazdu do Ośrodka Aktywnego Wypoczynku w Giewartowie. Opisy dojazdu znajdują się u dołu zdjęć w postaci opisu tekstowego.

Dodatkowe informacje po dotarciu do ośrodka.

Autami prywatnymi wjazdem numer 1

Autobusy wjeżdżają bramą numer 2

W strefie parkingowej czekać będą na Państwa nasi instruktorzy, którzy pomogą w organizacji ruchu oraz wskażą miejsca do zaparkowania. Prosimy zachować szczególną ostrożność i dostosować się do komunikatów instruktora.

Następnie zapraszamy do punktu zakwaterowania dzieci, gdzie czekać będą na Państwa instruktorzy oraz pani pielęgniarka.

DOKUMENTY

Każdy z Państwa, po dokonaniu rezerwacji (e-mailowej, osobistej) otrzyma komplet dokumentów (drogą elektroniczną, a na wyraźne życzenie drogą pocztową): umowę, której integralną częścią są „Warunki uczestnictwa” oraz kartę kwalifikacyjną (karta przeznaczona jest dla niepełnoletnich uczestników imprez). Prosimy też o dokładne zapoznanie się z ofertą opublikowaną na naszej stronie www.sun-sport.pl 

Skan podpisanej umowy oraz wypełnionej karty kwalifikacyjnej należy odesłać w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia (data zawarcia wskazana jest w umowie) na adres: giewartow@sun-sport.pl.

UWAGA! Skan prawidłowo wypełnionej i terminowo odesłanej do biura  karty kwalifikacyjnej jest warunkiem przyjęcia dziecka na obóz. 

PŁATNOŚCI

  • Zaliczka wynosi 400 złotych i płatna jest w ciągu 7 dni od dnia wystawienia umowy. Dzień zapłaty wskazany jest ściśle w umowie. W tym dniu należność musi już znaleźć się na naszym koncie. 
  • Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy (dzień, w którym należność powinna być na naszym koncie znajduje się w umowie). 
  • Rabat. Jeżeli dokonują Państwo rezerwacji w czasie obowiązywania promocji konieczne jest wybranie rabatu, z którego chcą Państwo skorzystać w formularzu rezerwacyjnym. Wówczas zostanie on ujęty w umowie. Prosimy pamiętać, że jeżeli udało się Państwu skorzystać z jakiegoś rabatu, promocji muszą Państwo pilnować terminów płatności. UWAGA! Przekroczenie terminu płatności skutkuje automatycznym anulowaniem przyznanego rabatu. 
  • Numer konta: BANK PKO SA 80 1240 2946 1111 0010 8481 2693. Dla przelewów zagranicznych nr IBAN’ PL”, kod SWIFT: “BPKOPLPW”. Gdy będą Państwo dokonywać wpłaty za imprezę prosimy wpisać w tytule przelewu numer umowy (on jest najważniejszy), w drugiej kolejności imię i nazwisko uczestnika imprezy.

FAKTURY

  • Faktury wystawiamy na podstawie deklaracji złożonej w formularzu rezerwacyjnym wypełnianym przez Państwa on-line. 
  • Bardzo prosimy o sprawdzenie w firmie, na kogo ma zostać wystawiona FV (na Państwa, dziecko, firmę) tak, aby uniknąć wystawiania korekt.  
  • Standardowo FV zawiera następujące informacje: 
    • termin i miejsce wypoczynku 
    • imię i nazwisko uczestnika 
    • informację „wypoczynek dzieci i młodzieży” 
  • W przypadku, gdy taka deklaracja nie została złożona w chwili rezerwacji imprezy, konieczne jest wysłanie e-maila na adres giewartow@sun-sport.pl. Prośba musi wpłynąć z adresu e-mail, który wskazali Państwo w umowie do korespondencji z nami.
  • FV wystawiamy po dokonaniu całkowitej płatności i w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy.  
  • Wniosek o wystawienie FV można zgłosić najpóźniej do 14 dni po zakończeniu imprezy! 
  • FV wysyłamy pocztą elektroniczną w formacie PDF, na adres e-mail wskazany w umowie. FV pocztą tradycyjną wysyłamy wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. 

Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do wglądu:

?

Śledź nas również na:

INSTAGRAMIE: sun_sport_obozy

oraz

SNAPCHACIE: Sun Sport

ZAREZERWUJ PÓŁKOLONIE
ZAREZERWUJ OBÓZ

FORMULARZ ONLINE

INFORMACJA TELEFONICZNA DOTYCZĄCA REZERWACJI:

62 502 45 40

LUB

664 932 172

NEWSLETTER

KONTAKT

Organizator Aktywnego Wypoczynku SUN SPORT
ul. Szlak Bursztynowy 11
62-800 Kalisz
tel. tel. 62 502-45-40
tel. +48 62-760-39-39
tel. kom. +48 664-932-172; +48 664-178-883

Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00

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
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDE3NjkxLjU3MzEwNjcyNzkxITJkMjAuMDk1MzgyMzI1NTQ0NTIhM2Q0OS4zMzk2MTUwMzI2MTgyOCEybTMhMWYwITJmMCEzZjAhM20yITFpMTAyNCEyaTc2OCE0ZjEzLjEhM20zITFtMiExczB4NDcxNWY2YWMzZmYwODY2YiUzQTB4MzYyZTY0Njg0Zjc3YjJjOCEyc0J1a293aW5hK1RhdHJ6YSVDNSU4NHNrYSE1ZTAhM20yITFzcGwhMnNwbCE0djE1MzY4NTkyMTM1MDAiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iNDUwIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjowIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+