Drodzy rodzice sunsportowych obozowiczów sprawdźcie, czy o wszystkim pamiętaliście, czy wszystko już wiecie:

Regulamin Covid 2020

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM WYPOCZYNKU DLA UCZESTNIKÓW ORAZ ICH RODZICÓW DOSTĘPNYM TUTAJ

Płatności BONEM TURYSTYCZNYM

Oto odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące bonu turystycznego:

 

Jak skorzystać z bonu?

  • Nie muszą Państwo składać wniosku o przyznanie bonu, trzeba go jedynie aktywować.
  • Bon turystyczny zostanie wygenerowany w systemie teleinformatycznym, po zarejestrowaniu się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS).

 

Jak wygląda bon?

  • Bon będzie miał formę elektroniczną.
  • Będzie to unikalny, 16-cyfrowy numer bonu oraz kod obsługi płatności będący kombinacją cyfr i liter.
  • Informacje te otrzymają Państwo za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.

 

Jak dokonać płatności bonem?

Prosimy o przesłanie na adres e-mail giewartow@sun-sport.pl następujących informacji:

  • Numeru bonu turystycznego
  • Kodu obsługi płatności
  • Kwoty do zapłaty bonem, którą chcecie Państwo wykorzystać opłacając wypoczynek dziecka
  • Numeru telefonu właściciela konta PUE ZUS (w chwili przyjmowania płatności bonem będziemy kontaktować się z Państwem, ponieważ do zatwierdzenia płatności przez ZUS konieczne będzie potwierdzenie płatności kodem, który otrzymają Państwo SMS-em (kod należy nam podać w ciągu 2 minut) – kod służy do potwierdzenia płatności bonem).

 

Za co można “zapłacić” bonem turystycznym?

Bonem turystycznym można opłacić m.in. imprezę turystyczną, czyli np. pobyt dziecka na kolonii czy obozie sportowym, rekreacyjnym. Impreza turystyczna, to połączenie co najmniej dwóch różnych rodzajów usług turystycznych na potrzeby tej samej podróży lub wakacji. Półkolonie nie są imprezą turystyczną.

 

Czy można wymienić bon na gotówkę?

Bonu nie można wymienić na gotówkę lub inne środki płatnicze.

 

Do kiedy ważny jest bon turystyczny?

Bon jest ważny do 31 marca 2022 roku.

Transport zorganizowany (dot. zimowisk)

Komunikaty transportowe dostępne będą na końcu tej zakładki na 3-5 dni przed dniem wyjazdu. Znajdą tam Państwo miejsce zbiórki, godzinę, nr telefonu opiekuna transportu, adres ośrodka, numer telefonu kierownika obozu.

PRZEJDŹ DO KOMUNIKATÓW

Transport własny (dot. zimowisk)

TRANSPORT WŁASNY – OŚRODEK AKTYWNEGO WYPOCZYNKU MICHASIÓWKA W GIEWARTOWIE

 

 Wskazówki dojazdu znajdą Państwo TUTAJ.

 

Prosimy o wjazd do ośrodka bramą nr 1 – jest to pierwsza brama, około 60 m za tablicą „Giewartów” jadąc od strony Słupcy. Wskazówki dojazdu znajdą Państwo w zakładce “OŚRODEK” na stronie każdego obozu w Giewartowie.

Standardowo czekamy na Państwa zawsze od godziny 16.00. Niewykluczonej jednak, że z uwagi na obowiązujące zalecenia GIS, poprosimy Państwa o przyjazdy określonymi grupami od godziny 14.00, ale o tym poinformujemy bliżej rozpoczęcia turnusów.

Kontakt - kierownik, wychowawca, pielęgniarka

WYCHOWAWCY: w pierwszym dniu obozu późnym popołudniem lub wieczorem wychowawcy poszczególnych grup wyślą do Państwa sms, w którym się przedstawią i tym samym będą Państwo dysponowali niezbędnym numerem telefonu.

 

KIEROWNIK: tutaj zostanie opublikowany nr telefonu na 3-5 dni przed wyjazdem.

PIELĘGNIARKA: tutaj zostanie opublikowany nr telefonu na 3-5 dni przed wyjazdem.

Kieszonkowe

KIESZONKOWE:

 

prosimy przekazać w osobnej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem dziecka, przekazywaną kwotą, a w przypadku dzieci najmłodszych można dopisać sugestię dotyczącą dziennych wypłat. Ze względów bezpieczeństwa zalecamy, aby dzieci deponowały kieszonkowe u wychowawcy. Na co można wydać kieszonkowe? Na terenie ośrodka można dokonać drobnych zakupów zdrowych przekąsek, napojów i sunsportowych gadżetów.  W przypadku transportu zorganizowanego kopertę prosimy przekazać na zbiórce opiekunowi transportu, który w ośrodku odda je wychowawcy grupy Państwa dziecka.

Zasady korzystania z telefonów przez dzieci (dot. zimowisk)

Szanowni Państwo, 

już w sezonie letnim 2016 wprowadziliśmy zmiany w zasadach korzystania z telefonów komórkowych oraz innych gadżetów elektronicznych. Sprawdziły się one świetnie. Uczestnicy naszych obozów zbudowali relacje koleżeńskie, nawiązali kontakt z rówieśnikami i dostrzegli, że w realnym świecie człowiek jest bardzo interesujący i wartościowy. Ci z Państwa, którym zależało na dodatkowym kontakcie z dzieckiem mieli możliwość ustalenia z kierownikiem obozu kontaktu indywidualnego. W tym roku oczywiście także będzie taka możliwość.  Program obozów jest bardzo bogaty i wypełnia każdy dzień turnusu. Chcemy, aby telefon służył wyłącznie kontaktowi z rodzicem.  

Prosimy o zapoznanie się z  ZASADAMI TELEFONIADYa tym samym o przekazanie dzieciom tych informacji.

Wspólne zakwaterowanie (dot. zimowisk)

Jeśli zależało Państwu na wspólnym zakwaterowaniu dzieci należało ten fakt (zgodnie z umową) zgłosić wyłącznie drogą e-mailową na adres giewartow@sun-sport.pl. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem turnusu.

Każdy taki e-mail musi zostać potwierdzony pisemnie (mailowo) przez pracownika biura w Kaliszu. Wówczas będą Państwo mieć pewność, że dzieci zamieszkają razem. Zmiany w ośrodku na miejscu mogą okazać się niemożliwe.

Opieka medyczna, leki

Na naszych obozach pierwszej pomocy udziela pielęgniarka, w innych sytuacjach korzystamy z usług najbliższego ośrodka zdrowia/szpitala.

Leki możemy przyjąć od Państwa wyłącznie na podstawie zlecenia lekarskiego znajdującego się w karcie kwalifikacyjnej UWAGA! Jeżeli w karcie kwalifikacyjnej nie ma zlecenia lekarskiego dot. podawania dziecku leku nie możemy przyjąć od Państwa żadnych leków (dot. to także suplementów diety, witamin itp.). Leki prosimy przekazywać w oryginalnych blistrach i opakowaniach.

 

UWAGA! Nie jest możliwe, aby dzieci samodzielnie przyjmowały jakiekolwiek leki. W przypadku transportu zorganizowanego prosimy przekazać leki w oryginalnych opakowaniach, opisane imieniem i nazwiskiem dziecka opiekunowi transportu. Na miejscu zostaną one przekazane pielęgniarce.

 

Apteczka – posiadamy dobrze zaopatrzoną apteczkę, prosimy więc nie wyposażać dziecka w leki (poza lekami wynikającymi z zlecenia lekarskiego, o którym mowa wyżej).

 

Ze względu na dobro i bezpieczeństwo wszystkich uczestników naszych imprez przyjmujemy wyłącznie zdrowe dzieci. Leczenie infekcji czy zatruć musi zostać zakończone przed rozpoczęciem udział w imprezie.

ABC sunsportowego podróżnika (dot. zimowisk)

ABC SUNSPORTOWEGO PODRÓŻNIKA (kliknij tutaj), czyli o czym nie zapomnieć pakując dziecko. Proszę zwrócić uwagę, że na niektórych obozach prosimy o zabranie rzeczy, które nie są standardowym wyposażeniem każdego obozowicza!

Odbiór dziecka przez osobę upoważnioną

W przypadku, gdy dziecko po zakończeniu obozu ma zostać odebrane przez ciocię, wujka, przyjaciółkę lub znajomego prosimy o przygotowanie pisemnego upoważnienia zawierającego imię i nazwisko oraz numer dowodu osobistego osoby upoważnionej do odbioru. Dokument powinien zostać przesłany do biura w Kaliszu, oryginałem powinna się legitymować osoba odbierająca dziecko. Nie przyjmujemy upoważnień telefonicznie!

Wzór upoważnienia

Własne jedzenie

ZE WZGLĘDU NA PRZYJĘTĄ ZASADĘ RACJONALNEGO ŻYWIENIA ORAZ CZĘSTE KONTROLE SANEPID’u PROSIMY, ABY DZIECI NIE PRZYWOZIŁY ZE SOBĄ W JEDZENIA W każdym ośrodku dzieci otrzymują 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek. W każdej chwili mogą otrzymać wodę lub wodę z sokiem. Na terenie ośrodków w Giewartowie i Mrówkach znajdują się sklepiki, w których można dokonać drobnych zakupów. Produkty w nich sprzedawane są świeże i zawsze odpowiednio przechowywane. Na terenie tych ośrodków nie mogą znaleźć się chipsy, słodkie napoje gazowane, czekolady, ciastka i cukierki czekoladowe.

Facebook

Na naszej stronie facebookowej zamieszczamy relacje fotograficzne, czasem filmowe z naszych obozów. Dla każdego turnusu zostaje założony ALBUM, w którym zamieszczane będą zdjęcia wykonane podczas całego turnusu.

 

Zapraszamy także do obserwowania nas na Instagramie sun_sport_obozy.

 

Na sunsportowym YouTube po zakończeniu sezonu mogą być dostępne relacje filmowe.

 

DO ZOBACZENIA TAKŻE W WIRTUALNYM ŚWIECIE!

Strefa rodzica (dot. zimowisk)

NIEUSTANNIE 🙂 JUŻ OD PIERWSZEGO E-MAILA WYSYŁANEGO DO PAŃSTWA ZAPRASZAMY DO STREFY RODZICA znajdą tam Państwo wiele cennych informacji m.in. nt. KIESZONKOWEGO, KADRY itd.

Strefa rodzica PÓŁKOLONISTY 🙂

 

Moje dziecko będzie jadło śniadanie w domu. Do której godziny musze przywieźć dziecko przed zajęciami?

  • Zajęcia rozpoczynaj się o godzinie 9:00, prosimy więc o przyprowadzenie dzieci najpóźniej do godziny 8.50.

 

O której najwcześniej mogę przywieźć dziecko?

  • Opiekę zapewniamy od 7.30. Do godziny 8.30 prowadzimy zajęcia świetlicowe, następnie śniadanie i zajęcia programowe od 9.00.

 

 Do której najpóźniej dziecko musi być w placówce przed śniadaniem?

  • Śniadanie rozpoczynamy o godzinie 8.30, zatem prosimy o przyprowadzenie dziecka do 8:20.

 

Czy w cenie jest ubezpieczenie?

  • Tak, dzieci są ubezpieczon od NNW, na sumę 10 tys. zł oraz KL do 500 zł w PZU SA, al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa. Ubezpieczenie obejmuje: świadczenie z tytułu śmierci, świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu (Wariant 1), assistance zakres podstawowy oraz ryzyka dodatkowe: następstwa wypadku powstałego wskutek uprawiania sportów wysokiego ryzyka, a także zwrot kosztów leczenia. Warunki dostępne są

 

Czy uwzględniacie specjalne potrzeby żywieniowe dzieci? (dieta)

  • W przypadku konieczności stosowania diety zobowiązani są Państwo do wyłącznie e-mailowego biuro@sun-sport.pl ustalenia jej szczegółów. Najlepiej jeżeli odbędzie się to jeszcze przed podpisaniem umowy.

 

Moje dziecko ma stałe leki, czy ktoś będzie je podawał?

  • Pielęgniarka, ewentualnie inny upoważniony członek kadry.

 

Czy jeżeli rodzic nie może odebrać dziecka, może zrobić to dziadek lub ciocia?

  • W tym celu należy uzupełnić treść upoważnienia, które znajduje się karcie kwalifikacyjnej. Kartę otrzymują Państwo wraz z umową.

 

Moje dziecko jest niejadkiem i będzie cały dzień głodne, czy mogę dać mu swoje jedzenie?

  • Prosimy o ustalenie z nami szczegółów diety dziecka poprzez kontakt e-mailowy biuro@sun-sport.pl. Postaramy się spełnić Państwa oczekiwania, a może zachęcić dziecko do spożywania podobnych posiłków do rówieśników.

KOMUNIKATY TRANSPORTOWE

KOMUNIKAT WYJAZDOWY NA TURNUS 1

KOMUNIKAT WYJAZDOWY DO GIEWARTOWA

 

Tutaj na 3-5 dni przed wyjazdem pojawią się szczegółowe informacje dotyczące godziny i miejsca zbiórki oraz dane opiekunów transportu.

?

Śledź nas również na:

INSTAGRAMIE: sun_sport_obozy

oraz

SNAPCHACIE: Sun Sport

ZAREZERWUJ PÓŁKOLONIE
ZAREZERWUJ OBÓZ

FORMULARZ ONLINE

INFORMACJA TELEFONICZNA DOTYCZĄCA REZERWACJI:

62 502 45 40

LUB

664 932 172

NEWSLETTER

KONTAKT

Organizator Aktywnego Wypoczynku SUN SPORT
ul. Szlak Bursztynowy 11
62-800 Kalisz
tel. tel. 62 502-45-40
tel. +48 62-760-39-39
tel. kom. +48 664-932-172; +48 664-178-883

Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00

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
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDE3NjkxLjU3MzEwNjcyNzkxITJkMjAuMDk1MzgyMzI1NTQ0NTIhM2Q0OS4zMzk2MTUwMzI2MTgyOCEybTMhMWYwITJmMCEzZjAhM20yITFpMTAyNCEyaTc2OCE0ZjEzLjEhM20zITFtMiExczB4NDcxNWY2YWMzZmYwODY2YiUzQTB4MzYyZTY0Njg0Zjc3YjJjOCEyc0J1a293aW5hK1RhdHJ6YSVDNSU4NHNrYSE1ZTAhM20yITFzcGwhMnNwbCE0djE1MzY4NTkyMTM1MDAiIHdpZHRoPSI2MDAiIGhlaWdodD0iNDUwIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjowIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+